🌑23🍙

258 11 8
                                    

Naruto ve Sakura, günleri hakkında konuşmaya devam ettiler. Bir süre sonra arkadaşlarından bahsetmeye başladılar.

"Yani, sence barıştılar mı?" Naruto yemeğini mutlu bir şekilde çiğnerken sordu.

"Evet, öyle diyebilirsin." Sakura iyice kızardı. O gün onları bulduğu pozisyonu düşündü. Ondan sonra, zavallı shinobileri yemek pişirmeyi bitirmeye ve ardından ormanda bir başka kamp yapmak için evden ayrılmaya zorlamıştı.

Şimdiye kadar kesinlikle hayal kırıklığından öldüler, diye düşündü Sakura biraz acımasızca.

Sakura'nın yüz ifadesini gören Naruto kaşını kaldırdı ama daha fazla derine inmedi. Sakura'ya doğru eğildi ve onu sıcak bir öpücükle yakaladı.

"Harika olan ne biliyor musun?" Naruto, Sakura'ya sordu.

"Ne?"

"Sasuke geri gelmeden ve dördümüz birlikte yaşamak için görevlendirilmeden önce, her şey farklı bir yöne değişiyordu. Her şeyin böyle geliştiğine sevindim." Naruto güneşli gülümsemesiyle Sakura'ya gülümsedi.

"Ben de Naruto. Hepimizin başına gelebilecek en iyi şeydi."

Akşam yemeğini bitirdikten sonra Sakura, Naruto'nun kucağına oturdu ve kollarını ona doladı. Naruto'ya sıcak ve sevgi dolu gözlerle baktı. Mükemmel bir andı ve ikisi de bunu biliyordu. Birbirlerini öptüler ve birbirlerine duydukları sevginin tadını çıkardılar. Naruto alnına bir kez daha yumuşak bir öpücük kondurdu. Alnını seviyordu. İkisi de sırıttı.

"Seninle olduğum için çok mutluyum." diye fısıldadı Sakura.

Naruto sırıttı ve "Ben de." dedi.

Sıcak bir sevinç ve minnet duygusu bedenlerinde dolaşıyordu.

Birbirlerini öpmeye ve dokunmaya devam ettiler. Öpücükleri enerjik aşkları ve güçleriyle doluydu. Sakura, Naruto'nun parladığını hissetti ve sıcaklığı onu mükemmel bir şekilde doldurdu. Naruto her şey için fazla müteşekkir hissetti ve Sakura'nın yumuşak cildini takdir etti. Sakura tarafından büyülenmiş hissetti ve teninin her noktasını öptü. Sakura gülümseyerek ve kızararak, her öpücükten zevk aldı. Aralarındaki enerji tarif edilemezdi. Her şeyin kendiliğinden geldiği geceydi. Kimse onları bölemezdi ve sadece eğlenebilirlerdi. Kendileri olabilirler ve sadece kendileri oldukları için sevildiklerini hissedebilirlerdi.

Birbirlerinin yanında, ikisi de kendilerini güvende ve evde hissettiler.

_____________________

Bu sırada Hinata ve Sasuke yine ormandaydı. Gece bu sefer sıcak ve berraktı.

Aslında bu gece ormanda kamp yapmak oldukça romantikti. Yanlarında battaniye getirmişlerdi ve hatta daha önce pişirdikleri yemeklerden arta kalanlar bile vardı.

Sasuke, ateş tarzı jutsu ile kolayca bir ateş yaktı ve ikisi de önüne oturdu, yıldızların aydınlattığı gökyüzüne baktılar. Arta kalanları yediler ve yan yana sırtüstü uzandılar. İkisi de yüz yüze gelmek için yanlarına döndüler. İkisi de konuşkan bir ruh halindeydi. Birbirlerini çok uzun süredir görmemişlerdi ve her zamanki konuşmalarını kaçırmışlardı. Anbu eğitimi ve diğer kursiyerler hakkında konuştular. Son görevini ve herkesin Sasuke'nin tamamen yanılmış olmadığını fark etmesine nasıl yardımcı olduğunu tartıştılar.

Feels Like Home To Me  | SasuHina|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin