part ☁8

1.6K 317 56
                                    

"ရားးးမင်းမျက်နှာက  အီးမှန်ထားတဲ့ရုပ်နဲ့ဘာဖြစ်နေတာလဲ...."

မှိုင်ထွေပြီငူငူကြီးငေးငိုင်နေတဲ့  ဟိုဆော့ကိုဆော့ဂျင်မသက်မသာကြည့်နေရသည်..

"ထယ်က   ငါ့ကိုအနားတောင်အကပ်မခံဘူးကွာ...."

"အင်းးးဒါဆိုမကပ်နဲ့လေ    စာလေးဘာလေးပို့  ခပ်လှမ်းလှမ်းကနေဂရုစိုက်ပေးပေါ့  ..."

"ငါ့မှာ   သူ့အကောင့်သူ့ဖုန်းနံပါတ်တောင်မရှိဘူးလေ
သူလည်းဂျောင်ကုလို  ရေခဲတုန်းနဲ့ပေါင်းပြီး  low profile နဲ့ပဲနေတာ  တော်ရုံလူမသိကြဘူး  သူနဲ့ရင်းနှီးတဲ့သူတွေကိုလည်း    မှာထားပုံပဲ    သူနဲ့ပက်သက်တာဘာမှမေးမရပါဘူးကွာ..  "

စိတ်ပျက်အားလျော့စွာ  ငြီးငြူနေတဲ့ဟိုဆောကိုကြည့်ပြီး   ဆော့ဂျင်သက်ပြင်းရှည်ချမိသည်...
ကိုယ်ကတော့   ကိုယ်သူငယ်ချင်းကို  ချစ်တဲ့သူနဲ့နီးစပ်စေချင်လို့မြှောက်ပေးခဲ့တာဆိုပေမဲ့    အခုအခြေအနေက   ကိုယ်ကြောင့်ပိုဆိုးသွားတာလားတောင်မသိတော့ဘူး.....

"ငါရအောင်လုပ်ပေးမယ်  ဟိုဆော့...."

ဟုတ်တယ်  ဂျောင်ကုတစ်ယောက်လုံးရှိတာပဲ  ဂျောင်ကုထက်ပိုပြီး   ထယ်ယောင်းအကြောင်းသိတဲ့လူရှိဦးမလား   လွယ်လွယ်လေးပဲကို.....
ရေခဲတုံးတဲ့လား   ရေခဲတုန်းဆိုရင်လည်း  ဒီကမီးနဲ့တွေ့ရင်ပျော်သွားမှာပဲဟာ.....

>>>>

"ဟေးးးး"

"ကျွန်တော့်ကိုခေါ်တာလား  purple Hyung....
အဲလိုခေါ်လို့ရလား   အစ်ကိုကဒီဆံပင်ခရမ်းလေးနဲ့   တအားလိုက်တယ်လေ...."

"မရဘူး  ဒီတိုင်းပဲခေါ်စမ်းပါ...."

"ဟုတ်...."

"အတန်းချိန်ပြီးရင်  ကော်ဖီသွားသောက်ရအောင်..."

"ဗျာ..."

"ရတာလား   မရလား....."

"ရတာပေါ့  hyung  ရဲ့  ကျွန်တော်လာစောင့်နေမယ်နော် hyung  အတန်းရှေ့မှာ..."

"အင်းးးးဒါဆိုသွားပြီ..."

"ညနေတွေ့မယ်  hyung.... "

ဆော့ဂျင်က  သူ့နားရောက်လာပြီး   စကားကိုကောင်းကောင်းပြောတဲ့အပြင်  ကော်ဖီအတူသောက်ဖို့ပါချိန်းသွားတယ်တဲ့လား   မယုံနိုင်စရာပဲ   ငါနဲ့ရင်းရင်းနှီးနှီးနေဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်ပြီထင်တယ် ....

 က၀ေငယ်ရဲ့  ကောင်းကင်အိမ်မက်....☁☁(complete)Место, где живут истории. Откройте их для себя