Ziua veni repede,fetele pregatind micul dejun, amandoua cu zambetul pe buze. O alta zi incepuse.
Min nu prea a dormit noaptea trecuta,stand si gandindu-se la toate cele. Nu trebuie sa mai fie trista. Inca 2 zile iar majoratul ei va sosi. Isi doarea sa fie majora de la 10 ani,sa fie pe propriul ei cap,fara un alt ajutor chiar daca asta o facea deja de cand parintii ei au lasat-o singura intr-o lume rece si dura.
Anastasia era acolo,ajutand-o in tot ce facea,hotarand amandua locatia unde va avea loc petrecerea.
Trebuia sa-i faca un cadou lui Min.Doar o data faci 18 ani.
Amandoua isi terminara micul dejun,hotarand sa mearga impreuna la mall pentru cumparaturi.
-Anastasia, pantofi cu toc sa cu talpa joasa?
-Hm.pantofi cu toc,dar pentru o noapte intreaga de dans poti sa-ti iei la tine si niste platforme.
Ii spune aceasta entuziasmata,amandoua pornind spre mall.
Min a trimis mesajele tuturor oamenilor importanti din viata ei,pe care ii vrea alaturi de ea cand va primi varsta de 18 ani. Mai avea de aranjat localul si sa-si cumpere o rochita.
Din perspectiva lui Sehun
Stateam in pat si ma uitam pierdut la tavan,pana cand primise un mesaj. Era de la Min. Isi ridica o spranceana, incepand sa citeasca mesajul.
" Buna Sehun! Peste cateva zile voi avea onoarea de a implini varsta de 18 ani. Vreau sa asisti la majoratul meu,atat cu trupul cat si cu sufletul si sa ma sustii in continuare cum ai facut si pana acum! Detaliile despre unde s-a va tine majoratul o sa le primesti dupa ce confirmi prezenta ta. Multumesc pentru tot ce ai facut pana acum pentru mine. "
Zambetul lui aparuse pe buze odata cu citirea mesajului. Cum sa nu asiste la majoratul ei? Pentru el era sora lui mai mica. La un moment dat,avand si sentimente pentru ea,dar nu a aflat fiindca nu voia sa strice toata prietenia dintre ei. Stia ca daca intre ei va exista o alta legatura, prietenia va disparea odata ce se certau si ei,deci e mai bine asa.
" Normal ca voi fi acolo,puiut! "
Ii raspunse acesta,apoi intinzandu-se inapoi pe canapea,dar de aceasta data cu zambetul pe buze.
Din perspectiva autoarei
-Nu! E mai frumoasa rochia asta!
Se rasti suparata Anastasia la Min.
Incercau sa gaseasca rochia perfecta pentru Min.
**
Dupa inca doua ore pierdute in magazin, isi luase o rochita alba pe sani,avand un brodeu din dantela roz,cu putin sclipici in talie. Pantofii isi luase cu toc,avand 15 centimetrii, ei fiind cu tinte. Era bucuroasa de alegerea facuta. Noroc de Anastasia,care a *ochit* rochita.
Si Anastasia isi luase o rochita neagra,simpla, cu cateva volanase si o centura aurie in talie. Iar in picioare a ales o pereche de pantofi negre simplii.
**
Dupa ce au pierdut toata ziua,Anastasia merge acasa,Min mai ramanand la salon facandu-si unghiile.
Nu a durat mult pana cand sosise si ea acasa. Era franta de oboseala se puse in pat,adormind in 2 secunde.
Anastasia vazand asta,incepe sa zambeasca viclean luand telefonul lui Min in mana apasand butonul de "apelare" cand gasi contactul lui Kai. Avea o mare surpriza pentru ea.
Kai raspunse,fiind surprins de cine il apela.
-Alo,Kai? Sunt Anastasia,prietena cea mai buna a lui Min.
-S-a intamplat ceva cu ea? Are probleme? Spune-mi unde sunteti! Vin imediat!
-Nu,idiotule! Peste doua zile,iubita ta,sau fosta, nisi eu nu mai inteleg nimic va implini 18 ani. Vreau sa-i fac o surpriza,de aceea am convins-o sa nu te invite la majorat. Te bagi?
-Sa aud despre ce este vorba.
Anastasia incepe sa-i spuna,fiind fericita de imaginatia ei bogata. Nici ea nu se credeaa in stare la asa o surpriza. Kai zambise cand aude tot planul Anastasiei,acceptand imediat.
Inchide apelul stergand istoricul. Min sa nu vada ca a vorbit cu Kai.
Cand voia sa puna telefonul de unde il luase,Min se ridicase in fund speriind-o pe Anastasia,ramanand blocata.
-Anastasia. Ce faci cu telefonul meu?
_______________________
Needitat. Un capitol plictisitor,asa-i? :(