18

441 32 36
                                    

Evliliğimizin üzerinden yaklaşık dört yıl geçmişti. O gün eve geldiğimizde yüzüklerimizi ilk Yoongi farketmişti. Evin içinde koşturup çığlıklar atmış daha sonra zorla Jimin'e evlenme teklifi ettirmişti. Birlikte çifte düğün yapmıştık. Şu an ise hepimizin kendi evi vardı. Ben bir yerde restoran açmış , orada aşçılık yapıyordum. Ve tabiki küçük oğlumuzuda unutmamak gerekiyordu.

Jungkook'un evlenme teklifi ettiği günden bir ay kadar sonra belirtiler yüzünden test yapmıştım ve pozitif çıkmıştı. Normalde imkansız olan şey bizde gerçek olduğu için Jungkook aşırı derecede sevinmişti. Ki bunu sevinirken neredeyse evi yıkarak bizede göstermişti.

Min Joon bugün dört yaşına girecekti , tabiki bende etrafı süslemekle meşguldüm. Aklıma gelenle hemen telefonumu alıp Jungkook'u aradım. Daha ikinci çalışta açmıştı.

"Efendim güzelim benim. Bir şey mi lazım."

"Jungkook! Pasta hâlâ gelmedi. Neden gelmedi ? Sen sipariş vermedin mi ? Şimdiye kadar gelmesi gerekmiyor muydu? Yoksa unuttun mu ? Git hemen pasta al!"

"Sakin ol güzelim. Pastayı tabiki yaptırdım , hazır olduğu için aradılar beni bende eve geliyordum zaten , geçerken aldım."

"Tamam o zaman hızlı ol herkes geldi , şu an seni bekliyoruz hepimiz. Neyse kapat bay." Mutfağa Yoongi ve Jin Hyung'un yanına gittim. "Ne yaptınız Hyung hazır mı her şey ?"

"Hazır hazır sen sakin ol." Kapı çalınca Jungkook'un geldiğini bildiğim için her adımımda Jungkook diye bağırarak kapıya koşup hızla açtım. Hemen kollarına atlayıp "Nerede kaldın bakayım sen ?" Dedim. O da belime sarılıp , kokumu içine çektikten sonra "Geldim bebeğim. Hadi içeri girelim." Dedikten sonra yanağıma öpüp geri çekilmiş , daha sonra elimi tutup kendisiyle birlikte benide içeri sokmuştu.

Salona girdiğimizde her şey taşınmıştı , bende Jungkook'tan pastayı alıp mutfakta süslü bir tabağa koydum. Mumlarıda diktikten sonra salonun ışıkları kapanınca mumları yakıp şarkı söyleyerek yanlarına gittim. Minik oğlumuzu Jungkook'un kucağında görünce duygulanmıştım. Bundan neredeyse beş yıl önce bana bu durumda olacağımı söyleselerdi , sadece gülerdim.

•••

Pastayı yiyip , doğum gününü kutladıktan sonra önceki doğum günlerinde de yaptığımız gibi yine aile fotoğrafı çekilecektik. Her yıl durduğumuz duvarın önünde yaslanıyorduk. Min Joon Jungkook'un sağ kolunda duruyordu. Bende sol tarafındaydım ve onunda sol kolu belimi sarıyordu. Yoongi "Tanrım Min Joon çok tatlısın. Ne güzel bir aile oldunuz siz."

Yoongi'nin dediğine Min Joon gülerken , Jungkook ve ben birbirimizin gözlerine bakıp gülümsemiştik. Zaten o sırada da flaş patlamıştı. Sanırım bu fotoğraf şimdiye kadar çekildiğimiz en güzel Aile fotoğrafımızdı.

Sonraki bölümler Taehyung'un hamilelik döneminden. Yani aslında bu bölüm bir nevi finaldi.

Prince | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin