Palačinky

194 22 5
                                    

POV Nick:
Přišli jsme z poutě a Filip z Karlem skoro hned usnuli. Přemístil jsem, přikryl jsem ho. Lehl jsem si taky objal Karla kolem pasu a usnul taky. Ráno jsem se vzbudil jako první oba dva ještě spali. Potichu jsem vstal odešel z pokoje a udělal si hygienu. Následně jsem šel do kuchyně a začal dělat palačinky. Nikdy se mi palačinky nepovedli, vždycky byly jako beton, nevím asi mám v sobě nějakou vadu. (Vím o čem mluvím, taky je mám jako beton vždy a nevím proč) Doufám že to Karlovi ani Filipovi nebude vadit. Těsto bylo hotové a já začal hledat pánvičku, olej a obracečku, nemohl jsem najít tu obracečku, ale nakonec jsem ju našel. Ještě jsem si vzal žufan (naběračka) a nabral těsto, dal jsem ho na rozpálenou pánvičku s olejem a nechal smažit. Po chvíli jsem ju otočil a nechal smažit z druhé strany. Takhle jsem udělal několik dalších palačinek. Některé byly trochu spálené, ale nic hrozného. Jo a dneska se mi ty palačinky povedly suprově, nebyly to betony, což se divím. Nechal jsem oba spát já jsem si vzal tři palačinky zamazal nutellou, posypal cukrem a šel jsem to sníst. Zapl jsem si televizi a začal listovat. Narazil jsem na zprávy, jak nečekané, ale tentokrát byly aji zajímavé. Říkali tam jak v UK zajali dva studenty kvůli vydírání, ubližování na zdraví a šikanování. Takže se to povedlo, jsem rád, až vstane Filip s Karlem musím mu to ukázat, no ale jak? Televizi jsem přetočil asi o čtyři minuty zpátky, vzal jsem si mobil a natočil jsem to. V duchu jsem nevěděl jak Karlovi a Filipovi poděkovat za všechno. Prostě jsem nevěděl jak, kdy a kde. Zastavil jsem natáčení a šel na Youtube, nevěděl jsem koho mám sledovat. Vybral jsem si kanál Tubbo je to fajn týpek z UK. Má asi 798K odběratelů. Na jeho věk mu závidím. (Dělejte jako že Tubbo není v dsmp a tolik odběratelů si získal svým kontentem, děkuji) zapl jsem si jeho záznam ze streamu a sledoval. Nebo spíše jsem to měl jako pozadí, bcs jsem začal přemýšlet o Karlovi. Nevím proč jsem to dělal, ale asi na 70% něco ke Karlovi cítím, není to jako kamarádství, ale není to zase láska. Cítím se jako kdyby byl můj bratr. I když vím že to bratr není ani náhodou. Vyrušilo mě hrozně hlasité křičení. Otočil jsem se, ale nikdo tam nebyl asi až po dvou minutách jsem přišel na to, že to zařval Tubbo. Achjo já z něho jednou dostanu infarkt. Slyšel jsem kroky, byly hodně tiché, ale já je slyšel. Kroky se přibližovali a já se otočil, stál tam rozespalý Karl. Měl rozcuchané vlasy. Chtěl jít ke mě blíž, ale neviděl malý schod, zakopl o něj a letěl k zemi, bleskurychle jsem vstal a chytil ho na poslední chvíli. ,, Děkuji,, jeho ranní hlas byl tak roztomilý ,, you're welcome Karl,, podíval se na mě tázavým pohledem ,, thank u,, asi ráno nemá úplně v lásce angličtinu. Zvedl jsem ho ze země a rozešel jsem se zpátky je gauči. Sedl jsem si a Karl si přisedl. Opřel si hlavu o moje rameno a koukal se mnou za záznam ze streamu. ,, Nechceš si dát snídani?,, ,,Moc rád a co je na snídani?,, ,, Dělal jsem palačinky, ale nevím jak ti budou chutnat,, zvedl se a zamířil si to do kuchyně, vzal si nutellu a dvě palačinky. Zamazal je a posypal cukrem, dal je na talíř a šel zpátky ke mě na gauč. Přivlastnil si ovladač a začal přepínat programy. Stihli jsme opakování Tvoje tvář má známí hlas. Upřímně tuhle soutěž moc nemusím, ale dá se na to koukat. Karl si pobrukoval většinu písniček co zazněli, já je třeba v životě neslyšel nebo jsem neznal text. Také v průběhu toho přišel Filip a vzal si taky palačinky, but on si je dal s marmeládou. Přišel si k nám a sledoval a námi. Po skončení jsem oba přerušil v jejich konverzaci ,,hele kluci, ráno jsem se koukal na zprávy a musím vám něco ukázat,, oba se na mě podívali ,,tak tady,, koukali se na to na nevěřícně na to koukali ,, tak se to přece jenom povedlo,, řekl a údivem Filip ,,ano a to jen díky Karlovi,, ,,ale prosím vás nechte toho byla to maličkost,, ,, maličkost, která mě osvobodila od mlácení lidí. Opravdu nevím jak ti poděkovat Karle,, ,, mě stačí že si šťastný,, ,,tak dobře,, vrátili mi mobil a mi jsme se domluvili, že půjdeme na oběd do nějaké restaurace. Jsme opět na konci kapitoly guys, začínají mi docházet nápady a vůbec obecně se mi do toho nechce. Mám další dva nápady na dvě knížky. Děkuji za hvězdičku koment a celkovou podporu. Díky <33 běžte se napít a najíst.

781 slov

Travel School (Karlnap)Kde žijí příběhy. Začni objevovat