Ahogy elindulnak lefelé a füvön, rengeteg szempár fordul feléjük, de hamar túllendülnek a jelenségen. Már szinte mindennapos, hogy újabb és újabb menekültek érkeznek az iskolába, hogy aztán tovább is menjenek, a biztonságos területek egyikére. Sosem maradnak, hogy harcoljanak, inkább mentik magukat.
A küzdők egy része felől egyenletes számolás hallatszódik, ahogy ugyanazokat a mozdulatokat ismétlik. Egy csoport ütemesen fekvőtámaszozik, egy másik fut, egy harmadik pedig kardokkal gyakorolja a csapásokat. Kicsit messzebb íjakkal gyakorolják a célzást, és az időzítést. Egy akadálypályán a gyorsaságukat fejlesztik.
- Ahogy látjátok is, csoportokra vannak felosztva - magyarázza Juliet kedvesen, ahogy megállnak, hogy megnézzék az egyik hatost. - Még elsőéves korukban összeválogatják a csapatokat, mindegyik házból egy ember kerül a csapatokba. Minden ember kifejezetten egy területen remekel, és a tagok együtt esznek, alszanak, edzenek, tanulnak. Teljesen összekovácsolódnak, és nem csak az egyénüket, hanem a csapatukat is fejlesztik. Mind ugyanazt tanulják, csak egyes szakterületeket egyes házból valók mélyebben tanulmányozzák - néz végig kissé vágyakozva a csapatokon. - Stratégia, gyógyítás, fegyver és átok értés, erő, ész, és emberismeret. Ez a házak legfontosabb ismertetőjele, és az egyes csapattagoké is. Így épülnek fel a csapatok. Évente átrendezzük az összeszokott hatosokat, hogy jól tudjanak alkalmazkodni is. Egész életükben lesz egy csoportuk, ami bármikor változhat, így nem szabad túlzottan elkényelmesedniük egy helyzetben - mondja, és egy kis kupachoz hajolva felvesz egy gömböt, kihúz belőle egy pecket, majd behajítja a diákok közé.
- Gránát! - kiált fel valaki.
- El innen! Földre! - kontrázza egy másik, és félre lök néhány másik diákot. Aztán a gránát robban, megsebesítve az egyik fiút.
- Törött bal sípcsont, gyomorsérülés, belső vérzés. Vérpótló, csontforrasztó, sebforrasztó, fájdalomcsillapító és erősítő kéne - sorolja a lány, miközben megvizsgálja a sérültet.
- Jól van. Lili, te vagy a leggyorsabb. Futás az Orvosiba a bájitalokért. Most! - parancsol rá a korábbi fiú. - Kevin, te vagy az erős. Emeld fel a törzsét, mi ketten megfogjuk a két lábát, és elindulunk vele befelé. Nagyjából félúton fogunk találkozni Lilivel, így hamarabb kap ellátást - utasítja a többieket.
- Térd fölött fogjátok, nehogy még nagyobb bajt okozzatok! - figyelmezteti őket a korábbi lány, miközben a másik három óvatosan felemeli, és elindulnak vele az épületek felé.
- Mi a... Neked elment az eszed! - hitetlenkedik Blaise.
- Nyugi. Erre vagyunk kiképezve - inti le őket Juliet, és újból lehajol, két kis gömböt felmutatva. - Ez a gyakorló gránát. Tesztdarabok, magix katonák időnként adnak egy ládával - tartja feléjük a kisebbiket. - Ez a valódi. Hatszor nagyobbat robban, mint a gyakorló, és csak évi egy ládával adnak belőle. Csakis a végzősök gyakorolhatnak vele - nyújtja feléjük a kicsivel nagyobbikat. Nagyokat pislognak egymásra, és a lányra. - A tantervben van, hogy minden magix fegyvert és védekezési módot megtanuljunk, annak érdekében, hogy hatékonyan tudjunk fellépni ellene, amennyiben szembe kellene vele szállnunk.
Juliet visszarakja a gránátokat a kupacba, majd odabiccent a tanárnak, aki folytatja a tanítást, mintha semmi sem történt volna. A két trió kissé rosszallóan és döbbenten követi a lányt, ahogy tovább indulnak.
- És neked hol a csapatod? - kérdezi Draco ártatlanul, mégis kíváncsian.
- Én nem tartozom csapatba - feleli könnyedén, de szomorkásan Juliet, miközben félig feléjük fordul. - Nekem nem az a feladatom, hogy tartozzak valahová, hogy egy valamiben jó legyek. Arra vagyok kiképezve, hogy a bátyám és az anyám halála esetén tovább tudjam vinni az országot. Nem maradhatunk vezető nélkül, márpedig az alaptörvényekben van, hogy csakis a vérvonalunkból kerülhet ki a császár, vagy súlyosabb esetben a császárnő. Nekem mindenben az elsők között kell lennem. Ez volt az apám parancsa - néz nyomatékosan és őszintén rájuk. Kerek szemek bámulnak vissza rá. - Ez a feladatom, én pedig tartom magam hozzá, ahogy mindenki más is - mutat körbe. - Ti vagytok talán az egyetlenek, akik tegeznek, és nem magáznak - fűzi hozzá szórakozottan.
CZYTASZ
Fate is in our hands - What if...
FanfictionKezünkben a sors - Mi lenne, ha... J.K.Rowling teljes egészre megírta a történetét. A kitalált világát, amelyben felépített egy olyan komplex történetet, hogy néha még mi magunk is elhisszük, akiknek több a képzelőerejük. Valósnak érezzük az egés...