Bu sefer Hinata yerine Sasuke, Lee ve Tenten ile başka bir koruma görevine atandı. Köyün kapısında karşılaştılar.
"Merhaba Sasuke! Birlikte göreve atanmak harika. Hinata bugün müsait değil miydi?" Lee ona sordu.
"Hm? Bilmiyorum. Bugün izinliydi." diye yanıtladı Sasuke, omuzlarını silkerek.
"Geçen sefer olanlar yüzünden görevi reddettiğini mi düşünüyorsun?" Tenten, Lee ile bir bakış paylaştı. Lee üzgün gözlerini indirdi.
"Geçen sefer ne oldu?" Sasuke şaşkınlıkla onlara baktı.
"Ah. Yanlışlıkla ona 'Neji' diyerek seslendim. Aynı tekniklere ve her şeye sahiptiler. Ağzımdan alışkanlıktan dolayı kaçtı." diye açıkladı Lee, dudağı tekrar titrerken. Bunun için çok üzüldü ve Hinata'nın iyi olduğunu umdu.
"Evet, yaralarını yeniden açmış olabileceğinden korkuyoruz." Tenten üzgün bir bakış attı ve içini çekti.
Üçü ormanda yürümeye devam etti. Bu sefer rota daha kısaydı ve hiçbir saldırgan görünmüyordu. Ekip aynı gece Konoha'ya geri döndü. Sorunsuz görevlerden biriydi.
_____________________
Sakura ve Naruto terasta oturup biralarını paylaşırken güneş batıyordu. İkisi, iş yerinde olan komik hikayelerini anlatırken neşeyle gülüyorlardı. Naruto'nun hizmetleri için ninjalara ödeme yapacak insanları bulması gerekiyordu ve bu da bahçecilik veya bazı köpeklere bakıcılık gibi görevlerle sonuçlandı. Genin grupları eğlenmedi. Sakura, hastanedeki insanların hastalanmadan hasta günler geçirmek için söyleyeceği tuhaf şeyler hakkında bazı hikayeler anlattı. Bir süre sonra ikisi orada oturdular ve barışçıl yeni duruma sırıttılar.
"Biliyor musun, burada herkesle yaşamanın bu kadar eğlenceli olacağını düşünmemiştim." dedi Sakura, Naruto'ya gülümseyerek.
Naruto gülümseyerek başını salladı. "Bu doğru. Ama sadece Sasuke sayesinde bundan zevk alıyorsun." Ona göz kırptı.
Sakura ona şaşkınlıkla baktı ve düşündü. Aslında hayır. Sasuke'yi o kadar sık görmüyordu. Çoğu zaman Naruto veya Hinata ile konuşurdu. "Hayır, ben-"
Cümlesini tamamlayamadı çünkü tam o sırada Sasuke eve döndü ve onlara doğru yürüdü.
"Hey Sasuke, ister misin?" Naruto sordu ve Sasuke'ye bir şişe teklif etti.
"Hinata nerede?" Sasuke sessizce sordu.
"Um, bu gece evde olmayacak. Sanırım Kurenai'de kalıyor." diye yanıtladı Sakura, onun sorusuyla biraz kafası karışmış hissederek. Neden aniden umursasın ki?
Birayı alan Sasuke, arkadaşlarının yanına oturdu. İkisi de ona gülümsedi ve o hafifçe başını salladı.
"Ee... Görevin nasıldı?" Naruto ona sordu.
"Sıkıcı." diye mırıldandı Sasuke, gözlerini devirerek.
"Pekala, sanırım barış pek çok ilginç görev sunmuyor." Naruto kıkırdadı ve başını arkaya yasladı.
Sakura başını salladı ve Sasuke sadece omuzlarını silkti. Biraz sessizlikten sonra Naruto tekrar konuştu. "Mh... Tekrar Hinata'ya yaklaşmayı denemek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
Fiksi PenggemarSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.