○ 18

307 34 6
                                    

-Anastasia.Ce faci cu telefonul meu?

Intreaba Min ridicandu-se din pat si luandu-si telefonul.

-Pai.. vezi tu.. am.. luat o cana cu apa si imi era frica sa nu dau peste telefon.

-Nu vad apa aici.

-Pentru ca.. pai.. pai am luat-o.

Min ofteaza punandu-se inapoi in patul calduros,invelindu-se cu o patura,chiar daca era luna lui cuptor.

-Sunt prea obosita ca sa ma consum acum pentru asta.

Ii spune adormind imediat,Anastasia rasufland usurata.

** 

Dimineata venise repede,fetele fiind treze de la ora 6 pentru pregatirile de azi.

Min facea fundite din matase alba,iar Anastasia umfla baloanele in forma de inima.

Lucrau de zor, fiindca la 8 trebuiau sa mearga la locatia aleasa pentru a decora locul. 

Aceasta locatie era defapt un salon pentru nunti,dar unde se tineau si majorate.

-Merg sa fac cate o cafea.

Spuse Min mergand in bucatarie. Pune cafeaua pe foc,pregatind doua cani.

Se aseaza pe unul din scaune privind in gol,deoadata mintea fugindu-i la parintii ei.

Imi doream sa fiti amandoi aici,in aceasta zi. In cea mai importanta zi pentru mine! Dar se pare ca Dumnezeu v-a luat mai repede de cat mi-am dorit eu. Asa a fost sa fie? Sa ma lasati singura si sa dau cu capul de fiecare greutate a vietii? Sa vad ca nu totul e roz pe cum pare? Sa-mi fac bani singura,nu sa-i mai iau ca pe tava? Stiu ca sunteti sus,si ma vegheati de acolo. Ati devenit niste stele care noaptea se uita la mine si-mi ureaza noapte buna,asa cum o faceati in fiecare seara,mai apoi sarutul vostru atingandu-mi crestetul capului. Stiu ca in aceasta seara o sa fiti prezenti acolo,doar cu sufletul,nu si cu trupul. 

Gandise fata,care acum se intristasera pe loc.

Anastasia ii facea cu mana in fata,incercand sa o trezeasca din lumea ei.

-Min!

Striga aceasta, fata tresarind ridicandu-se repede de pe scaun.

-Ai dat si cafeaua in foc.

-Imi pare rau..

-Nu-i nimic. Se poate bea. 

Amandoua incep sa rada,urcand sus cu canile pline cu cafeaua fierbinte, continuand mai apoi sa termine decoratiunile.

**

-A iesit splendid!

Exlama Anastasia uitandu-se la intreaga incapere,acum cu un aer adolescentin cu acele decoartiuni care se aflau pe toti peretii.

Scaunele erau imbracate in dantela alba legata la misjol cu o funda de o culoare visinie ca sangele. Mesele erau impodibite cu tot felul de inimioare,fundite iar in mijloc se afla un ornament floral. 

Acum acel salon era ca si rupt din basme. Doar asa iti puteai exprima vorbele pe care nici macar nu ti le gaseai in acel moment. 

Min plateste suma totala chelnerului, fetele indreptandu-se spre iesire.

-Eu sunt programata la coafor,Anaastasia. Ne vedem acasa?

-Logic ca nu! Vin cu tine sa nu te faca alea ca ciuma padurii.

Min incepe sa rada la spusele prietenei sale,intrand amandoua in salon.

Si ce noroc. Era randul lui Min. Se aseaza pe scaun,isi despleteste parul,lasandu-se pe mainile hair-stilistei.

Black Heart // ExoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum