Sasuke ile yaptığı konuşmayı düşünen Sakura, harekete geçmeye karar verdi ve Naruto ile bir araya gelmek için bir plan yaptı. İlk olarak, Naruto'yu akşam Ichiraku'ya davet etmeyi içeriyordu. Her zamanki gibi, orada biraz ramen yemek için buluşmuşlar ve ondan sonra parkta yürüyüşe çıkmışlardı. Bir banka oturdular ve Sakura ona baktı.
"Naruto, sana aşkımı itiraf ettiğim zamanı hatırlıyor musun?" Sakura sordu.
"Evet." Naruto'nun yüz ifadesi alışılmadık derecede ciddiydi. "Ben hatırlıyorum."
"O zaman neden bana inanmadın?"
Naruto ona döndü ve gözleri kilitlendi. "Doğru gelmedi. Beni Sasuke ile karşılaştırıyordun." Gözlerini indirdi. "Değiştiği için ondan vazgeçtiğini söyledin. Onu aramayı bırakmamı istedin."
"Haklısın Naruto. Ama şimdi sonsuza dek şehre döndü. Artık onu aramana gerek yok."
"Hm." Naruto mutlu bir şekilde gülümseyerek başını salladı.
Sakura içini çekti ve "Dinle Naruto. İtirafım yalan değildi." dedi.
Şaşırdı, ağzını açtı. Neee-?
Gülümseyen ve kızaran Sakura devam etti, "Bunca aydan sonra, sana aşık olduğumdan daha da eminim."
Naruto'nun gözleri büyüdü ve o da kızardı. Sakura beni seviyor mu?
Sonra, "Peki ya Sasuke?" Diye sordu.
"Onu sevmeyi uzun zaman önce bıraktım." dedi kararlı bir sesle.
"Ama bu ona zarar vermez mi?" Naruto'nun sesi korku doluydu. "Ya Konoha'dan tekrar ayrılırsa?"
"Naruto, bu onunla ilgili değil. O bana aşık değil. Ne yapmak istediğine karar vermesi gereken sensin!" Sakura kaşlarını çattı ve "Başkalarını düşünmeyi bırak ve senin için neyin doğru olduğuna karar ver!" dedi.
Naruto tamamen sarhoştu. Bu sırada Sakura sinirlenmeye başlamıştı. Naruto her zaman romantik duygular konusunda yoğun olmuştur ve uzun süredir aşık olduğu aşkının (tekrar) kendisine itiraf etmesine rağmen hala diğer insanların duygularını düşünüyordu.
Naruto hala şaşkın görünüyordu. Bu bir rüya mıydı? Yoksa bir plan mı? Sakura'ya aşık olduğu konusunda her zaman dürüst olmuştu ve o her zaman onun duygularını reddetmişti.
Sakura içini çekti ve ona karşı daha sabırlı olmaya çalıştı. "Naruto, seni seviyorum." Eli yanağını okşadı.
"Sen yaptın?" Naruto mırıldandı.
Sakura başını sallarken yüzünde şefkatli bir gülümseme vardı. "Lütfen beni de sevip sevmediğine kendin karar ver."
Naruto hala dikkatliydi. Ama neden yalan söylesin ki? Sasuke köye geri döndü. Sadece bir araya gelebilirler. Onu sevmediğini söyledi.
Belki... belki beni gerçekten seviyor?
Son birkaç ayda çok eğlendiler.
Ona baktı ve gözlerinin samimi göründüğünü gördü.
Sonra Naruto kendi duygularını düşündü. Bunca yıldır Sakura'ya aşıktı. Ondan yeni vazgeçmişti ama duygularını silmek karar verilebilecek bir şey değildi. Onunla birlikte olmak her zaman onun hayaliydi, unutmaya çalışsa da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
FanficSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.