Yıl 2004
"O kadar iğrenç yemek yiyorlardı ki lokmaların tükürükleriyle sindirilişini izleyebiliyordum."
Yıl 2005
"Konsere sadece beş yüz kişi gelecekmiş. Beş yüz kişi... İnternete koymak için kopyalayabiliriz insanları."
"Öyle basit hilelere gerek yok. Zamanla beş yüz bin kişi de gelecek."
Yıl 2006
"Yah! Heyecandan nefes alamıyorum!"
"Ödülün sahibi..."
"Hıağağağa!"
"Şuğupoo Cüniyoooğ!"
"This is Spartaaaaa!"
"Yah,sakin ol."
Yıl 2007
"İnsanlar senin estetik olduğunu söyleyecek. İnkar etmene gerek yok. Onların da yüzüne onlarca cam batsa aynı şeyi yaparlardı ki sana bunu doktor sormadan uyguladı. Durumun vahimdi. Yani insanların hakkında söylediklerini umursamadan gülümse Leeteuk."
"Kyuhyun hala dönmedi. Gülümseyecek gücü bulamıyorum."
"Hayranlar bir de sizin yas tuttuğunuzu görmeyi kaldıramaz. Çok üzgünler."
"Ya sen?"
"Ben?"
"Sen de üzgün müsün?"
Yıl 2008
"Super Junior'ı yeni tanıyanlar Super Girl'ü dinleyip de Donghae'yi görünce hemen onu bias seçiyorlar."
"Kabul edelim şimdi:çocuk yakışıklı."
"Doğru, Hae varken seni seçecek halleri yok Kyuhyun."
Yıl 2009
"Yönetmenim,dans etmekten dizleri morardı. Biraz mola versek?"
"Ben ne zaman mola veririm biliyor musun? Üyeler sinirden kameraya istenen şekilde bakamadığında."
"Super Junior diğerleri gibi mızmız bir grup değil. Onlar hiç durmadan bir yıl boyunca dans etseler de sinirden kameraya bakamaz hale gelmeyecekler. Bize diğer sıradan gruplara davrandığınız gibi davranamazsınız."
"Sen-
"Hey çocuklar, mola!"
Yıl 2010
"Sizi ilk gördüğümde işe yaramaz olduğunuzu düşünmüştüm."
"Eminim hala öyle düşünüyorsun."
"Ah,beni çok yoruyorsunuz. Öyle düşünmüyorum. Çünkü altmış bir haftadır Bonamana ile listedesiniz. Sizi tatlı şeyler."
"Noona, Siwon maaşını almadı. Boşuna aegyo yapma."
Yıl 2011
"Yah! Heechul yaralandı! Kaydı kesin!"
"Dans edemiyorum. Bacağım kötü oluyor."
"Seni çıkaralım mı kareografiden? İster misin?"
"Sorry Sorry'de sadece dört saniye söyledim. Şimdi Mr. Simple daha iyi bir şarkı. Onda da saniyelik yer söylersem bunu kaldıramam. Sadece hastaneye gidip gelene kadar beni bekleyin, olur mu?"
Yıl 2012
"Nerde dedin?"
"Ra-ra..."
"Yah! Randevu mu?! Askerlik öncesi ne randevusu!"
"Şey... Sevgilisi var."
"Sevgili mi?! Yasak demedik lan size!"
Yıl 2013
"Swing promosyonları için şirketten maskot hazırlamasını istedik ama Exo geri dönüşüyle uğraştığı için başınızın çaresine bakın dedi. Ne yapmalıyız?"
"Bunca yıl yaptığınızı... Sahte mankenlere girip sizin yerinize birilerinin hareket etmesindense hep olduğu gibi kendi maskotluğunuzu yapın. Yani yurtta bana nasıl çektiriyorsanız, işte öyle davranın."
"Ha,şımaralım yani."
"Sizin için en iyi programlarla görüşeceğim. Gerekirse yurt dışına çıkartacağım!"
Yıl 2014
"Size dedim: Kral sizsiniz. Baksanıza teaserı ne kadar sevdiler. Ayaya~~"
"İnsanlar Leeteuk ve Heenim'i askerden sonra ilk kez görüyorlar. ELF aşırı heyecanlı!"
"Woah! Ben de, ben de!"
"Sen zaten ilk ELF'sin."
"Kurak araziyi okyanusa çeviren ilk damla olmaktan gurur duyarım."
Yıl 2015
"Saeun-ssi... Siz ünlü değilsiniz. İdol de değilsiniz. Programlara çıkıp Sungmin’in zaten zedelenmiş imajını daha da batırmaktan vaz geçin. İnsanların sizin evlilik maceralarınızı sevmesi için önce Sungmin’in askerden dönüp on yıl boyunca yapamadığı şeyi yapması, halkın kalbini kazanması lazım."
"Yanlış düşünüyorsunuz."
"Sungmin’in eşyaları yurtta kalacak. Yoğun programlarda bizim yanımızda kalması şart."
"Ama-"
"Evlenirken bunları göze aldığınızı sanıyorduk?"
Selam millet,
Kitabın okuyucu sayısının gün geçtikçe artıyor olmasını görmek harika bir şey!~
Bölümleri ilerletmiyorum şu an çünkü Bir Gün Ben De Sunbae Olacağım! adlı kitabımın finaline üç beş bölüm kaldı ve sınavlarımın arası çok yakın. Ah, bu kurgu güzel olacak ama şunları beklemeyin:
Buram buram aşk,entrika dolu bir çift ilişkisi. Çünkü bu kitap Super Junior'ın kuruluşundan bugüne kadar yaşadığı zorlukları,hayat tarzını ele alacak. Elbette içinde sevgi tohumları da can bulacak fakat klasik fanfic aşkları hayal edip de daha sonra hayal kırıklığına uğramayın diye söylüyorum. Ayrıca normalde bu kadar sık bölüm atmayacağım takdir edersiniz ki... Lütfen kitabı tanıdıklarımıza önerin. Böylelikle beraberce yol kat ederiz. Yayınlayacağım tanıtım bölümlerinde ise hikaye ile ilgili bilgiler de vereceğim.
Bakalım dışardan gördüğümüz olayların aslı SuJu yurdunda nasılmış? Lütfen oy ve yorumlarınızı esirgemeyin! Yorumlarınızı da çok merak ediyorum. Takipte kalın♥ Öpüyorum herkesi~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kralların Menajeriyim (B.K.M.)
FanfictionºNormal bir kitap mı? ºFangirl hayalleri mi? ºHayır, sadece 슈퍼주니어(Super Junior)'ın "biyografisi". ºGerçek olaylardan yola çıkılarak yazılmaktadır. ºSadece E.L.F. ve okusaydı Super Junior'ın anlayabileceği,hissedebileceği bir kitap. ºProg...