La usa era Suho. Intra in casa fara sa-i spun ceva si ma strange tare de incheietura.
-A-au... C-ce te-a apucat?
- Taci iubire,doar taci.
Se apropie mai mult de mine lasandu-mi saruturi scurte si umede pe toata fata evitand buzele. Coboara saruturile pe gat,muscandu-ma apoi trecandu-si limba. Mainile lui umblau nestingherite pe spatele meu pana ajunge la deschizatoarea sutienul,jucandu-se cu ea.
-S-suho... p-potoleste-te. Spun cu frica in glas.
Imi deschide sutienul,dand la o parte bretica maieului si a sutienului sarutandu-mi umarul. Ma dau cativa pasi in spate pana cand cade peste mine.
Usa se deschise larg,era Kai. Dintr-un zambet larg care il avea creionat pe fata aparuse una serioasa si destul de nervoasa. Se apropie de noi dandu-l pe Suho la o parte si luandu-ma in brate.
- Iesi acum,Suho! Pana nu te omor cu mana mea. A rostit aceste cuvinte cu toata calmitatea pe care o mai avea.
- Plec,dar ma voi intoarce. Rade apoi iese din casa trantit usa.
-Ti-a facut ceva? S-a atins de tine? Oh.. uite ce ti-a facut nenorocitul la gat, isi inclesta maxilarul.
- S-sunt b-bine..
-Nu,nu esti. In noaptea asta dorm cu tine. Ar trebui sa mergi sus sa te schimbi. Este ora 8.
Nu mai spun nimic,urc sus. Imi iau un tricou care imi acopera fundul si o pereche de pantaloni scurti. Kai urca sus uitandu-se la mine din cap pana in picioare. Se apropie de mana punandu-si mana in jurul meu ,lipindu-si nasul de al meu. Ma ridica usor si ma aseaza in pat,strangandu-ma la piept si lasandu-mi un mic sarut pe varful nasului.
-Noapte buna,iubire.
-Noapte buna..
**
Dimineata urmatoare era una mohorata,cu multi nori pe cer. Ma trezesc si ma ridic in fund. Kai nu mai era langa mine.. Oftez lung si cobor in bucatarie. Nici urma de el. Poate a plecat..
Imi dau ochii peste cap afisand o provire trista,mergand spre baie. Intru si dau drumul la dus. Picaturile de apa reci imi rasfatau pielea iar mirosul imbietor de orhidee isi facu' prezenta in toata baia.
Dupa jumatate de ora ies din dus. Am auzit telefonul asa ca am mers spre masa si l-am luat. Primisem un mesaj.
" Scuze ingeras, dar a trebuit sa plec. Astazi nu ne putem vedea... Trec maine pe la tine.
Kai "
Grozav.. parintii plecati, Kai nu poate veni astazi, ce zi plictisitoare va fi,gandesc eu.
Afara incepuse sa ploua si sa fulgere. Ma uit pe geam si observ cum picaturile de ploaie se lovesc de geam. Acest "peisaj" ma linistea. Mereu mi s-a intamplat asta. Cand privesc ploaia,toate gandurile si sentimentele negative dispar ca prin minune si ma simt eliberata...eliberata de tot.
Din perspectiva lui Kai
Soneria telefonului ma trezise. Primisem un mesaj de la Baekhyun.
" Salut frate,hai sa ne intalnim si noi astazi. Nu ne-am mai vazut de mult. Sunt astazi de la 14:00 la cafeneaua din centru. Te astept. "
Hm.. idee buna are Baekhyun. Ii scriu un mesaj lui Min cum ca azi nu as putea sa ma intalnesc cu ea. Ma uit pe ceas care indica ora 13:30.
Merg spre dulap si-mi iau o pereche de blugi rupti,un tricou simplu dar in acelasi timp mulat, o jacheta pe deasupra iar parul l-am lasat dezordonat.
Urc in masina si ma indrept spre cafeneaua din centru. In 10 minute eram acolo. Intru inauntru iar un zambet mi se creioneaza pe fata cand il zaresc pe Baekhyun.
-Uite cine a veni , spune fericit Baekhyun
- Salut si tie , rade
- Doua cafele.
Spuse spre chelner Baekhyun .
-Deci.. care mai e viata ta? Am auzit ca ai agatat una.
-Da.. cam asa, rade
Dupa cateva minute chelnerul vine cu cafelele. Baekhyun multumeste si plateste amandoua,Kai uitandu-se confuz la el.
-Eu te-am chemat,deci eu fac cinste.
-Ai tu un scop pentru care m-ai chemat.
-Da,se poate spune si asa..
- Sa aud..
-Defapt... vreau sa facem un pariu, zambeste diabolic. Ai timp 20 de zile sa te culci cu 15 fete printre care sa fie si iubita ta. Daca reusesti ai de la mine un milion de woni,daca nu reusesti imi dai tu mie banii. Deci accepti? Spune zambind strengar.
-Accept.
Spune Kai hotarat si in acelasi timp fericit pentru decizia luata.
_______________
Hei,hei. Imi pare rau pentru intarziere dar nu prea am avut timp sa scriu :))
Sper sa va placa capitolul :3
Needitat.