Bölümler 15 Temmuz'da yayınlanmaya başlayacak. Yaz için hazırlayacağım. Kitaplığınızın bir köşesinde kitabım için yer açın ^^ Yazı beklemek zor olacak biliyorum ama buna değeceğine de okuyucularım emin olmalı. Tanıtım için bugünü uygun gördüm. Haydi bakalım. Herkese hayırlı olsun.
Yıl 2004
"Ben mi?!" dedim heyecanla.
"Kesinlikle."
"Teşekkür ederim. Elimden gelenin en iyisini yapacağım. Onlara hep göz kulak olacağım. Söz veriyorum. Hep birlikte harika işler başaracağız!"
Yıl 2005
"Kahretsin,çok heyecanlıyım!"
"Lütfen biraz daha sakin olun. Üyeleri de geriyorsunuz."
"Leeteuk-ssi,onları sakinleştir o halde."
" Ah,elbette. Evet,haklısınız."
Yıl 2006
"Yeni üye mi?! Ne gerek var!"
"Sesi güzel. Kararları uygular mısın sadece? Git üyelere duyur."
"Ah,elbette. Evet,haklısınız."
Yıl 2007
"Kaza mı?! Nasıllar? Hangi hastane?! Hepsi iyi mi?"
"Kyuhyun ve Leeteuk hariç..."
"Kyuhyun..."
Yıl 2008
"Donghae,Kyuhyun,Hangeng,Siwon,Ryeowook, Henry ve ZhouMi; SuJu-M alt grubundasınız."
"Woah! Yine bir alt grup. Umarım başarılı olabiliriz. SuJu-T pek sevilmedi."
"Böyle düşünmek yerine hyungun ZhouMi ve küçüğün Henry ile tanışmaya ne dersin Kyuhyun? "
"Maknae ben değil miyim?!"
"Hayır."
"Ama ben olmak zorundayım."
"Hayır."
"Ben abi gibi davranamam noona!"
"Yapabilirsin Kyuhyun."
Yıl 2009
"Hangkyung,biraz daha düşün. Bak Sorry Sorry'i bilmeyen kalmadı. Lütfen... Dava falan açma."
"Dayanamıyorum."
"Heechul ile uğraşamayız sen olmazsan!"
"Özür dilerim ama böyle olmak zorunda. Üzülmediğimi mi sanıyorsun?!"
"Yapma,lütfen. Hayranlar kaldıramaz."
"E.L.F. çok güçlü. Her şeyin altından kalkabilirler. Tek korkum beni unutmaları."
Yıl 2010
"Harikasınız çocuklar! Bonamana'yla iyi iş çıkardınız!"
"Neresi harika? Hangkyung ayrılınca müzik videosunu tekrar çekmek zorunda kaldık."
"Ne olmuş Heenim?"
"Hangeng olmadan SuJu olmaz!"
"Sen de mi ayrılacaksın o zaman?! Leeteuk üyenle ilgilen."
Yıl 2011
"Haberlerde bile çıktınız. Sorry Sorry, Bonamana ve Mr. Simple ile Guinness Rekorlar'ına girdiğiniz her yerde. Eğer müzik videosu yüz milyon olursa Vevo sertifikası da alırsınız."
"Hayallerim yavaş yavaş gerçekleşiyor. Her yer safir mavisi olana kadar devam edeceğiz!"
Yıl 2012
"İnsanlar Kangin'i askerlikten sonra çok sevmeye başladı. Sexy, Free and Single ile zirveye kalkmamak üzere oturdunuz haberiniz olsun."
Yıl 2013
"Niye lider ben oldum ki?!"
"Eunhyuk,sadece Teuki gelene kadar..."
"Bu veletlerle uğraşmak çok zor! Heenim lider olsun!"
"Heenim mi? Kafan mı iyi?"
"Saçmaladım. O grubu batırır."
Yıl 2014
"Manşete bakın! Yol açın çaylaklar,krallar geri dönüyor. Woah! Sizinle gurur duyuyorum! Leeteuk,seni çok özlemişler."
"Ben de onları çok özledim. Hayranları çok özledim. Her gün... Delice."
"Yine ağlayacaksın."
"Hayır mamacita,bugün ağlama vakti değil."
"O zaman pratiğe gider misin? Müzik videosunu yetiştirmek kolay olmayacak."
Yıl 2015
"Sungmin, konsere eşin gelmezse iyi olur. Yanlış anlama ama böyle olması gerek. Geri dönüş sahnesine çıkabilir ama."
"Önemli değil. Haklısınız."
"Her neyse... Stüdyo albümünüz hazırlanmak üzere. Diğer geri dönüşler bittiği an siz çıkacaksınız. Unutmayın: Kral sizsiniz ve öyle kalacaksınız. Gücünüzü her hücrenizde hissetmediğiniz sürece siz bir hiçsiniz çocuklar. Hepinize aşığım."
"Yah,burda evli biri var."
"Umurumda değil."
-28 Haziran 2015
Edit: Tanıtımlar kafanızı karıştırıyorsa çok düşünmeyin okuyup geçin. Birinci bölümü okumalısınız mutlaka~~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kralların Menajeriyim (B.K.M.)
FanfictionºNormal bir kitap mı? ºFangirl hayalleri mi? ºHayır, sadece 슈퍼주니어(Super Junior)'ın "biyografisi". ºGerçek olaylardan yola çıkılarak yazılmaktadır. ºSadece E.L.F. ve okusaydı Super Junior'ın anlayabileceği,hissedebileceği bir kitap. ºProg...