Son bir aydır olan mide bulantımla yine uyanmıştım. Kusacağımı anladığım an elimi ağzıma götürüp banyoya koştum. Zaten sabah olduğu için midemde bir şey yoktu. Sadece midemi ve boğazımı zorlamıştım , ve şu an ikiside yanıyordu. Elimi yüzümü yıkamak için ayağa kalktığımda başım dönmüştü. Ciddi bir şey olabileceğini düşündüğüm için Jimin'i aradım. Çünkü Jungkook'u ararsam fazla telaşlanacağını biliyordum.
Jimin geldiğine dair mesaj atınca evden çıkmış , karşımda duran arabaya binmiştim. Yoongi'de telaş yapmasın diye onu da aramamıştım ama şu an o da arabadaydı. "Taehyung ne oldu ? Neden miden bulanıyor ki ? Acaba zehirlendin mi ?"
"Sakin ol kedim. Bir şey yok sadece midem bulanıyordu. Neyse hadi Jimin gidelim. Yoongi daha fazla telaş yapmasın." Yoongi telaş yapmasın diyordum ama aslında bende korkuyordum.
Hastaneye geldiğimizde ilk başta sıra numarası alıp beklemiştik. Sıram gelince muayene olmuştum ve bir kaç test istemişlerdi. Şu an verdiğim testlerin sonuçlarını bekliyorduk. Gerçekten hepimiz telaşlıydık. Bir kaç kez Jungkook aramıştı , bizde bir şekilde geçiştirmiştik. "Bay Kim. Lütfen gelin sonuçlarınız çıktı. İsterseniz sizde gelebilirsiniz." Ben ayağa kalkınca diğerleride kalktılar. Hepimiz doktor masasının önünde durmuş , konuşmasını bekliyorduk.
"Bay Kim , öncelikle endişelenecek bir şeyiniz yok. Tam tersi çok sevineceğiniz bir haber vereceğim. Nasıl oldu bu zamanda anlamış değilim ama... hamilesiniz. Üç haftalık bir bebeğiniz var. Hayırlı olsun." Hamile , ben , Jungkook , hamileyim. Ben hamileyim.
Daha benim çığlığım gelmeden Yoongi'nin çığlığını duydum. "Aman Tanrım Taehyung! Hamilesin çocuğumuz olacak. Baba oluyoruz. Aaaaa." Jimin Yoongi'yi kollarından tutup durdurdu. "Sakin ol Yoongi ve kabullen artık. Sen ve Taehyung evli değilsiniz. Ve o çocuk Jungkook ve Taehyung'un" bizi gösterip "Siz ikinizin çocuğu değil anlayın artık."
Jimin'in dedikleriyle gözlerim dolmuştu. O an gözlerimin dolma sebebi ise öylesineydi. "Bak işte senin yüzünden ağlıyor Jimin. Sussana azıcık sen." Jimin derin bir nefes alıp konuştu. "Tanrım ne günah işledim. Neden ağlıyorsun güzel Taetae hm ?"
"Merak etmeyin Bay Park. Sadece hamile ve hormonları tavan yapmış durumda. Yani endişelenmeyin."
•••
Eve geldiğimizde direkt televizyonun karşısına geçip Yoongi'yi de yanıma çekmiştim. Ve bebeklerin olduğu bir film açmıştım. Gördüğüm bebekler gözlerimi dolduruyordu. Sanki neden bu kadar tatlılarsa. "Jimin! Git Taetae'm e çilek al. Bir sürü al ama , o çok seviyor. Öyle değil mi yavru kaplanım ?" Dudaklarımı büzüp başımı salladım.
"Onun kocası var öyle değil mi ? Ben niye gidiyorum ?" Aslında bir şey dememişti ama huysuzluğumdan dudaklarımı büzüp ağlama aşamasına geldim. Yoongi beni görünce Jimin'e kaşlarını çatarak bakmıştı. Dudak büzüp "İstemiyorum Yoongi hiçbir şey. Jimin gitsin otursun. Bebeğim doğunca sevmeye gelmesin ama. O zaman derim ben 'babası var sen sevme' diye. Kötü Jim." Dedim.
Aslında bir şey olduğundan değildi de ilgi istediğim için böyle huysuzluk yapıyordum. E tabi çileğe bayılmamın da etkisi vardı.
"Ya ben ne dedim şimdi ? Özür dilerim Taetae'm. Sen iste ben sana bir kasa çilek alırım. Lafı olur mu hiç ?" Burnumu çekip cevap verdim hemen. "Al o zaman , canım çekti." Jimin'de gülümseyip yanıma geldi. Yanaklarımı öpmüş , benden sonra da Yoongi'yi öpüp gitmişti.
Aradan geçen on beş dakikanın ardından kapının kilit sesi gelmişti. "Güzelim ? Evde misin ?" Salona girerken sordu Jungkook. "Kookie buradayım." Dedim. Dizlerimin önüne çöküp gözlerini yüzümde gezdirdi. Gözleri gözlerime değince kaşlarını çattı hemen . Ellerimi öpüp tekrar gözlerime baktığında "Neden ıslak senin boncuk gözlerin ? Bir şey mi oldu ?" Dedi.
"Jimin bana çilek almamıştı. Ama almaya gitti." Gözlerini birkaç kez kırpıp açtıktan sonra "İyi de bebeğim bana söyleseydin ben alırdım sana." Dedi.
"Bir de almasaydın Jungkook! Ha bir de alma yani , hele bir alma o zaman görürsün sen." Sinirli olduğunu düşündüğüm bakışlarla kaşlarımı çatarak bakmış daha sonra ellerimi ellerinden çekerek odama girmiştim.
Yazardan
Yoongi Taehyung'un arkasından bakıp gülmüştü. "Ah hamile ya ondan böyle. İnanabiliyor musun , Jimin "Onun babası Yoongi değil , o sizin çocuğunuz değil" dedi diye ağladı. Tanrım çok tatlı~"
Jungkook'un verdiği tepki sadece "Ne?" olmuştu. "N-ne diyorsun Yoongi ? T-tae'm hamile mi ? Baba mı oluyorum ben ? Oha babayım ben. Bizim çocuğumuz oluyor. Ne yapmalıyım şu an ? Oda düzenlemeli miyim ? Veya kıyafet almalı mıyım ?"
Yoongi gülmüş ve Jungkook'a vurmuştu. "Sakin ol şapşal. Onun yanına git hadi." Jungkook hevesle ayağa kalkmıştı. Salonun ortasında hem dönmüş hemde bağırmıştı. "Tanrım baba oluyorum! Çok teşekkür ederim!"
Tabiki böyle bağırırken içeride uyumaya çalışan minik bebeğinin homurdandığından haberi yoktu. Taehyung ayaklarını sürüyerek kapıyı sertçe açmıştı. Ellerini yumruk yapıp gözlerini kaşırken "Ne bağırıyorsun ya ?! Uyumaya çalışıyorum içeride. Sus." Demişti. Jungkook ise dediklerini pek dinlemeden Taehyung'u kucağına almış , döndürmüştü. "Baba oluyoruz , Tae'm baba oluyoruz."
Taehyung ise hem omuzlarına indirmesi için vuruyor hemde söyleniyordu. "Bir , beni hemen indirmezsen kusacağım. İkinci ise , biliyorum Jungkook kafan mı güzel ? Hamile olan benim ya hani ?" Jungkook Taehyung'u yere indirip yüzünün her yerine öpücük kondurmuştu. En son dudağına öpücük kondurup "Haklısın bebeğim. İstediğin bir şey var mı ? Alıp geleyim hemen." Demişti heyecanla.
"Jimin'i ara. Hâlâ getirmedi çileklerimi. Onları istiyorum." Taehyung cümlesini bitirirken zil çalmıştı. İkilinin orada olduğunu unuttukları Yoongi koşarak gidip kapıyı açmıştı.
"Jim'im kurtar beni. Bunlar çok nazlı , bunaldım ben burada." Taehyung duygusal bir dönemde olduğu için yine gözleri dolmuştu. Yoongi Taehyung'a koşup "Aah yine başladık işte. Özür dilerim yavru kaplanım." Taehyung zaten üzülmemişti amacı dikkati üstüne çekmekti ve başarmıştıda. Yoongi'yi umursamadan "Çileklerim." Demişti.
O gece Taehyung Jimin'in aldığı tüm çilekleri yemişti. Kimseye de dokundurtmamıştı. Karşısında kedi gibi olduğu Jungkook'a bile.
Arkadaşlar Taehyung'un bu halleri hamileliğinin ilk günlerinden beri var sadece pek üstüne düşünmemişleri. Yani uzun zamandır böyle sadece şu an durumu bildikleri için daha ilgililer.🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prince | Taekook
Teen FictionJoseon dönemi prensi Taehyung , yaşadığı zorluklara karşı gelemez ve çözümü intihar etmekte bulur. Ancak intihar girişiminin onu hiç beklemediği şeylere sürükleyeceğini tahmin etmemiştir.