🌑7🍙

429 29 10
                                    

Kahvaltıdan sonra, Sasuke ve Sakura hala masada otururken Naruto ve Hinata kapıdan dışarı çıktılar.

"Yiyecek için dışarı çıkıyoruz." Naruto arkadaşlarına gülümsedi.

Sasuke ve Sakura'nın ikisi de bu konuda tuhaf bir his içindeydi. Ne olduğunu anlamaları zordu. İkisi de özür diledi.

Naruto ve Hinata şimdi Pain'in saldırdığı gün hakkında mı konuşacaktı? Sasuke bunu daha önce Naruto'dan duymuştu. Bu, Naruto'nun altı kuyrukluya dönüşümünü tetiklediği için Konoha'da açık bir sır gibiydi. Hinata ve Naruto birbirlerine olan aşklarının farkına varabilecekler miydi? Çift mi olacaklardı?

Neden umurumda olsun? Sakura ve Sasuke aynı şeyi birbirlerinden bağımsız olarak düşündüler.

Sakura bakkalın dışında bir ağacın arkasında duruyordu. Büyük güneş gözlükleri taktı ve varlığını gizlemesine yardımcı olacak büyük bir alışveriş çantası vardı. Sasuke, elinde bir kitapla ondan birkaç metre uzakta, karanlık seyahat pançosunda bir bankta oturdu. Bunun varlığını gizleyeceğini umuyordu.

Sakura ve Sasuke saklandıkları yerlerden bakıyorlardı. Naruto'nun Hinata'nın ona verdiği yiyecekleri nasıl taşıdığını gördüler. Hinata ve Naruto gülümsüyordu. Mavi gözleri parlıyordu ve o kızarıyordu. Dükkanın dışına çıktılar, hala konuşuyorlardı. Doğrudan eve geri dönmediler, parkın içinden bir yol izlediler. Sasuke ve Sakura da onları izliyordu. Sakura çalıların arasında kaldı ve Sasuke koşarak bir ağaca oturdu. Geçmişlerinde görünmez ninler olarak hareket etmek için sıkı bir eğitim almışlardı. Elbette, esas olarak tehlikeli ninja görevleri için eğitim almıştı ama şimdi gerçekten önemi var mıydı?

Birkaç dakika sonra Hinata ve Naruto bir banka oturdu. Sakura ve Sasuke onları dikkatle izliyorlardı.

"Hinata, seninle konuşmak istiyordum." Naruto gergin bir şekilde başladı. Hinata dinledi ve hafifçe başını salladı.

"Eminim Pain'in köye saldırdığını ve metal çubuklarla yere yığıldığımı hatırlıyorsundur. Beni kurtarmak için atladın. Benim için ölmeye hazırdın. Beni sevdiğini söyledin..."

Hinata'nın gözleri büyüdü ve daha da kızardı.

"... Şimdiye kadar seninle bunu konuşmadığım için üzgünüm. Biliyor musun... önce savaş, sonra Neji'nin ölümü..."

Hinata'nın gözleri hüzünlendi ve başka tarafa baktı.

Naruto elini onun omzuna koydu ve ona baktı. "Hinata, benim için çok önemlisin. Bana her zaman ilham verdin. Chunin sınavlarından önce beni nasıl cesaretlendirdiğini ve birlikte nasıl savaştığımızı hatırlıyorum. Sana sormak istedim..."

Aniden, Sasuke ve Sakura aynı anda saklandıkları yerden fırladılar.

"İşte buradasın!" Sakura onların dikkatini dağıtmak için bağırdı.

Hinata ve Naruto ev arkadaşlarına şaşkın şaşkın baktılar.

"Ne...?" Naruto kaşlarını çattı.

"Hinata, aldığım bazı kıyafetler hakkında fikrine ihtiyacım var. Naruto, yiyecekleri eve götürebilirsin! Sasuke... sana yardım edebilir." diye emretti, sonunda Sasuke'yi fark ederek.

Feels Like Home To Me  | SasuHina|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin