Tanıtım 2~~

1.6K 148 102
                                    

Yıl 2004

"Belki de yanlış düşündüm."

"Yoo,tam düşündüğün gibi işe yaramaz sürüsüyüz. Jungsoo olmasa bizi şirketten atarlardı. Kavgalara karıştık,sarhoş geldik bazen,pratikleri kaçırdık... Daha sayayım mı?"

Yıl 2005

"İddiayı kazandım!"

"Görevimi on yıl sonra yerine getireceğim."

"Her zamanki gibi mızıkçısın. On yıl sonra kim sağ kim ölü?!"

"Aman pırt... Yırtmış olurum o zaman işte."

"O zaman şimdi hatrım için ödül konuşmasını sen yap?"

"Kimse bana ne yapmam gerektiğini söyleyemez."

Yıl 2006

"Bu rameni kim yaptı?! Ramenden başka her şeye benziyor. İğrenç olmuş. Beceriksizler."

"Yah, Jungsoo! Çok biliyorsan kendin yapsaydın. Çocuk daha on sekiz yaşında. Ne bilsin yemek yapmayı!"

"Doğru,bizim gibi yıllarca çabalamadan; stajyer yurtlarında yemek yapmayı öğrenmeden çoktan ödül almış bir gruba kondu."

Yıl 2007

"Özledim."

"Ben de..."

"Sen de mi?!"

"Noona, seni özlememin neresi tuhaf?"

"Doğru,tuhaflık bende."

Yıl 2008

"Röportajlarda resmen biz sevgiliyiz demişsiniz. Ah salaksın!"

"O dedi, ben değil!"

"Donghae-ssi, sevgili yasağınızı şirket kaldırmış ama ben kalkmamak üzere tekrar koyuyorum!"

Yıl 2009

"Tamamen yanlış!"

"Hayır!"

"Yasak elma bu. Uzak duralım."

"Adem cennetten kovuldu. Bense zaten şu an cennette değilim. Belki elma cennetin anahtarıdır. Belki yasak değildir."

Yıl 2010

"Yine ve yine... Lütfen kendinize dikkat edin. İnsanlar sizi pek sevmiyor olabilir."

"Onların sevgisini ihtiyacımız yok."

"Hayır hayır... Onların sevgisi yoksa siz de yoksunuz çocuklar."

"Yah, noona? Neden Sorry Sorry hit olmuşken bu tatsız konuyu konuşuyoruz?"

Yıl 2011

"Dayanamıyorum. Elma çok cazip."

"Bu da senin sınavın."

"Sadece başkalarından,sektörden korktuğum için..."

Yıl 2012

"Geçen aylardaki sasaeng saldırısından sonra kendime gelemedim. Ayrılmak zorundayım."

"Bu koskoca bir bahane!"

"Bahane olması için ortada ciddi bir çıkmaz olması lazım. Ben çıkmazı çözeli çok oldu. İmajınızı mahvetmeden ayrılmam daha doğru."

"O imajı sen yaptın. Şimdi gitmek mi istiyorsun? Sanırım cidden dayanılmazız. Kibum ve Hangkyung, sonra sen... Pekala,hemen çık git! Al eşyalarını."

Yıl 2013

"Yah Heechul Hyung askerden geldiğinden beri tuhaf."

"Heechul hep tuhaftı."

Yıl 2014

"Yıl olmuş 2014, hala seni Seohyun ile shipleyenler var."

"Eh,çıktığımızdan eminler ki zaten haklılar değil mi?"

Yıl 2015

"Artık yakında oğlumuz da evlenir."

"Evet, evlilik şu an revaçta."

"Yah,noona!"

"Bana canın isteyince noona demeyi kes! Ya elmanı ye, ya hep noona de!"

Arkadaşlar diğer tanıtım gibi çok beğenir misiniz bilmem ama güzel bir kurgu olacak. Değişik olacak. Klişeler olmasın isterim her zaman. Bu yüzden korkmayın,okurken sıkılmayacaksınız. İlk iki bölüm hazır. Üçüncüyü yazıyorum. Hikayeden beklentileriniz nedir? Kurgu hakkında tahminleriniz nedir?

Ben Kralların Menajeriyim (B.K.M.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin