KAPIYI AÇIK BIRAKANLAR radyosunda DELİFİŞEK bizlere her şeyin değişeceğini söyledi. Burası kapıyı açık bırakanlar kulübü dedi, üzerimizdeki baskıyı anladı, sisteme sövdü ve sonra senin verdiğin kurşunla seni vuracak insanlar var, dedi. Kimse DELİFİŞEK kimdir bilmiyordu, tamamen gizemli bir kutuydu ve her şey böyle başladı.
Her şey Freud üzerine geçen bir tartışmanın ortasında Park Chanyeol'ün küstah cevaplarıyla ve kendisini diğerlerinden daha üstte gördüğünü belirtmesiyle başladı. Varoluşçuluk kavramıyla ilgili uzun ve bolca kibirli bir konuşma yapmasına katlanamadım ve söylediklerine karşı çıkarak ilgisini çektim. Benden nefret etti. Ben de ondan. Uyuşturucu kullandığına yönelik çıkan söylentilerden dolayı koç Chanyeol'ü basketbol kaptanlığından aldı ve ben de sırf onu deli etmek için takıma girdim. Benden daha çok nefret etti. SPARTA barında her Çarşamba günü sahneye çıkacak grup için seçmeler yapılırdı. Chanyeol galaksilerde olur aksilikler ismini verdiği grubuyla seçmelere katıldı. Daha önce hiç sahnede şarkı söylememiş olmama rağmen arkadaşlarmla beraber kırmızı yıldız adını verdiğimiz grubumuzla seçmelere katıldık. Seçmeleri ben kazanırsam Chanyeol kötü çocuk görünümünü bozarak saçlarını pembeye boyatacaktı ve mavi-yeşil gözlerini gizlemek için taktığı siyah lenslerini de çıkaracaktı. Eğer seçmeleri Chanyeol kazanırsa sarı saçlarımı siyaha boyatıp aralarına kızıl katacak ve bir de mullet işine girişecektim.
İkimiz de kazanamadık. Bu yüzden hem Chanyeol siyah saçlarını pamuk şeker haline getirdi hem de ben doksanlardan firlama bir oğlana dönüştüm. Hiçbir şey bununla sınırlı kalmadı.
Aramızda ufak tefek oyunlar oynamaya devam ettik. İlk kim gözlerini çekecek gibi. Bazen aramızda hiçbir sıkıntı yokmuş gibi davrandığı da oluyordu, benimle canımlı cicimli konuştuğu zamanlarda bunun da bal gibi oyun olduğunu bildiğimden ona ayak uyduruyor ve böbreklerini deşmeyi düşünmüyormuşum gibi yüzüne gülümseyerek cevap veriyordum.
Sonra hiç olmaması gereken bir şey oldu. Bir yaz akşamında Park Chanyeol beni öptü.
🧸🧸🧸Bu hikaye 2018'de yazıldı 🧸🧸🧸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kapıyı açık bırakanlar kulübü
Fanfic"eve dönüyorsan, eve dönüş yolunu unuttuysan, çıkmaz sokaktaysan veya çıkmaz sokaklardan kurtulduysan, her neredeysen ve her nereye gidiyorsan"