"Aah Taehyung sen deli misin ? İn omuzlarımdan."
Evet , şu an Jimin'in omuzlarındaydım. Ve yine evet kafasını ısırıyordum. "Ben sana demiştim bir şeyler karıştırıyorsan kafanı ısırırım diye."
"Ama o sizin içindi , ben kendi isteğimle yapmamıştım ki." Durup bir düşününce haklı geldiği için omuzlarına vurup beni indirmesini söylemiştim. "Güreşiniz bittiyse gelin artık, yemeği hazırladım."
"Hyung , çok tatlısın ellerine sağlık. Ben sana boşuna annem gibi demiyorum işte." Jin Hyung gülmüş "Şebeklik yapma Taehyung , hadi gel." Demiş ve bana sarılmıştı. Abartmıyordum , gerçekten şu an sofrayı donatmıştı. Hemen yemeklerimizi yiyip salona geçmiştik. "Bugün evde dursak olur mu ? Ben çok yoruldum sürekli dışarıdayız. Evde vakit geçirelim olur mu ?"
"Taetae'm haklı , bencede evde duralım bugün. Bende çok yoruldum bu hafta içinde." Yoongi'de bana katılınca ona öpücük göndermiştim. O da küçük oyunuma katılıp öpücüğümü havada yakalayıp kalbinden vurulmuş gibi kendini geriye atmıştı. Ben onun bu hallerine gülerken , bizi izleyen Jimin ve Jungkook'u farketmemiştim. Yoongi'de farketmiş gibi durmuyordu. Jungkook boğazını temizleyip "Evet bencede evde duralım bugün. Film izlerim hem. Korku filmi güzel olur şu an , kalabalığız ya şu an. Zevki çıkar en azından."
"Olur bana farketmez her şeye tamamım." Diğerleride beni onaylayınca Jungkook şaşkın gözlerle bana bakmıştı. Ne yapmaya çalıştığını anlamıştım. Ben korkup ona sarılıcaktım o da hemen beni kollarının altına alıp bahaneyle yakın olacaktı bana. Ama ben yer miyim ? I-ıh yemem. Bir filmde görmüştüm böyle bir olayı , Yoongi ile izliyorduk. O yüzden anlamıştım zaten , yoksa nereden bileceğim. "Ben mısır patlatayım." Demişti Jin Hyung , bende ayağa kalkıp "Hyung bana da öğretir misin nasıl yapıldığını ?" Demiştim. "Yalnız bende pek bilmiyorum. Namjooon'un telefonundan video izlerken görmüştüm ona göre yapacağım."
"Sorun değil Hyung , zaten sen yapmayacak olsan bunların hiçbiri bir şey yapamaz."
"Aşkolsun Taehyung bende mi ?" Demişti Yoongi sevimli bir şekilde. "Tabiki hayır kedim , sen hariç bunların hiçbiri bir şey yapamaz."
"Oha yani Taehyung neredeyse sevgilin olacağım senin sen Yoongi'yi ayırıp beni dahil ediyorsun." Omuz silkip "Sonuç olarak şu an sevgilim değilsin." Demiştim. Daha fazla beklemeden Jin Hyung'un kolundan çekiştirip mutfağa götürmüştüm. Mısır patlatma işimiz bir saat kadar sürdükten sonra kaseleri alıp salona geri gelmiştik. "Eee karar verdiniz mi ne izleyeceğimize ?"
"Korku filmi izlemek istediler. Bende seninle oturmaya karar verdim kaplanım , olur değil mi ?" Jungkook'a bakış atıp "Tabiki kedim ne olacak sanki." Demiştim.
"Ne demek ne olacak ? Olmaz ben Jimin'le mi izleyeceğim tüm filmi. Katlanamam ben." Jimin hemen lafa atlayıp "Asıl ben sana katlanamam be." Demişti. Daha fazla tartışmalarını duymak istemediğim için onaylamıştım.
Filmin daha yarısına gelmeden Jungkook korkudan titremeye başlamıştı. Aklınca beni korkutup kendisine yaklaştıracaktı ama ben böyle şeylerden korkmazdım ki. Tam ekranda bir rahibe belirdiği an Jungkook çığlık atıp neredeyse üstüme atlamıştı. "Ya Jungkook in üstümden. Kendimi taşıdım bir de sen mi kaldın ?"
"Ne yapayım Taehyung korktum işte. Neyse hadi gel yatalım biz ben daha fazla izlemek istemiyorum." Bir dakika yatalım mı ? "Nasıl yani birlikte mi yatacağız ? İyi de neden ?"
"Çünkü şu an herkes burada ve gecede burada kalacaklar. Bizde senin odanda kalalım işte." Gözlerimi kısarak bakmış , o gülünce bende gülmüş "Koca bebek , iyi hadi gel madem uyuyalım. Zaten benimde uykum gelmişti." Demiştim.
Küçük çocuk gibi hemen başını sallamış ve odama gitmişti. Bende arkasından girdiğimde çoktan yatağıma yatmış , yorganımın altına girdiğini görmüştüm. Bende hemen onun yanına kıvrıldığımda , Jungkook başımı kolunun üstüne koymuş , diğer koluylada bana sarılmıştı. "Jungkook boğulmamı mı istiyorsun sen ? Aç şu kollarını birazcık." Gülmüş ve kollarını açmıştı. "Taehyung sen nasıl korkmadın ya ? Orada korkup bana sarılman gerekiyordu ama gel gör ki ben senin nerdeyse kucağına çıktım. Sinirlerim bozuldu ya."
"Aklında bulunsun öyle şeyler etkilemiyor beni. Yani korkuyorum tabiki ama dışarıya pek belli etmiyorum."
"Keşke etseydin ne güzel kollarıma girerdin. Sarılırdık , filmi öyle izlerdik. Çok güzel olurdu." Kıkırdayıp saçlarımın hemen üstündeki çenesini öpüp "Güzel olurdu ama sen pek beceremedin onu. Artık başka bir sefere."
"Ya ama Taehyung sen böyle dersen ben nasıl susacağım ya da uyuyacağım ?" Cidden benim yanımda küçücük bir çocuk oluyordu. "Jungkook, sus artık ve uyu. Tamam mı ? Tamam değilse de olsun. Çünkü benim uykum var." İyice göğsüne sokulup uyumaya başlamıştım. Jungkook saçlarımı okşuyor arada da öpüyordu. Uykuyla uyanıklık arasında gidip gelirken duyduğum tek şey Jungkook'un "İyi geceler güzel sevgilim." Demesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prince | Taekook
Teen FictionJoseon dönemi prensi Taehyung , yaşadığı zorluklara karşı gelemez ve çözümü intihar etmekte bulur. Ancak intihar girişiminin onu hiç beklemediği şeylere sürükleyeceğini tahmin etmemiştir.