part ☁24

1.3K 256 45
                                    

"ဒါဆို   သူကတကယ်အဲဒီလိုတရားမ၀င်အလုပ်တွေ လူမိုက်တွေနဲ့   အဆက်သွယ်ရှိတဲ့သဘောပေါ့....."

သူငှားထားတဲ့   အလွတ်စုံထောက်ဆီက  အဲဒီလူအကြောင်းတစ်ချိို့သိခဲ့ရတယ်...
တကယ်ပဲ   လူမိုက်တွေနဲ့   အဆက်အသွယ်ရှိနေတဲ့ပုံစံတဲ့   ဘာလုပ်ရမလဲ   သူ့ကို့သက်သက်  အာရုံနောက်စိတ်ညစ်ရအောင်လုပ်ပြီး  ဂျီအာ့အတွက်  လက်စားချေချင်နေတာလား   သူ့ကိုသဘောကျတယ်ဆိုတာကတော့   သိပ်မဖြစ်နိုင်သလိုပဲ...
ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်   ဂျောင်ကုကိုစိတ်ပူမိတယ်   သူဂျောင်ကုကိုဂရုစိုက်တာသိသွားရင်    အဲဒါကသူ့ကိုခြိမ်းခြောက်လို့ရမဲ့ပျော့ကွက်တစ်ခုဖြစ်လာနိုင်တယ်လေ
ထပ်ပြီးတော့    လွန်ခဲ့တဲ့  5နှစ်လိုအခြေအနမျိုးတာင်ပြန်ရောက်သွားနိုင်တယ်
ဒီတိုင်းဂျောင်ကုကို    လက်လွှတ်ပေးလိုက်ရတော့မလား ....

ဆော့ဂျင်  ဆိုဖာပေါ်လှဲပြီး  သက်ပြင်းသာတွင်တွင်ချနေမိသည်....
အတွေးများရင်း  မွန်းကြပ်လာတာမို့  ၀ရံတာထွက်လာတော့  နေ့လည်ကတည်းကရပ်ထားတဲ့   ကားအနက်က  အဲဒီနေရာမှာ   ရှိနေတုန်း.....

အန္တရာယ်ရှိတယ်လို့   မခံစားရပေမဲ့  စိတ်ကသိကအောင့်နဲ့သိချင်စိတ်ပြင်းပြနေခဲ့တာကြောင့်   ၀ရံတာကနေခါးထောက်ပြီး   စိုက်ကြည့်နေလိုက်တယ်...

...စိတ်တိုလိုက်တာ   ကားထဲက လူအရိပ်အယောင်တောင်မမြင်လိုက်ဘူး

စိတ်ထဲမှာတစ်မျိုးကြီးပဲ   ကားထဲမှာသူနဲ့ရင်းနှီးတဲ့တစ်ယောက်ယောက်ရှိနေသလိုမျိုး.....

...မဖြစ်နိုင်ပါဘူး  ဟိုလူကြောင့်   ဒီရက်ပိုင်းငါအတွေးလွန်ပြီး  သံသယများနေတာပဲဖြစ်မယ်....

ဆော့ဂျင်လည်း   ဘာမှဆက်မတွေးတော့ဘဲ အခန်းထဲပြန်၀င်လာပြီး အိပ်ယာပေါ်ကို   သူ့ခန္တာကိုယ်တစ်ခုလုံးပစ်ချလိုက်တယ်....

..ရှုတ်ထွေး  ရူးသွပ်စရာကောင်းတဲ့   ဆိုး၀ါးတဲ့အရာတွေဟာဘယ်အချိန်ကစတင်ခဲ့တာလဲ....

သူမွေးတဲ့နေ့ကတည်းကလား
ဖြစ်နိုင်လောက်တယ်   ဘာလို့ဆို  အဲဒီနေ့မှာပဲ   မေမေဘက်က  အဘွားဆုံးခဲ့တာလေ...
မေမေ  အတော်လေးစိတ်ထိခိုက်ခဲ့ရတာတဲ့
အဲဒီနောက်ဖြစ်ပျက်ခဲ့တဲ့   ဆိုး၀ါးတဲ့ ကိစ္စတွေဟာ  အားလုံးသူ့ကြောင့်ပဲတဲ့လေ  အဲဒီလိုစကားတွေဆို ဆွေမျိုးတွေဆီက  မကြားချင်မှတဆုံးပဲ.....

 က၀ေငယ်ရဲ့  ကောင်းကင်အိမ်မက်....☁☁(complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora