○ 1

1.7K 73 10
                                    

Niste ochi caprui si patrunzatori se uita la mine in timp ce eu ma dau tot mai in spate pana ajung sa ma lipesc de peretele rece. Pentru moment ma gandesc daca sa regret ca port un tricou cu spatele gol si niste pantaloni scurti si cand zic scurti ma refer la pantaloni care abia imi acopera fundul, dar nu o fac. Baiatul se apropie de mine pastrand contactul vizual si eu incep sa ma panichez putin. Ajunge langa mine si isi trece mana lui mare peste obrazul meu mangaindu-l. Stiu ca vrea sa ma sarute si cine stie mai ce, dar si eu vreau sa-l sarut. Reusesc sa zambesc timid si el isi apropie fata de a mea buzele lui facand contact cu ale mele. Aveau un gust usor amarui datorita cafelei pe care o bause acum cateva minute. Sarutul e lent si pasional, dar baiatul din fata mea se pare ca vrea sa mareasca asaltul buzelor mele si accentueaza sarutul facandu-l dezordonat si infometat. Simt cum niste maini mi se incolacesc in jurul taliei, iar eu nu stiu ce ar trebui sa fac cu mainile mele. Dupa ce stau cateva secunde sa ma gandesc imi trec mainile dupa gatul lui.

Sunt condusa de mainile lui ce ma imping usor. Tresar putin cand ma ridica si ma aseaza pe chiuveta adancind din ce in ce mai tare sarutul. Imi cere permisiunea in gura mea,muscandu-mi buza,eu acceptandu-i propunerea. Limba lui dansa un vals lent cu a mea.

"Min,ce faci?! Nici nu-l cunosti! " , gandesc eu dar nu vroiam sa intrerup sarutul. Era prea patrunzator. Isi plimba mainile pe corpul meu nestingherit. O mana de-a lui s-a oprit pe sanii mei masandu-i,iar alta pe fundul meu.

Din cauza lispei aerului intrerupem sarutul. Pieptul lui se ridica si cobora intr-un ritm alert. Ii puteam simti bataile inimii. Roseata din obrajii mei isi facura simtita prezenta,el zambind strengar cand vazu' ca ma ascund.

- Nu te ascunde de mine. " Imi spuse el cu o blandete in voce"

Are...are acel ceva special.

- D-de ce m-ai sarutat? Nici nu m-ma cunosti...

-Pe tine nu,dar pe corpul tau micut si buzele tale da.

-Yaa! Perversule!

Incerc sa fug din acea baie dar imi prinse incheietura mainii si ma lipeste de peretele rece,distanta dintre noi fiind din nou inexistenta. Isi lipeste din nou buzele rozalii si pline. Sarutul fiind unul scurt. Isi muta cele doua portiuni de carne pe gatul meu lasand urme rosii si saruturi scurte umede.

-Chiar nu vrei sa stii cu cine te-ai sarutat si ti-a placut asa tare? Spune aceste cuvinte senzual apoi mana lui se impleteste cu a mea.

- B-ba d-da. Vreau sa stiu. *balbaindu-ma*

-Kai...sunt Kai. Tu cum te numesti?

-Min..

Kai:- Mm.. nume frumos,fata frumoasa. Hai in cafenea.

Spune in timp ce-mi zambeste. Un zambet pur, larg si sincer...mie asa mi s-a parut.

Iesim amandoi din baie si intram in cafenea. Ne luam o cafea chiar daca am baut deja una acum jumatate de ora.

E prima data cand intalnesc acest baiat dar m-a facut sa innebunesc. Sa-l doresc din ce in ce mai mult,sa ma sarute flamand.

Ma trezeste Kai din "lumea viselor" cu vocea lui blanda si calda:

Kai: Deci... cati ani ai?

- Um.. 17 ani.

Kai: Doar atat? *zambeste* Hm.. pentru varsta ta saruti destul de bine. * fata perversa* .Eu am 21.

Am facut ochii mari cat cepele. 21 de ani?! Cum sa ma vrea pe mine? O fata cu 4 ani mai mica ca el Stai.. de ce ma gandesc eu la asta?! Pf...creier prost.

Dupa ce am terminat cafelele am iesit amandoi din cafenea.

Kai imi intinde telefonul lui : -Scrie numarul tau de telefon.

Nu am mai zis nimic. Am scris numarul si am plecat.

**

Ajunsa acasa intru direct in baie si dau drumul la apa apoi pun niste spumant. Mirosul de levantica imi alinta pielea.

Dupa 1 ora de rasfat ies din cada infasurata intr-un prosop alb,pufos. Imi iau pijamaua roz si ies putin pe balcon. La aceasta ora,intunericul domina intreg pamantul iar cateva stele se ratacesc in imparatia cerului. Vantul se mai plimba pe strazile Seulului. Intru in casa si ma asez in pat. Nu-mi pot lua gandul de la Kai. Cat de tare as incerca sa nu ma mai gandesc la sarut si la el,cu atat mai tare o faceam.

Am inchis lumina si m-am pus in pat. Nici bine nu am atipit,telefonul incepe sa vibreze. Primisem un mesaj.

" Noapte buna, printesa mea. Sa ma visezi. :*

Kai "

_______________________________________________

Hei,hei. :* M-am gandit sa scriu o noua carte. Sper sa va placa si astept pareri.

Tin sa mentionez ca m-a ajutat si @Pavel-Anastasia cu ideea. Multumesc :*

Needitat.

Black Heart // ExoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum