Uzun Zaman Sonra

82 10 118
                                    

Üzerimi değiştirip lobiye indim. Telefonun çalmasını beklerken bir yandan kitap okuyor diğer yandan da çikolatalı sütü içiyordum. Hava kararmaya başlayınca üst kattan inen Yoon Hee'ye döndüm. Mavi boğazlı bir kazak ve kot pantolon giymişti.

" Mavi bir kazak ha?"

Yoon Hee'yi böyle parlak renkler içinde görmek biraz zordu. Şakayla karışık sorduğum soruya göz devirdi.

" Bong-yi ile gittiğimizde aldık. Gayet güzel bence."

Kitabı ters çevirip masanın üzerine koyup ayağa kalktım. Yoon Hee' nin yanağından sıkarken konuştum.

" Güzele ne yakışmaz tabi. Şef Heeseung bir kez daha aşık olacak sana."

Sıktığım yanak kızarmışken diğeri de kırmızıya dönüştü. Elimi tutup hafifçe itekledi.

" Sen kendi randevunu düşün Sora hanım."

Kafamı yana yatırdım.

" Bir kere benimki randevu değil."

" Tabii canım. Kendi elleriyle özel yemekler... Auch.. "

Az önce beni itekleyen elini sıktığımda susmuştu.

" İnsanlık edip yalnız kalmayayım diye yemeğe çağırdı sadece. "

" Tamam anne bir şey demedim."

Sinirlendiğim zaman annesi gibi gözüktüğümü söyler yumuşamam için böyle hitap ederdi. İşaret parmağımı sallayıp yerime oturdum.

" Bir daha olmasın."

İçeri birinin girdiğini söyleyen zil çalarken kafamı arkaya çevirdim. Şef Heeseung siyah boğazlı kazağı ve siyah ceketiyle kanun adamından çok sokak çocuklarına benziyordu. Tatlı gülümsemesi ile yanımıza geldi.

 Tatlı gülümsemesi ile yanımıza geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" A..ah Heeseung ben de gelmek üzereydim. Geç mi kaldım yoksa?"

Yoon Hee'nin tatlı telaşına kıkırdadım.

" Hayır hayır.. Ben almak istedim seni. Bu arada mavi en sevdiğim renk. Cidden."

Her zamanki yaranmalarından çok gerçekten sevdiği bir şeyi söylüyor gibiydi. Tek kaşımı kaldırarak konuşan Yoon Hee' ye baktım.

" Öyle mi?? Tesadüfe bak."

Yapmacık şaşkınlığından bu bilgiyi çoktan bildiğini anladım. Bilerek bu rengi giymişti! Bana gözlerini açıp uyarı bakışlarını atarken Heeseung arkasında kalan beni yeni fark ederek döndü.

" Sora.. Tekrar merhaba.Fark etmemişim burada olduğunu kusura bakma."

" Lafı bile olmaz. Mavi de ne yakışmış değil mi Yoon' a?"

Bana öldürücü bakışlar atan Yoon Hee'ye dönerken Yoon bakışlarını düzeltip Heeseung'a baktı.

" Elbette. Yoon Hee'ye her şey yakışıyor."

color of bloodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin