Cel mai frumos sentiment este dragostea,mai ales cand aceasta este impartasita in mod egal de doua persoane. Dragostea este speciala. Ne face sa traim momente de neuitat alaturi de persoana draga noua,pana intr-un final. Cateodata orgoliul imbinat cu gelozia reusesc sa desparta doua suflete ce au fost predestinate sa fie impreuna,alteori ne desparte doar moartea.
JongIn se trezeste primul,privind in jur. Soarele diminetii penetra usor in camera,facandu-l pe acesta sa-si duca mana la ochi. Priveste catre roscata,care inca dormea linistita. Se ridica din pat intreptandu-se spre bucatarie,pregatind ceva repede si usor.
Intra din nou in dormitor,apropiindu-se de Min.- Ingeras, trezeste-te. Am pregatit micul dejun.
Ii saruta grijuliu fruntea,luand-o in brate.- E prea devreme,Kai. Lasa-ma sa mai dorm.
- Daca la ora 11:35 inca este devreme,atunci...Amandoi incep sa rada, roscata ridicandu-se cu greu din pat spre bucatarie.
- Pofta buna,iubitule.
- Si tie, scumpo.🌟🌟
-Ah! Kai! Inceteaza!
Spune printre rasete,in timp ce acesta o gadila.- Nu. Pana nu-mi spui te iubesc.
- T-te...ah! i-iubesc. Gata!JongIn se da jos langa ea incepand sa rada,tinandu-se de burta.
-Ce este asa amuzat,domnule chinuitor?
- T-te... ah! i-iubesc! O imita,razand in continuare cu lacrimi.Min se incrunta la el,intorcandu-se cu spatele.
-Iubito...
Aceasta nu-i raspunde,inca stand cu spatele la el.
-Dovlecel mititel.Reuseste sa-i scoata un mic zambet,intorcandu-se cu fata la el.
-Daca tot am venit in vacanta.. o sa stam doar in camera?
-In seara aceasta se face petrecere pe plaja. Avand in vedere ca este ora 4,deja cred ca turistii se aduna. Vrei sa mergem si noi,domnita?
- Desigur, my king.
JongIn chicoteste,iesind pe terasa si lasand-o pe Min sa se pregateasca.Isi alege o pereche de blugi,poate chiar prea scurti, o bustiera neagra,iar pe deasupra o camasa in carouri pana in talie,si parul pe spate.
- Sunt gata,iubitule. Putem pleca.
Intra si acesta,masurand-o pe roscata din cap pana in picioare.
- Um.. stii.. pe acolo sunt si baieti.
- Stiu asta.
- Si nu crezi ca esti cam dezbracata? Nu vreau sa se holbeze la tine nimeni. Esti doar a mea.
- Cum ai spus si tu. Sunt doar a ta.Se apropie de el ridicandu-se pe varfuri si lasandu-i un sarut umed pe buze,luandu-l de mana si iesind afara.
Din apropierea plajei se auzea muzica,rasete,toate acestea acompaniate cu sunetul valurilor ce avea o muzicalitate aparte.
In scurt timp,ajung si ei la destinatie. Pe o masa erau asezate tot felul de mancaruri facute cu ajutorul fructelor de mare, pe alta masa erau doar bauturi iar alaturi niste boxe.
- Este atat de frumos.
- Ma bucur ca iti place,iubito. Hai acolo.Un loc amenejat special pentru cupluri. Pe o stanca din apropiere erau puse beculete si cateva paturi. Incetul cu incetul intunericul domina peste tot,atmosfera produsa fiind una de iubire.
O melodie lenta se auzea diurn pe intreaga plaja.-Dansam?
Aceasta accepta,JongIn apropiindu-se mai mult de ea. Isi pune o mana dupa mijlocul ei,amandoi incepand sa se miste in ritm cu melodia. Talpile picioarelor se afundau in nisipul usor rece,dandu-le un alt confort.La terminarea melodiei, o saruta delicat pe buze,zambindu-i sincer.
-Esti cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat,Min. Nici nu iti inchipui cat de mult te iubesc.
-Si eu te iubesc enorm.Isi lasa privirea in jos rusinata si zambind tamp.
- Asteapta aici. O sa merg sa aduc ceva de baut.Roscata afirma, asteptandu-l exact acolo.
Privea in jur. Peste tot erau cupluri fericite. Altii dansand, altii privind stelele,altii soptindu-si unui altuia cuvinte frumoase, unii dintre ei sarutandu-se. Totul era de vis.
Isi lasa din nou privirea in jos, dintr-o data fiind trantita pe nisipul cel rece.- Auch!
- Imi pare rau. Nu am vrut.Vocea ii se parea destul de familiara. Isi ridica usor privirea,zarindu-si cel mai bun prieten inca de cand era mica.
- Mark!
Se ridica repede de pe jos,luandu-l in brate.-Min? Min.. chiar tu esti?
_____________________________________
#Needitat.
In primul si primul rand:
○ Vreau sa va urez un Craciun Fericit alaturi de cei dragi! M-am gandit sa postez astazi,de Craciun, ca sa fie o mica surpriza de la Mosul :3 ( celor care le place cartea,bineinteles). Sa nu uitati sa zambiti deoarece cele mai frumoase sarbatori s-au intors din nou,chiar daca niciodata nu va mai fi cum a fost cand eram mici.In al doilea rand:
○ Va multumesc enorm celor care imi citesc cartea si celor care ma sustin. Stiu ca nu scriu extraordinar,stiu ca fac unele greseli si imi pare rau. Ma bucur foarte mult ca am ajuns la 6K si 601 voturi.Inca o data, va doresc Craciun Fericit,multa iubire si nu uitati sa zambiti! ♥