○ 7

488 45 14
                                    

Razele soarelui penetrau perdeua rozalie,jucandu-se pe fata mea.

Deschid ochii si incep sa clipesc des,incercand sa ma obisnuiesc cu lumina.

Ma ridic buimaca din pat,apoi intru in baie si-mi fac un dus.Picaturile reci imi rasfatau pielea,relaxandu-ma.


Dupa 15 minute ies imbracata intr-o pereche de blugi skinny rupti la genunchi, un tricou pana in talie iar parul mi l-am lasat pe spate. Pe pat l-am zarit pe Kai.

-C-ce faci aici?

-Am venit sa vad daca te-ai trezit,iubire..

Se apropie de mine sarutandu-ma. Ii accept propunerea,punandu-mi mainile in jurul gatului sau. Era un sarut lent,pasional. Isi strecoara usor limba in gura mea. Isi baga mana sub tricoul meu facand cerculete pe abdomen. Ma ridica usor si ma pune pe pat intinsa,el punandu-si un picior intre picioarele mele iar mana lui fiind pe spatele meu jucandu-se cu deschizatoarea de la sutien.

 Magia dintre noi se destrama atunci cand cineva intra in camera.

-La dracu Suho! Tipa Kai la el,dandu-se usor de pe mine.

-Trebuie sa vorbesc ceva cu tine.


Kai iese nervos din camera,trantind usa in urma lui.


Din perspectiva autoarei

 Satenul a stat mereu cu ochii pe Kai,vazand cand a intrat in camera lui Min. Zambise usor,crezand ca va incepe s-o distruga usor,usor... dar cand intra peste ei,injura in gand,explodand de nervi.

Il trage usor pe Kai in gradina incercand sa se linisteasca.

-Ce ti-am spus, idiotule? Ce ti-am spus? Tu ce faci? Ii oferi placere?!

Satenul tipa cate de tare poate,luandu-l de guler pe Kai.

-Suho,linisteste-te. Nu pot sa-i fac asta si nici nu o voi face!

Kai il da la o parte pe Suho intrand in casa.

Ochii satenul se schimba dintr-o data din niste ochi plin de caldura,sinceritate si iubire, se transformara in niste ochi plin de ura si razbunare. Da cu pumnul tare in masa, curcandu-i mici frisioare de sange pe mana.

- La dracu,Kai! Nu o faci tu, o s-o fac eu!


**

Eram in camera mea uitandu-ma la un film,cand,deodata intra Kai.

-Iubito, haide sa mergem acasa.

-Oh..da,am si uitat,rade.

Kai isi impleteste mana cu a mea,amandoi iesind din casa. Am hotarat sa mergem amandoi pe jos pana acasa.

- S-s-a intamplat ceva? Esti cam abatut..

-Nu,nu e nimic,iubire.


Am ajuns in fata casei mele.

-Eu am ceva treaba pe acasa,vin la tine cand termin totul,ok?

-Sigur.

Ma saruta scurt pe buze apoi tranverseaza strada intrand in casa. La randul meu, intru si eu.

-Mama? Tata?

Nimic. Nu-mi raspundea nimeni. Merg in bucatarie si cum credeam,gasesc un biletel.

" Buna,scumpa mea. Eu cu tatal tau suntem din nou plecati,dar de data aceasta pentru o saptamana. Ai grija de tine. Te iubesc "

Oftez,apoi merg in camera mea.

**

Dupa cateva ore cineva bate la usa. Cobor scarile foarte incet. Ajung la usa si apas pe clanta. La usa era Suho. Intra in casa fara sa-i mai spun nimic,strangandu-ma tare de incheietura.

__________________________

Stiu, cam scurt capitolul :))) Astept niste pareri. :*

Needitat.


Black Heart // ExoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum