- Jimin szemszöge -
Nem tudom, mennyi időt tölthettünk fenekem előkészítésével és Jungkook tagjának kényeztetésével, de egészen úgy érezem, hogy készen állok. Persze, van bennem félsz és nem vagyok biztos abban, mennyire is fogom így élvezni, mégis úgy érzem, felkészültem erre lelkileg. Le akarom győzni a gátlásokat magamban, ahhoz pedig mernem kell bátornak lenni. Ezeknek pedig a fényében, mikor Gazdám kihúzza belőlem ujjait, fenekembe szokásához híven belemarkolva, nem tétlenkedek. Magamtól megfordulok, hogy arcom övé felé legyen és kezem segítségével magamba engedem tagját. Erre izmaim megfeszülnek és a levegőt tüdőmbe zárva ejtem foglyul. Borzasztóan fáj és kellemetlen, viszont az eddigiekhez képest érezhető a változás. Ez a kis változás miatt vagyok képes kitartani és nem ellenkezni a sírás határán állva. Sőt, ennek az ellentétét teszem, hiszen én ültem bele magamtól és én is tervezem mozgatni majd csípőmet. Kíváncsian felnézek a férfi arcára, remélve egy vágy ittas tekintetet és nem is kell csalódnom. Nagyon úgy tűnik, hogy teljesen sikerült hipnotizálnom őt, hiszen szemeivel szinte fel akar falni. Ez a tekintet alapból félelmet keltene bennem, de mivel kezdi fenekem ezt a próbatételt is megszokni, most inkább csak büszkeséggel tölt el a siker, amit nála arattam. Az nem egy rossz kezdet, ha ennyire kíván engem. Az ő szívéhez, valószínűleg ez az út vezet el leggyorsabban és talán egyedül.
Hamarosan úgy érzem, készen állok ténylegesen mozogni és belevágni a dolgoknak a közepébe, ezért csípőmet bátortalanul megmozdítom. Egyszerre érzek meg erre valami fantasztikusat, amiből máris többet szeretnék, a megszokott kellemetlenséggel vegyítve. Még sincsen türelmem tovább várni és Jungkooknak is elege lehet a folytonos várakozásból, így mellkasán megtámaszkodok, ezzel is próbálva stabilabbá tenni a helyzetet. Ezek után ismétlem meg újra csípőmmel a mozdulatot, melyre megismétlődik az inger, csak immáron az eddigieknél is erősebben. Agyamat kezdi eltompítani és egyre több gondolat záródik ki, hogy csak a vágytól fűtött érzelmek maradjanak. Ugyanis, egész testemet átjárja ez a furcsa bizsergés és vérkeringésem felpezsdül. Hamarosan, már nem is igazán tudok koncentrálni a jelenlegi külvilágra, csak csípőm mozgatására, na meg arra az eddig teljesen felfoghatatlan érzésre, ami mindenemet átjárja jelenleg. Ebben a pillanatban csak Jungkook és az élvezet létezik, melyek egybeolvadva okoznak ilyen fantasztikus pillanatokat.
Nehéz arra figyelni, hogy én mozgassam magamat tagján, az elsőnek érzett mámorító ingerek mellett. Azonban szokásomhoz híven mindent megteszek és minden erőmet beleadom, immáron mindkettőnknek élvezetet okozva. Ez sokáig így is megy, hiába kezd testem egyre fáradni, még én se kegyelmezek neki. Viszont lehet, mozgásom nem bizonyul már elég gyorsan Jungkook számára, így erős kezeit csípőmre vezeti, ahol bőrömet szoros szorításával ejti foglyul, hogy immáron ő mozgathasson engem magán. Egy pillanatra emiatt csalódottságot érzek, hiszen nem tudtam ezek szerint számára megfelelően csinálni. Ez az érzés persze szinte egyből tovább is áll, ugyanis ahogy most tempónk lényegesen növekedik, úgy a lent lévő élvezet is töményebb lesz. Szinte már egész testemet kitölti, egy masszív és egybefüggő érzésként, melytől gondolataimat teljesen elveszítem. Megszűnik az egész külvilág és csak Jungkookkal kettesben maradunk benne. Egyszerűen, mintha a végtelennek tartott világegyetem hirtelenjében olyannyira összement volna, hogy már pusztán csak kettőnket képes befogadni és a mindent elöntő kéjt, amitől a levegőt kapkodom és testem szinte remeg.
Mikor már azt hiszem, ennél nem lehet sehogyan sem fantasztikusabb érzést elérni, akkor hamar megdől elméletem. Jungkook ugyanis pózt változat, amennyire én innen érzékelni tudom. Leginkább abból tűnik fel ez a kis újdonság, hogy testemet nem nekem kell tovább tartanom. Hátam a puha kanapéhoz simul és nyakamat szinte kitörve hajtom egyre jobban hátra fejemet, gerincem óhajait próbálva követni, melynek elvehette az eszét a folyamat. Mégis a másik jele annak, hogy megváltozott eddigi helyzetünk, hogy fenekembe sokkal erősebben és sokkal gyorsabban csapódik be a kívánt testrész. Nem igazán tudok többet felfogni és jobban letisztázni a helyzetet. Csak azt tudom, hogy Gazdámnak olyannyira tetszhetett az akcióm, hogy fejét teljesen elönthette az ösztön. Milyen varázslatos érzés is ez, hogy jelenleg élvezem, mikor ágyéka durván csapódik fenekemhez és pusztán agyam egy távoli zugában fogom fel a hozzátartozó fájdalmat. Testem nem tud betelni ezzel az újdonsággal és hiába fárad, mégis csak még többet és többet akar ebből.
YOU ARE READING
Az Őrült Fogja - Jikook 18+ /BEFEJEZETT/
FanfictionA könyvet csak saját felelősségre ajánlom! Feldolgozhat: Felnőtt tartalmat, erőszakot, tehát egyesek számára felkavaró lehet! A fiatal Jimin beleesik egy olyan hibába, melynek következtében elveszti az emberi méltóságát. Egy olyan hibát vét, melyet...