Intra in casa lui,cerandu-i lui Kai sa se intalneasca imediat.
Nu se mai intalni nici cu Anastasia,acest fapt facandu-l trist. Chiar o iubea,restul fetelor erau doar de amuzament. Stia ca daca voia o relatie serioasa cu ea,trebuia sa renunte si la obisnuinta lui.
**
- Am venit.
Ii spuse Kai,fiind surprins de gestul prietenului sau. Niciodata nu l-a chemat intr-un parc frumos amenejat,cu diferite specii de copaci si in mijloc fiind o mica fantana arteziana.
Anastasia era in trecere pe acolo,observandu-i pe cei doi pe banca,vrand sa se apropie de ei.
- Yuno ma respinge!
Exlama Baekhyun,fata oprindu-se pentru un moment dat.
- Serios?
-Da,Kai! Serios. Am fost azi la ea si mi-a zis " Ai iubita. Poti pleca"
- Pai totusi ai.. ar trebui sa-ti vezi de Anastasia si sa o lasi pe Yuno.
- Vorbeste baiatul care s-a culcat cu 15 fete in timp ce era cu Min pentru a castiga un pariu.
Anastasia nu se mai putu abtine sa stea asa, apropiindu-se de Baekhyun si dandu-i o palma de toata frumusetea,ramanand o urma rosie pe fata.
-Anastasia..
Incepe sa fuga,lacrimile incepand sa-si faca aparitia pe fata acesteia,amandoi fugind dupa ea.
Kai era constient ca ii va spune lui Min tot, si chiar nu voia s-o piarda. Isi lasase toate poftele deoparte,concentrandu-se mai mult pe fata care o iubea.
Ajunsa in fata blocului intra batand de doua ori la usa,Min deschizandu-i imediat. Odata intrata in casa incuie usa,lasandu-i pe cei doi sa bata de nebuni in ea.
- Anastasia,ce-i cu tine? Ai inchis baietii afara? Ce naiba.. De ce plangi?
- Baekhyun.. mai este cu cineva, Yuno. Iar Kai.. Kai s-a culcat cu 15 fete in timpul in care nu a vorbit cu tine.
Ii spuse aceasta dintr-o suflare,ochii lui Min marindu-se constant.
Kai stia ca Min e mult mai feminina pentru el. Stia ca nu il va insela niciodata si ca este loiala. Dar el? El este un nimic. Care umbla de la una la alta, satisfacandu-si poftele, a doua zi repetand acelasi lucru. Dar intr-o seara.. statea si dintr-o data gandul ii fugise la Min. Ar trebui sa aiba un viitor,nu? Distractia sa se termine odata,incercand sa construiasca ceva cu ea, chiar daca la inceput era atras doar de corpul ei.
Min era constienta ca Anastasia va plange mult dupa un simplu idiot. Pune mult suflet intr-o relatie,incercand sa o faca perfecta. Dar ce rost are daca doar unul dintre ei se straduieste? Munca trebuie sa fie egala, relatia sa fie stabila si evitand certurile care slabesc constant ce s-a construit pana in prezent. Nu credea ca Baekhyun va face asta. El care dadea mereu sfaturi,care o avertiza in legatura cu Kai,si uite, chiar nu a mintit.
Descuie usa,cei doi intrand repede in locuinta fetelor. Baekhyun o ia in brate pe Anastasia, Kai luand-o de mana pe Min si ducand-o in dormitor inchizand usa in urma. Stia ca daca nu va face asta va pleca.
- Esti un nenorocit,Jong In!
- Min,asculta-ma. Tot ce a fost, a fost..
-A fost,nu?! Si pe viitor va mai fi! oar esti barbat.
Ii replica dur Min,avand ochii in lacrimi.
- Nu,Min. M-am oprit din a face tot ce faceam,mi-am dat seama de greasala imensa din trecut pana cand mi-am dat seama ca eu chiar am sentimente pentru tine. M-am concertat mai mult pe tine. Nu pot continua toata viata asa,chiar nu pot! Acum exista doar o fata in minte si inima mea,aceea fiind tu,Min. Vreau sa fim doar noi doi,fara alti sau alte in jurul nostru. Accepti aceasta propunere? De a fi un cuplu adevarat?
Ii spune Kai,avand si el lacrimi in ochi,luandu-i mainile ei in mainile lui,astepandu-i raspunsul.
-Da,Jong In.
Raspunde cu o voce stansa,acesta sarutand-o scurt pe buze, inima saltandu-i in sus si in jos de bucurie.
Pe hol,treaba era altfel,Anastasia nu mai voia sa-l vada pe Baekhyun nici in ruptul capului.
-Iarta-ma,iubito. Te rog! Ti-am explicat tot ce-am avut de spus.
-Nu.
-Anastasia, te rog.
- Pleaca. O sa ma mai gandesc! Acum dispari!
Din dormitor iesise si Kai cu un zambet pe toata fata,acesta stergandu-se cand il vazuse pe Baekhyun ca nu reusise nimic. Ies amandoi din casa,Kai mai sarutand-o inca odata pe Min.
-De ce nu ai acceptat?
-Daca a facut odata, o va mai face.
Ii spuse dur,ridicandu-se de jos si intrand in bucatarie unde isi toarna un pahar cu lapte.
____________
Needitat.