Suho se departa usor de mine uitandu-se patrunzator in ochii mei.
- Daca vei spune asta cuiva, crede-ma c-o sa-ti para foarte rau,iubito.
Scuipa cuvintele apoi iese din bucatarie.
Ma las usor sprijinita de peretele rece incercand sa-mi fac ordine in ganduri.
Tocmai ce m-a adus Kai aici sa fac cunostinta cu prietenii lui, iar Suho... Suho m-a sarutat. Si... si mi-a spus "iubito" . Imi dau o palma imaginara apoi urc repede inapoi in camera sperand ca dimineata ma voi trezi in camera mea si ca tot ce s-a intamplat a fost doar un vis.
Intru in camera trantindu-ma din nou in pat.
**
-Scumpo... haide. E ora 10. D.O a pregatit mancarea.
Imi deschid ochii alene zarindu-l pe Kai. Imi zambeste apoi imi lasa un sarut pe frunte iesind din camera.
Ma ridic somnoroasa din pat apoi intru in baie facandu-mi rutina de dimineata. Ma imbrac intr-o pereche de blugi scurti si un tricou pana in talie iar parul mi l-am lasat pe spate.
Cobor scarile buimaca. Din bucatarie se auzeau vocile baietilor. Doar cand ma gandesc c-o sa-l vad pe Suho, deja simt mici furnicaturi in tot corpul.
-M..neata
- Neata Min! -spun baietii, unul mai tare,unul zambaret,unul bosumflat.
Ma asez langa Kai, el luandu-ma in brate si lasandu-mi un sarut scurt pe buze.
*Din perspectiva autoarei*
Suho era sus facand o baie lunga,picaturile de apa reci alintandu-i pielea. Miroul imbietor de la gelul de dus se simtea in toata baia. " Da,asa voi face.. " gandi satenul apoi iese din cada, in jurul lui doar un prosop. Picaturile de apa din parul sau dezordonat ii cadeau pe abdomenul lui bine lucrat. Subiectul lui principal in aceasta noapte a fost Min. Vroia s-o distruga. Kai s-a schimbat mult de cand Min este prin preajma lui, si asta il face pe saten sa fie nervos destul de tare. De ce mereu noi trebuie sa ne schimbam in prezenta fetelor?! ,din nou gandi acesta.
Satenul credea ca Min este doar o curva,cum sunt toate celelalte iar Kai se lasa pacalit doar de atractia corpului. Niciodata nu a crezut ca el o iubeste,sau Min pe el. JoonMyun era un barbat dur si isi respecta fiecare promisiune facuta. Facuse un plan destul de dur ca sa o distruga pe Min.
**
Toti am inceput sa mancam. Intre noi se asterne linistea. Trebuie sa recunosc,D.O gateste foarte bine pentru un baiat.
Am terminat de mancat, apoi il anunt pe Kai ca, ies putin la aer curat.
Din perspectiva lui Kai
Stateam in bucatarie si spalam vasele,astazi era ziua mea. Ma intrerupe vocea lui Suho din gandurile mele.
-Si.. cum iti mai merge cu Min? -spuse ranjind
- Foarte bine..
-Asculta la mine JongIn, fa-i lui Min totul ce e mai rau daca o mai vrei in viata.
Ma uit la el cu o fata speriata dar in acelasi timp speriata.
-Imi spui tu ce sa fac cu iubita mea? Ia-ti gandul,JoonMyun.
- Stii ca ma tin de promisiuni,nu? Daca nu o faci, o vei vedea moarta..
________________
Hei,hei. Un nou capitol ^^ Sper sa va placa :*
Needitat.