○ 15

308 28 8
                                    

Dimineata le gasira pe fete in pat, amandoua foindu-se semn ca mai aveau putin si se trezeau. 

Min se scoala in fund uitandu-se in jur. Isi inchide inapoi ochii,atunci cand ei fac contact cu soarele care lumina toata incaperea. Se uita spre Anastasia. Aceasta s-a trezit si ea,facand acelasi lucru ca Min. Amandoua spun " Buna dimineata" ,urmand ca fiecare sa-si faca rutina de dimineata.

**

Cele doua stateau la masa din bucatarie,fiecare savurandu-si cafeaua cu lapte.

Isi vor petrece ceva timp impreuna,Min acceptand ca Anastasia sa stea pentru o vreme la ea. Asa puteau impartasi clipe frumoase impreuna, puteau face din nou nebuniile pe care le faceau impreuna cand erau mici.

Din perspectiva lui Kai

Mi-e dor de Min. Oh..sunt asa idiot. Nu inteleg de ce nu am mai vorbit cu ea.De ce? Din cauza pariului ala tampit cu Baekhyun.Intru in cafenea si ma asez la o masa.

Stau si ma gandesc putin.. 

Da! Asta o sa fac! 

Imi scot telefonul si ii trimit un mesaj lui Min.

-Buna dimineata,soare! Stiu ca nu am vorbit de mult,dar vezi tu? Am avut treaba si asta mi-a cam dat treburile peste cap! Poti veni azi la 18:00 in fata parcului central? Te iubesc <3

-Azi la 18:00. S-a facut.

Cand am citit mesajul ei,un zambet mi-a aparut pe fata. Insfarsit o sa o vad. Dupa o saptamana..

Din perspectiva autoarei

-Nu cred ca ar fi bine! Te lasi asa usor pacalita?! Dupa ce nu ti-a fost aproape,dupa ce nu a vorbit cu tine atata timp,acum accepti? 

Ii spuse Anastasiei prietenei sale. Intr-adevar,Min era usor de convins in orice,apoi ii parea rau in alegerea facuta. De aceea Anastasia se credea a doua mama a ei.. acum.. probabil prima. Nu o vedea bine alaturi de Kai. Avea o presimtire in legatura cu el.Daca o iubea si ii promitea "paradisul" , de ce nu arata acest lucru? E doar un idiot care o vrea in pat,cum fac toti. Anastasia spera sa-si gaseasca Min sufletul pereche,dar acesta cu siguranta nu era Kai. Voia sa o vada fericita.Dupa ce a indurat atat,merita macar un gram de fericire. Iar Anastasia si-a jurat ca va fi mereu alaturi de ea. Si cand va lua decizii gresite,va incerca sa o aduca cu picioarele pe pamant. 

-Haide Anastasia.. nu cred ca e asa grav.Totusi,suntem impreuna.Trebuie sa lamurim situatia dintre noi doi,nu? 

Ofteaza ridicandu-se,mergand spre dulap si luandu-si o punga cu seminte.

-Ma gasesti pe terasa..

Ii spune Anastasia apasat.

**

Se uita la telefon si la mesajul pe care tocmai l-a primit. Oare Anastasia avea dreptate? Sa nu mearga ? Nu,nu. O sa merg si o sa lamuresc cu el situatia, gandise ea, o lacrima curcandu-i pe obraz. 

Orele treceau repede iar Min era din ce in ce mai confuza. Se imbracase intr-o pereche de blugi scurti si un tricou pana in talie. In picioare niste tenisi,iar parul l-a lasat pe spate. Se uita neincrezatoare la Anastasia apoi iese din casa cu telefonul in mana fara sa-i mai spuna prieteni sale ceva. Se indrepta cu pasi apasati dar totusi lenti spre parc. 

Ajunsa acolo,se uita in jur dar nici urma de brunet. Se aseaza pe o banca asteptand. 

18:10,iar el nu a venit. 

Ofteaza zgomotos,inca odata uitandu-se in jur. La fel, nici urma de el. Isi lasa capul in jos asteptand. 

Stia ca o sa vina.. sau cel putin,asta credea ea. 

Vantul incepuse sa bata,iar afara deja se inserase. Timpul trecuse repede,dar Min statea inca acolo,pe banca si asteptand. Nu avea curajul sa se uite la ora. Vremea de afara anunta o furtuna puternica,toti fugeau,doar ea statea linistita. 

Se ridica nervoasa in picioare luand telefonul in mana. Era 22:30 dar el inca nu a venit. Afara incepuse ploaia,si odata cu ea,si Min incepuse sa planga. A inceput sa fuga pe trotuarul pustiu, plangand in hohote. Si inca odata o ranise. Ajunse in fata blocului si imediat intra in el. Urca scarile apoi bate la usa, asteptand ca Anastasia sa-i deschida ma irepede. Cheia a ramas la ea. 

Anastasia i-a deschis usa,ramanand blocata cand a vazut-o in acea stare pe Min. Uda din cap pana-n picioare,cu fata rosie si ochii umflati din cauza plansului. 

    Inchide usa,apoi se lasa in jos cazand cu spatele lipit de usa. 

_____________

Needitat.

Si inca un nou capitol care este plictisitor. Stiu,stiu. :( Ideile nu prea au fost de partea mea. 



Black Heart // ExoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum