Görevlerini tamamladıktan sonra Hinata gecenin bir yarısı eve geldi. Giysileri çamur içindeydi. Direkt banyoya gitti. Gözyaşları yanaklarından aşağı süzülmeye başladı. Bu noktada ağlamaya direnmeye bile çalışmadı. Her iki şekilde de kimse görmeyecekti.
Yorgun hissederken herhangi bir şeye konsantre olmak zordu. Hinata duşa girdi ve vücudundaki kiri temizlemeyi başladı. Su yüzündeki çamuru ve gözyaşlarını temizledi. Havlusunu ve yukatasını almak üzereydi ama ikisini de yatak odasında unuttuğunu fark etti. Ve artık çok geçti. Çamurlu giysilerini çoktan çamaşır makinesine koymuştu ve bunu durdurmanın bir yolu yoktu. Banyoda iki küçük el havlusu vardı ve normal boyutta bir havlu bile yoktu.
Odaya olan mesafe uzun değildi, yaklaşık beş metreydi. Hinata seçeneklerini düşündü. Çakrası boşalmıştı ve tamamen bitkindi.
Gece yarısını saatler geçmişti, bu yüzden tüm ev arkadaşları o saatte yatakta olmalıydı.
Koridorda yürüyen birinin olup olmadığını kontrol etti - her şey açıktı. Hyuga'nın evlerde Byakugan kullanmaya karşı bir kuralı vardır, bu yüzden Hinata durumu bununla kontrol edemezdi. Ama her şey açık görünüyordu, ortalık sessizdi ve o sırada kimse uyanık değildi.
Küçük havluların neredeyse hiçbir şeyi gizlemediği kısa bir sürat koşusu olacaktı. Sadece süper hızlı olması gerekiyordu.
*Sprint için hazırlandı.
Hadi gidelim.
Hinata koşarak odasına yöneldi. Son gücünü sprint'ine koyarken mavimsi saçları arkasında dalgalanıyordu.
Odaya neredeyse ulaşıyordu… Ve aynı anda odasına gizlice girmeye çalışan Sasuke'ye çarptı!
İkisi de çarpışmadan yere düştü. Sasuke iki mini havluyla çıplak olan Hinata'ya baktı, en azından bir şeyi örtmeye çalışıyordu. Şok oldu ve tamamen solgunlaştı.
Hinata'nın ten rengi tam tersiydi, domates kırmızısı. Durum ikisi için de çok fazlaydı. Hinata utançtan kaçmak için onu bayıltmaya karar vermeden önce korku içinde birbirlerine baktılar. Sasuke onun elini kaldırışını izledi ve bir hareket bile yapmadı, durumu kabullendi. Çıplak bir kadınla tartışacak tipte bir adam değildi. Hinata zaten onu bayıltmak üzereydi. Bir elini geri çekti ve... bayıldı...
Sasuke yerde baygın ve çıplak yatan Hinata'ya baktı. Önce kibar olmaya çalışarak tavana baktı. Ondan sonra ne yapacağına karar vermeye çalıştı.
Burada yatmasına izin vermeli miyim? Önce Naruto çıkacak ve onu çıplak bulacaktı.
Nedense bu düşünce hoşuna gitmedi. Onu zaten görmüş olması yeterliydi.
Yardım için Sakura'yı aramalı mıyım? Evde mi yoksa hastanede mi olduğundan emin değildi. Ve ona Hinata'nın bayıldığını ve şimdi koridorun zemininde çıplak yattığını söylese ne düşünürdü? En kötü ihtimalle, bunun bir şekilde onun hatası olduğunu düşünecekti! Mümkün değil!
Sasuke, Hinata'nın odasına koştu, bir battaniye aldı, Hinata'ya koştu ve onu üzerine attı. Battaniye başını ve tüm vücudunu kapladı.
Şimdi neredeyse bir cinayet mahallini andırıyordu.
Sonunda Sasuke, Hinata'yı battaniyeye sarmaya karar verdi. Ona mümkün olduğunca az dokunmaya çalıştı ve onu kollarında yatak odasına taşıdı. Hinata'yı yatağına yatırdıktan sonra odasından çıkmaya başladı. Hala yaşıyor mu? Gitmeden önce yüzüne baktı. Hiçbir şey olmamış gibi huzur içinde uyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
Fiksi PenggemarSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.