-Ti-a fost dor de mine,papusa?
Aceste vorbe ii tot sunau lui Min in minte.
**
Cine a vizitat-o? Suho. Nu se asepta sa-l mai vada vreodata. Poate spune ca a avut noroc de Anastasia. Satenul intrara in casa neinvitat,aceasta cand a observat ca Min incepe sa se panicheze,a mers repede spre el dandu-l afara din casa cu toata forta ei. Incuie usa. Respiratia ei era destul de accelerata.
**
Min statea in fundul patului,cu picioarele la piept uitandu-se la Anastasia,aceasta abia atunci a intrat in camera.
-Uite.. Min, eu nu mai suport. Trebuie sa-ti spun ceva foarte important.
Min isi ridica o spranceana,analizand-o din cap pana in picioare.
-Te ascult..
-Pai.. vezi tu.. eu...
-Tu?
-Pai eu cu...
Min deja se enervase.
-Spune odata,femeie! Spune!
-Sunt cu Baekhyun.
Anastasia spune dintr-o suflare,apoi isi lasa privirea spre podea,asteptand ca Min sa tipe la ea,dar nu s-a intamplat deloc asa.
Min se ridica de pe pat incepand sa sara prin camera,apoi luand-o pe Anastasia in brate.
- Ce fericita sunt pentru tine! Aw.. voi doi va potriviti asa bine. Stiam ca o sa fiti impreuna de cand v-am vazut la piscina. Dar..sa stii,daca te va supara vreodata... o sa-l omor!
Anastasia incepe sa rada la spusele prietenei ei,apoi explicandu-i ca trebuie sa plece deoarece se intalneste cu el dar se va intoarce seara. Vor petrece "seara fetelor". Amandoua aveau nevoie de o mini-petrecere.
**
Baekhyun statea rezemat de capota masinii. Cand a zarit-o pe Anastasia, pe chipul lui se creionase un zambet mare. Se apropie usor de ea, oferindu-i un buchet mare de trandafiri rosii, cu unul alb in mijloc. Voia sa-i multumeasca,dar nu mai apucase deoarece a tras-o spre el,presandu-si buzele de ale ei. Sarutul a fost scurt,dar sincer.
-Am o surpriza pentru tine,iubito.
Cei doi urca in masina,Baekhyun accelerand pana la refuz. In scurt timp ajung langa o padurice.
-Iubitule,ce cautam aici?
Anastasia era destul de speriata. Ce cautau langa o padurice?
-Nu-ti fie teama..
Baekhyun ii zambeste luand-o de mana, formand un pumn perfect.
Cei doi intra in padure.
Dupa vreo 10 minute de mers cei doi ajung la un lac. Langa acesta era intinsa o patura si alaturi era facut un foc.
Anastasia se uita uimita in jur,crezand ca viseaza. Putea spune ca peisajul este mirific.
Cei doi se apropie de patura,asezandu-se amandoi pe ea. Baekhyun o trage in bratele lui,sarutandu-i parinteste fruntea.
-Stii cat de fericit ma faci?
Nu ii raspunse,dar in schimb primise un mare zambet si o imbratisare. Baekhyun ii zambeste reciproc, ridicandu-se si venind peste cateva minute cu o chitara. Incepe sa-i cante Anastasiei un cantec lent. Cei doi se sorbeau din priviri.
O facea atat de fericita. Nu credea in dragoste la prima vedere,dar uite ca a trecut prin asa ceva. Acum,poate spune ca , crede si in dragostea adevarata.
Pana acum nu iubise niciodata o persoana asa de mult. Il vedea pe Baekhyun ca fiind viata ei.
La terminarea cantecului Baekhyun o trage din nou in brate pe fata,sarutand-o apasat. O musca usor de buza,cerandu-i accesul in lacasul ei umed,fata acceptand fara vreo ezitare. Limbile lor dansau un minunat vals lent. Cei doi intrerupse sarutul din cauza lipsei de oxigen.
-Te iubesc,Anastia.
-Si eu te iubesc.
Ii mai lasa un scurt sarut. Deja perdeaua neagra presarata cu mii de stele se lase peste intreg pamantul,in frunte cu nelipsita luna.
Cei doi se ridicasera,Anastasia privind cerul. Simtise doua maini in jurul ei cum o lipeste de un piept tare. Bineinteles,era Baekhyun. El ii saruta gatul,la final lasandu-i o muscatura de toata frumusetea.
-Acum,toti vor stii ca esti luata.
Spuse mandru de reusita lui.
-Dar doare,stii? Spuse aratand catre muscatura.
-Trece ursulet,trece.
**
Cei doi urca in masina,Baekhyun pornind-o. Intre cei doi era liniste.Niciunul dintre ei nu scotea o vorba pana cand ce au ajuns in fata casei lui Min .
-Sa ai grija de tine,Anastasia. Noapte buna,iubito. Sa ma visezi.
Anastasia incepe sa rada la spusele lui,sarutandu-l scurt.
-Noapte buna.
Iese din masina si intra in casa.
-Min! Min am venit!
Min sare din spatele usii.
-Yaaa!
Anastasia incepe sa tipe pe cand Min rade cu lacrimi.
-Tu esti nebuna?!
-Scuze,scuze.. nu voiam sa te sperii asa tare. Deci.. cum a fost? Ce-ati facut? Te-a sarutat? Ti-a facut ceva rau?
-Min...stai linistita. Totul a fost asa.. asa frumos.
-Stii..la un moment dat am inceput sa ma sperii.. era ora 00:00,iar tu nu mai veneai.
Anastasia ramase incremenita?
-Ora 00:00?
-Da.. acum e 1:45.
-God.. ce repede a trecut timpul.
-Anastasia,hai odata sus! Parca era seara fetelor. Bine...acum putem spune ca e dimineata fetelor.
Min incepe sa rada.Fug amandoua sus,imbracandu-se in pijamale.
In dormitorul lui Min,pe masuta,erau asezate niste boluri cu popcorn, chipsuri,briose si niste pahare cu suc.
-Min...ne uitam la filme,asa-i?
-Da,spune entuziasmata.
Anastasia era la fel. Min da drumul unei comedii.
**
Cele doua radeau in hohote, Min era pe jos tinandu-se de stomac,iar Anastasia era cu cearsaful pe ea,tot razand.
Filmul se terminase,dar crizele de ras a celor doua inca nu.
-N-nu m-mai p-pot... o .. o sa.. mor.
Abia reusise sa scoata niste cuvinte Min. Se ridica usor pe pat rasufland greu. Si Anastasia se oprise inchizandu-si ochii.
-Oh..ma doare stomacul..
-Acum...ar trebui sa dormim. E 5:30.
Amandoua au adormit in 2 secunde.
" Noapte buna,iubire. "
Primise Min acest mesaj.
____
Needitat.