Se trezeste cu zambetul pe buze,privind-o pe mica fiinta de langa el. Se ridica din pat cu mare grija incercand sa nu o trezeasca,nu inainte sa-i sarute crestetul capului.
Intra repede in bucatarie pregatind ingredientele si un bol.
Peste o ora
- Iubire..
Ii sopteste acesta incet, lasandu-i mici saruturi pe gat.
Deschide ochii, privindu-l pe brunetul din fata ei.
- Neata,ursulet.
- Mm..neata.
- Haide jos,am pregatit micul dejun.Te astept jos.
Acesta o lasa singura pe roscata pentru a se imbraca. In cateva minute coboara si ea,privind cu uimire masa din fata ei.
Pregatise pentru ea clatite cu miere in forma de inimioara, o cana cu lapte si intr-o farfurie niste capsuni,aranjate in anumit fel incat sa iese cuvantul "Min" .
-Tu ai facut toate astea?
-Da.
Ii zambeste,imbratisandu-i corpul mic si firav pe la spate.
Cei doi se aseaza la masa incepand sa manance. Min se intinde dupa o capsuna,dar Kai o opreste.
-Vrei o capsuna?
-Da.
Se uita confuza la el,nestiind ce se intampla. O ridica pe blatul de la chiuveta,luand si bolul cu capsuni.
-Musti,da?
O intreaba acesta,punand capsuna jumate in gura lui. Se apropie de roscata,aceasta muscand cealalta parte. Buzele lor se contopira, umici fiori pe sina spinarii facandu-si aparitia roscatei. Isi lasa fata un jos rosind, zambind in coltul gurii. Acesta mai repeta actiunea de cateva ori, apoi dand-o jos pe iubita sa.
-Ce vrei sa facem astazi?
- Nu stiu..
Ii raspunde Min cu un glas amuzant. Acesta o ia in brate si o aduce in dormitor. Isi scoate niste haine si se indreapta spre baie.
-O sa mergem la mall.
Intra in baie incepand schimbandu-se.
Dupa cateva minute, roscata il astepta jos. Nu credea ca totul va fii asa frumos. Dimineata aceasta a fost una perfecta. Doar el si ea, iar cand doar se gandea la gestul facut de brunet inima ii batea din nou cu putere.
Coboara si el scarile,analizand-o pe Min din cap pana in picioare.
- Unde crezi ca mergi asa,printesa?
Era imbracata intr-o pereche de blugi scurti, un maiou decoltat si o pereche de tenisi. Min incepe sa rada luandu-l de mana.
- Este vara. Vara nu este interzis nimic.
Acesta ofteaza,luand-o pe roscata de mana.
**
Ii deschide masina si o ajuta sa coboare cand ajung in fata mall-ului.Acestia intra inauntru,Min uitandu-se in jur.
Nu prea frecventa mall-ul. Nu considera acel loc potrivit pentru ea.
- S-a inamplat ceva?
O intreaba Jong In,aceasta negand.
-Iubito,poti sa iti cumperi ce vrei. Nu conteaza pretul.
-Nu Kai...e in regula.
- Min..
- Bine,bine..
Ofteaza roscata,cei doi intrand intr-un magazin cu rochite.
De acolo isi luase doua putin mai scurte,din alt magazin doua perechi de blugi, o camasa alba mai mult transparenta, doua perechi de tenisi si o fusta.
Ajung in fata unui magazin cu lenjerie intima, roscata nestiind pe care sa aleaga. Intra in magazin uitandu-se la doua perechi.
Jong In isi lipeste pieptul de spatele ei, sarutandu-i gatul.
-Eu zic sa o alegi pe cea rosie.
Ii sopteste, roscata inrosindu-se.
- Nu trebuie sa-ti fie rusine de mine,baby.
**
- Oh...ce bine e in pat.
Min se tranteste in el, Kai incepand sa rada punandu-se langa ea.
- Te iubesc,ingeras.
___________
Needitat.
Scurt si foarte,foarte plictisitor. Nu am avut idei, recunosc :(