Birkaç hafta geçti. Naruto ve Sakura, ertesi sabah arkadaşlarıyla kahvaltıya katıldıklarında alışılmadık bir şekilde huysuzlardı. Düğün hazırlıkları çok stresliydi ve dün gece tüm misafirleri için bir menü planlamaya çalışıyorlardı. Çok yorucuydu. Hinata ve Sakura ile masada oturan eski senseilerini bulduklarında şaşırdılar.
"Ya!" Kakashi eski öğrencilerini selamladı. "Nasıl gidiyor?"
Masada oturan Naruto ona sırıttı. "Ah, hey Kakashi-sensei!"
Şaşıran Sakura, Naruto'nun yanına oturdu ve Kakashi'ye döndü. "Sensei! Seni buraya getiren nedir?"
"Hinata ve Sasuke ile bazı şeyler hakkında konuşmak ve ayrıca seninle düğün törenin hakkında bazı konuları tartışmak istedim-"
Anında, Sakura ve Naruto'nun gülümsemeleri yüzlerinden silindi. İkisi bu özel konu yüzünden çok sinirlendi. Onları gerçekten strese soktu.
Kakashi onların ekşi ruh halini hissettiğinde, önce daha kolay konulardan başlamaya karar verdi. Maskesinin arasından gülümsedi. "Yakında evleneceğinize göre, şimdiden yeni bir ev aramaya başladınız mı?"
Naruto ve Sakura'nın yanıtı, yüzlerinde derin bir kaş çatma oldu. İkisi düğünü organize etmekle yeterince meşguldü ve yeni bir ev bulmayı düşünmediler bile. Ve şimdi bu konuyu da mı düşünmeleri gerekiyor? Odadaki atmosfer birkaç derece düştü.
"Yeni bir ev mi? Hayır, henüz aramaya başlamadık." Naruto gergin bir şekilde ensesini okşadı.
"Aramaya başlasan iyi olur çünkü ev bulma durumu şu anda çok zor." Kakashi kaşlarını çattı.
"Zor?" Hinata, Sakura ve Naruto'ya yemek teklif ederken sordu. İkisi de biraz onigiri alıp önlerindeki tabağa koydu.
Hokage, "Evet, savaştan sonra daha da fazla insan Konoha'ya taşınmaya karar verdi." dedi. "Şimdi, iyi bir ev bulmak kolay değil."
Bunu duymak Sakura ve Naruto için iyi bir haber değildi. Yüzlerinde karanlık bir gölge belirdi. İyi bir ev bulmak zor mu? Bu ne anlama geliyordu?
Sakura gözlerini kıstı ve başını Sasuke'ye çevirdi. "Aslında, önce bize sormadan bu evi satın almak biraz garipti."
"Eee?" Hinata ve Kakashi birbirlerine baktılar. Sakura'nın nesi vardı? Normalde bu kadar kötü bir ruh halinde olmazdı.
Ağzında bir onigiri olan Sasuke kaşını kaldırdı. "Hm?"
"Ya bu evi istiyorsak?" Sakura, Sasuke'ye buz gibi bir bakış atarak devam etti.
"Hm, evet." Naruto yavaşça başını salladı. "Yanlış değil, biliyorsun... Bize sormadın bile."
"Biz olmasaydık ev olmazdı. Sadece bir yığın yanmış çöp." diye yanıtladı Sasuke kibirli bir sesle, gözlerini devirerek. Hinata'nın ağzı erkek arkadaşına bakarken düştü. Sasuke, ifadesinin zaten huysuz arkadaşlarını daha da kışkırtabileceğinin farkında değil miydi?
Şimdi, Naruto ve Sakura kaşlarını çattı. "Nasıl olurda-?"
"Aaa, arkadaşlar... Rahatlayın. Ü-Üzülmenize gerek yok." Gergin bir şekilde kıkırdayan Hinata, havayı yumuşatmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
FanfictionSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.