ethereal|2

1.2K 130 147
                                    

*selamlar uzun olduğunu düşündüğüm bir bölüm,  yorumlarınızı bekliyorum lütfen bolca yorum yapın- sizi seviyorum keyifli okumalar<3*








Yeonjun hyungun uzattığı sigarayı alıp yere oturdum diğerleri gibi. Az önceki çocuk tüylerimi ürpertmişti. Gözlerini bana diktiği an öldürecekmiş gibi bakması kalbimin anlık durmasına neden olmuştu. Felix hemen yanımdaki Minho hyungun yanına otururken "Az önceki çocuğu tanıyor muydun hyung?" dedi. Sanırım direkt gidip selam verdiği için sormuştu bunu.

"Sayılmaz dersteyken müdür yardımcısı gelip tanıttı, tanışmamıştık." dedi ve sigarasından derin bir nefes alıp Felix'in suratına üfledi. Felix söylenerek Minho hyungun yanından kalkarken Minho hyung ise Felix'in tepkilerine gülüyordu.

Beomgyu "Sabah dövdüğümüz çocukların derdi neydi?" diye sorduğunda bakışlarımı ona çevirdim. Cevap vereceğim sırada Seungmin "Dayak yemeyi çok seviyorlar." diyerek cevaplamıştı. Yeonjun hyung "Belli oluyordu." dedi.

Sigaramı söndürürken Seungmin "Sikeyim ya fizik ödevi vardı." diye söylenerek sigarasını fırlattı. Minho hyung bana bakarak "Sen niye gülüyorsun lan?" dediğinde Seungmin'e dönüp "Yaptım ben o ödevi." dedim sırıtarak.

Felix "Jeongin'e bir şeyler oluyor bu aralar." dedi bakışlarını bana çevirirken. Seungmin de "Hayırdır Jeongin çalışkan öğrenci olmaya mı karar verdin? Dün de yapmıştın tüm ödevleri." dedi sorarcasına. Yeonjun hyung sırtımı pat patlarken arkama dönüp ona gözlerimi devirdikten sonra "Ya yok oğlum ne çalışkan öğrenci olması, annemler bu aralar akşam dışarıya çıkmama karışıyor, ders çalış diyorlar." dedim bıkkınlıkla.

"Dışarıya çıkma bileti olarak ödevlerini mi kullanıyorsun?" dedi Felix tek kaşını kaldırıp. "Aynen öyle Felixcim." derken oturduğum yerden kalktım. Ders zili çalalı bir iki dakika olmuştu. Herkes ayaklanınca terastan çıkıp resim sınıfına girdik.

Çocuk hala önündeki tuvalle ilgileniyordu. Biz içeriye geçince bakışları bize kaydı daha sonra ise yine bende durdu. Sinirlerimi bozmuştu. Sabah yaptığımız kavgadan dolayı vücudum ağrımıyor olsaydı onu burada dövebilirdim. Sinirden yumruk yaptığım elimle kapıya doğru yürürken Minho hyung çocuğa seslenmişti.

"Derse geç kalacağız hadi." diyerek çocuğu yanımıza çağırdığında sonunda bakışlarını benden çekip Minho hyunga kafasını sallayarak yanımıza geldi. Felix sinirlendiğimi fark etmiş olacak ki yanıma gelip kolunu omzuma attı. "Kahve almamı ister misin sana?" derken yanağımı öpmesiyle gözlerimi devirip "Diğer teneffüste alırsın." deyip önümdeki kapıyı açtım.

Hocadan sonra girdiğimiz için önce bizi azarlamıştı daha sonra yerimize geçmiştik. Ödevleri toplarken Seungmin ve benden ödev almaya alışık olmadığı için bizim sıranın önünden direkt geçiyordu ki hocaya seslendim.

"Hocam ödevi almayı unuttunuz." dedim gülerek. Hoca şaşkınca arkasına döndüğünde ise sırıtmaya devam ederek ödev dosyamı hocaya uzattım. Hoca şaşkınca kağıdı alıp "Şaşırtıyorsun bizi Jeongin, geçen haftada kimya ödevini yapmışsın?" dedi sorarcasına.

"Öğretmenler odasında konu olduğumu bilmiyordum hocam." dediğimde hoca kafasını sallayarak ödev toplamaya devam etti.

Seungmin "Derslerle aranı düzeltmeye çalışırken hocalarla bozmaya çalışıyorsun galiba amına koyayım." deyip cevap vermemi beklemeden yastık haline getirdiği ceketinin üzerine kafasını koydu. Ödevimi de verdiğime göre yapacak başka bir şey yok diye düşünerek ben de kafamı sıranın üzerine koyup uyumaya çalıştım. Ne de olsa bu ödev yüzünden tüm gece uyuyamamıştım.

ethereal | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin