Intro ☁☁

5.5K 334 24
                                    

ဒုန်းးးးးး

ကလပ်မှာပါကင် ထိုးထားတဲ့ အနီရောင်ပြိုင်ကားတစ်စီးကို အနောက်ကနေအခြားကားတစ်စီး တမင်၀င်တိုက်လိုက်လိုက်လို့ ထွက်လာတဲ့အသံပင်ဖြစ်သည်....

"What the fuck.....

ဘာလဲ ငါကားအသစ်လေးကို ၀င်တိုက်လိုက်တာလား.....

ဘယ်လိုအရူးလဲ ထွက်လာစမ်းအရူးကောင် ဒီကားကိုငါဘယ်လိုခက်ခက်ခဲခဲ ၀ယ်ခဲ့ရလဲ မင်းကိုသတ်ပစ်မယ်......"

"သတ်မှာလားးးးး
ငါ့ကိုသတ်မှာလားးးးး"

"ဆော့ ဆော့ဂျင် မင်းးးး"

"အေး ကင်ဆော့ဂျင်ပဲ နောက်တစ်ခါ ငါ့အကြောင်းမဟုတ်တာတွေ လိုက်ဖွာမယ်ဆို ငါ၀င်တိုက်မှာမင်းကားပဲမဟုတ်တော့ဘူး......"

မင်းးးးတို့သိကြလား ငါတို့ကျောင်းမှာ က၀ေတစ်ကောင်ရှိတယ်တဲ့ ဖျားယောင်းပြုစားတက်သလို အရမ်းရက်စက်တယ်တဲ့
ပြီးတော့ သူနဲ့တွေ့ရင်ကံဆိုးပြီပဲတဲ့.....

စိတ်ပျက်ဖွယ်  က၀ေတစ်ကောင်ရဲ့  ရှင်သန်မှူတွေ...

"ဟေ့ ကျစ် မင်းသေချင်နေတာလား လမ်းကူးရင်သတိလေးကပ်ထားစမ်းပါ....."

"မင်းနဲ့မဆိုင်ဘူးးးးးးသေသေရှင်ရှင်ငါ့ကိစ္စပဲကွ....."

"မင်းသေတာအရေးမကြီးပေမဲ့ မင်းကိုရှောင်ရင်းအခြားသူပါထိခိုက်နိုင်တယ်ကွ မိသားစုဆီပြန်နေတဲ့ကားပေါ်ကလူတစ်ယောက် မင်းကြောင့်ဒုက္ခရောက်သွားနိုင်တယ်...."

"ဘာ......"

အဲဒီလို ကဗျာမဆန်လှတဲ့ဆုံတွေ့မှူတွေ.....

"မင်း ကင်ဆော့ဂျင်နဲ့ ၀ေး၀ေးနေ ဖြစ်နိုင်ရင်စကားတောင်မပြောနဲ့ မင်းသိလား မင်းကိုသူဖျားယောင်းရင် မင်းဘယ်လိုပြေးပြေးမလွတ်နိုင်တော့ဘူး မင်းကိုအဲဒီလိုအဖြစ်မခံနိုင်ဘူး....."

"စိတ်မပူပါနဲ့ကွာ ငါကတော့သူ့ကိုဒီတိုင်းသာမန်လူတစ်ယောက်လို့ပဲမြင်တာ....."

တစ်ဖက်ကစည်းကျော်ချင်နေတဲ့ သူငယ်ချင်း2ယောက်ကြား က၀ေငယ်လေး၀င်လာတဲ့အခါ

"ငါ့ဘာမှားခဲ့လို့လဲ ငါကဘာတွေလုပ်မိလို့ ငါ့ကိုအဲဒီလောက်တောင်မုန်းနေရတာလဲ....."

က၀ေငယ်ရဲ့မိသားစု ကြားကအက်ကွဲကြောင်းတွေ.......

Coming soon......

Jinkook လေး Devil Gardener  ပြီးမှရေးမှာ🤗 ဒါကတော့အလောင်မပါ  ကြည်နူးကလိကလိဖြစ်ရမယ်ထင်တာပဲ

 က၀ေငယ်ရဲ့  ကောင်းကင်အိမ်မက်....☁☁(complete)Where stories live. Discover now