Am fost provocata de catre valentinavivi sa raspund la 13 intrebari.
1. Care este mancarea ta preferata?
Sunt pretentioasa cand vine vorba de mancare, dar nu am vreo mancare preferata. :D2. Care este cel mai frumos vis si care este cel mai urat cosmar al tau?
Cel mai frumos vis: Am visat ca mi-am intalnit biasul<3
Cel mai urat cosmar: S-a intamplat acum doua nopti in urma, cred.. Am visat ca am fost omorata.3. Ai prefera un baiat bun sau unul rau? De ce?
Acum depinde si de context:)) Dar as vrea un baiat bun. De ce.. nu stiu:))4. Stii sa gatesti?
Nu pot sa zic ca sunt experta, dar am habar.5. Ai prieteni pe wattpad? Si daca da, numeste cativa.
Nu pot zice ca nu am, dar nici ca am:))6. Esti de acord cu suportul legalitatii LGBT? ( lesbiene, gay, bisexuali, transsexuali)
Nu.7. Care este cartea ta preferata? Wattpad sau in realitate.
Wattpad: Sclava sexuala a lui Oh Sehun, Another Kind Of, Just stay with me, P.A.R.A.D.I.S, Smile for me, It's my time.
Realitate: Delirium.8. Ti-ai intemeia o familie in Romania sau in alta tara?
Sincer, nu m-am gandit la asta. Mi-ar place in alta tara, dar nu mi-as lasa familia..9. Care este cel mai amuzant lucru pe care l-ai auzit?
Am auzit multe lucruri:))10. Final fericit sau trist?
Fericit. <311. Daca te-ai reintalni cu o persoana ce odata ti-a fost draga dar circumstantele nu au fost favorabile ai saluta-o sau ai ignora-o? De ce?
M-as uita insistent la el si as astepta ca el sa spuna primul ceva, daca nu cred ca as face-o eu.12. Te-ai gandit la o meserie pe care ai dori sa o profesezi in viitor?
Inca nu.13. Ai fost vreodata indragostita?
Da.La randul meu provoc si eu pe:
RebeccaCristian
TeddySykesIntrebarile sunt:
1. Iubesti?
2. Daca ti s-ar putea indeplini doua lucruri dar sa renunti la altul,care ar fi acestea?
3. Cum ai descrie vacanta perfecta?
4. Telefon, laptop sau calculator?
5. La ce emisiune te uiti cel mai des?
6. Ce-ti doresti cel mai mult pe lumea asta?
7. Ai frati/surori?
8. Iubesti iarna?
9. Crezi in dragoste la prima vedere?
10. Care e melodia ta preferata?
11. Trupa preferata de k-pop?
12. Dragoste, fericire sau bani?
12. Cum ti-ai descrie idealul barbat?
13. Cand vei creste, iti doresti sa parasesti tara sau sa ramai aici?