○ 5

550 50 4
                                    

Suho: - Esti sexy..

Cand am auzit ce-a zis,am incremenit.

Kai: - Ia-ti gandul,Suho.

Spuse Kai maraind. Ceilalti baieti au inceput sa sara in piscina.

Kai se apropie de mine ranjind.

- Mai am o surpriza pentru tine.

-Da?

-Hai cu mine.

Kai m-a luat de mana si am intrat in casa.

-Fugi in camera unde ai fost prima data.

Ma mai uit odata la el si urc incet scarile. Am ajuns in fata usii,trag aer in piept si o deschid.

-Anastasia!

Merg spre ea si o imbratisez.

-Ce dor mi-a fost de tine..

-Si mie, spune zambind

-Dar...cum ai ajuns aici?

-Mi-a spus Kai. A aflat ca suntem cele mai bune prietene si iata-ma aici.

Am inceput sa zambesc si am invitat-o si pe ea la piscina.

S-a schimbat intr-un costum de baie si am iesit amandoua din camera. Cand l-am zarit pe Kai am mers la el si l-am imbratisat,murmurandu-i un "multumesc" .

- Orice pentru ingerasul meu.

Imi las capul in jos, inrosindu-ma. Cand Kai a observat asta a inceput sa rada usor,apoi am iesit toti trei din casa.

**

Stateam pe sezlong holbandu-ma in jur. Kai era langa mine si ma tinea in brate, baietii mai susoteau din cand in cand iar Anastasia cu Baekhyun au stat impreuna de cand a venit ea.

-Nu ti-e cald?

Imi spune Kai apropiidu-se usor de gatul meu, lasand un sarut umed.

-Mhm.. putin.

Se ridica de langa mine si dupa cateva minute il vad cu o inghetata in mana.

-Poftim.

-Tu nu vrei? Spun in timp ce-am luat o gura din ea. E asa buna.

-Lasa-ma sa gust. - ranjind-

Se apropie de mine sarutandu-ma. Isi strecoasa usor limba in gura mea,dansand un minunat vals acompaniata de a mea. Imi pun mainile in jurul gatului sau ii accept sarutul. Vazand ca am reactionat asa,ranjeste in coltul gurii ,mutand saruturile pe gat. Ma musca usor, apoi trecand cu limba acel loc.

Anastasia: Luati-va o camera! *tusi*

Cand i-am auzit vocea am tresarit,Kai dandu-se jos de pe mine. Am inceput toti sa radem.

Perspectiva autoarei

Ce nu stiau cei doi, era faptul ca mereu au fost fulgerati de priviri reci si scarba de saten,JoonMyun.Se uita la ei cu sila,nu-i placea sa vada pe cineva fericit si unul iubind pe altul.

" O sa i-o tragi odata apoi o vei lasa si atunci, JoonMyun intra in actiune" - gandi satenul aparandu-i un zambet pe fata.

In acelasi timp, Anastasia si Baekhyun se simteau foarte bine,dupa cum se putea observa.

Baekhyun: Deci.. tu esti din Romania.

Anastastia: Da..

Baekhyun ezita pentru un moment si se ridica in picioare.

-Haide cu mine.

Anastasia il urmeaza pana in bucatarie. Baekhyun toarna doua pahare de suc si se aseaza amandoi la masa.

Baekhyun: Trebuie sa discutam ceva destul de serios.

Anastasia: Spune..

Baekhyun: Stii.. Min pare o fata de nota 10, si Kai poate...dar nu e asa. Poate deveni foarte gelos si poate si traumatiza. Cuvintele care i-a spus Suho lui Min a fost inceputul iar Kai s-a abtinut mult deoarece Suho,pana la urma este prietenul sau. Spune-i lui Min sa aiba grija de ea...

Anastasia: Baekhyun, Min il iubeste,Kai o iubeste. E totul in regula.

Spuse zambind apoi pleaca schimabndu-se inapoi in hainele ei.

**

-Min! Eu plec! -striga Anastasia

Min: Oh... gata? Ok. Sa ai grija de tine,ne mai auzim.

Anastasia le saluta pe toti in parte. Baekhyun o conduce pana la poarta lasandu-i un sarut pe obraz si intrara inapoi in casa.

**

Ma scol usor din pat si ma uit pe ceas. Doar ora 1 dimineata? Pfff. Deschid lumina si merg in bucatarie. Spre surprinderea mea,acolo era lumina aprinsa. Cobor scarile adormita si intru. La masa era Suho butonand telefonul si fuma o tigara. Tragea fumul in piept si-l expira intr-un mod de neexplicat.

- Nu stiam ca fumezi..

Tresare cand imi aude vocea.

-Ah.. tu erai. Aflii acum.

Raman putin confuza apoi merg spre frigider si iau sucul punandu-mi intr-un pahar. Il beau si cand sa ies din bucatarie, o mana rece ma oprira.

Suho: Gata pleci,papusa?

Ma izbeste de perete si isi zdrobeste buzele de ale mele.

-S-suho..

-Sh... stiu ca-ti place.

Spune continuand saruturile mai mult salbatice decat erotice.

_________________________

Nou capitol ^^ Sper sa va placa.Astept comentarii :3

Needitat.




Black Heart // ExoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum