Ma trezesc dimineata singura. Dar nu am dormit cu Kai? Ma scol din pat si merg catre baie. Imi fac rutina de dimineata apoi ies. Pff... azi e luni. Scoala... Cobor jos si o vad pe mama in bucatarie.
-Buna dimineata. Dar.. Kai,a plecat?
-Da. Pe la 6:30. A spus ca merge sa se pregateasca pentru scoala.
-Aa..
Urc inapoi sus si imi iau hainele,desigur, uniforma care este obligatorie.
Ma uit la ceas si observ ca este 7:45.. Daca nu ma grabesc voi intarzia.Mi-am luat repede tenisii care stateau destul de bine la fusta si o jacheta deasupra sacoului.
**
Ajunsa in clasa mi-am scos cartile pentru prima ora, matematica. Exact matematica vreau eu acum. Dupa ce suna de ora intra profesorul cu un baiat nou. Nu am bagat de seama. Stateam si ma uitam prin caiet.
Prof': - Buna ziua! Astazi avem un nou elev. O sa aflati in pauza cum il cheama deoarece astazi dati un test.
In clasa au inceput sa se auda "plansetele" elevilor si cateva injuraturi.
Prof' : Uite,mergi in banca aia. E libera.
Cand am auzit asta,am ridicat repede capul. Singurul loc liber era langa mine. Cand m-am uitat mai bine am ramas muta.Era Kai. Si aici?!
-Se pare ca destinul chiar ne vrea impreuna.
Murmura el, apoi un zambet ii aparu pe fata.
Profesorul a impartit testele. Nu stiam nimic. Spre mirarea mea, Kai era la ultimul exercitiu. M-am "documentat" putin de la el apoi am predat foaia.
Cand m-am asezat inapoi,mana lui Kai era sub fundul meu.
Vroiam sa tip dar mi-am adus aminte ca sunt la scoala.
-Ia mana!
-Nu vreau. *zambeste*
Il cipesc usor de picior si si-o retrage. Mai stam asa cateva minute, apoi simt cum o mana se plimba usor pe piciorul meu,ridicand usor fusta.
-Kai! Te zic profesorului
Clopotelul a inceput sa sune asa ca am iesit ca arsaprima din clasa. Am mers la baie si ma gandeam la ce s-a intamplat.
***
Orele s-au terminat cu chiu cu vai. Am iesit in curtea scolii si ma indreptam spre casa. Dintr-o data observ o gasca de baieti. Ii stiam cat de cat... au batut 2 fete pentru bani pana acum. Am inghitit in sec si am trecut usor pe langa ei pana cand, deodata simt cum sunt stransa tare de mana. Am scos un geamat de durere iar apoi ma intorc spre acela care m-a strans de mana.
-La.... l-lasa-ma.
-Nu,iubire.
Spuse apropiidu-se de mine tragandu-ma in parcul de alaturi. Nu prea se plimbau pe acolo oamenii.
-Da-ne banii tai!
-N-nu .. nu am.
Unul dintre ei ridica pumnul. Am inchis ochii asteptand lovitura dar ea nu mai venea. Am deschis usor ochii si observ un baiat care i-o tinea.
-Daca nu o lasati in pace,nu va iesi bine.
Spuse el,iar ceilalti s-au indepartat usor.
-M-multumesc... K-kai?!
Zambeste si imi ia mana intra lui. Ma uit confuza la el. Se apropie si ma saruta scurt pe buze, lasandu-ma iar fara cuvinte.
Baiatul asta ...
Kai:- De acum fara comentarii,esti a mea iar cine te atinge va plati scump.
- A.. accept.
Kai se uita mirat la ea. Astepta sa se impotriveasca,sa comenteze, sa spuna "nu" . Asta chiar l-a suprins.
M-a luat in brate si a inceput sa ma invarte,amandoi avand un zambet imens pe fata.
Dupa ce m-a lasat jos, mi-a luat fata intre mainile lui si a inceput sa ma sarute apasat si lent.
Kai:- M-ai facut cel mai fericit.
Am zambit fara sa-i spun ceva.
M-a luat de mana si am mers amandoi spre casa.
Baiatul asta...si-a facut repede loc in inima mea.
_______________________
Heei :** Stiu,stiu. Plictisitor :)) Ideile nu prea au trecut pe la mine.
Totusi,astept niste pareri :3 . Needitat.