○ 28

221 19 2
                                    

- Min? Min.. chiar tu esti?

Ochii lui o priveau insistent din cap pana in picioare, afisand un zambet tamp pe fata. Nu ii venea sa creada ca o are in fata dupa 2 ani in care nu s-au intalnit deloc. Cea mai buna prietena a lui inca din copilarie. O iubea ca pe o sora,pana cand a decis sa se mute in Seoul, o veste care l-a facut sa planga inca o saptamana dupa plecarea lui Min. 

- D-da. Chiar eu sunt.

Cuvintele ei abia ce se auzeau. Era emotionata sa-l vada. Il privea cu lacrimi in ochi, crezand ca este doar dorul ce-i macina prin corp din nou, dar atunci cand o luase in brate stia ca este acolo,chiar langa ea. O imbratisare dorita de amandoi, cu multa iubire si cu dorinta de a se aveau unul pe altul. 

- Ai mai crescut de cand nu ne-am vazut,pitico. Daca iti mai pot spune asa.

- Ai ramas neschimbat.

- Asta e rau?

- Deloc,Mark. Nu pot sa cred ca ne-am intalnit. Ce faci aici?

- S-au mutat parintii mei si am fost nevoit sa-mi iau si eu un job aici. Lucrez la cafeneaua din centru in Seoul,iar acum am venit aici in vacanta.

- Deci stai in Seoul?

- Da. 

Il imbratiseaza inca o data,zambind cald.
   In scurt timp,aparu' si Kai, privindu-i pe cei doi confuz ca niciodata. 

- JongIn, el este Mark. Prietenul meu inca din copilarie.

- JongIn, iubitul ei.

- Oh.. nu mi-ai spus ca ti-ai gasit in sfarsit dragostea. Mark,incantat.

O alta melodia se auzea pe intreaga plaja. Cei trei stand si privind valurile care se izbeau de tarm.

- Imi acorzi acest dans,Min?

      Cuvintele lui Mark il facura pe JongIn sa se incrunte,privindu-i pe amandoi cum dansau. Nu avea niciun drept sa o atinga in vreun fel chiar daca era prietenul ei,dar pe ea nu pare sa o deranjeze.
"Lipsesc cateva minute,si-mi gasesc iubita cu un idiot.", gandeste asezandu-se pe un scaun de langa un palmier. 
        Era trecut de miezul noptii, dar Mark si Min se simteau foarte bine, neluand in calcul secundele,minutele,orele, iar bruneta uitand pentru un timp de prezenta iubitului sau. 

- Eu o sa merg sa ma culc. Maine trebuie sa ma intorc in Seoul. 

- Oh.. eu mai stau inca doua zile si ma intorc si eu impreuna cu JongIn. O sa vorbim atunci.

O mai imbratiseaza inca o data,parasind toata acea atmosfera. Min se intoarce catre brunet,luandu-l in brate.

- JongIn..

- S-a intamplat ceva? 

- Putem sa ne intoarcem maine in Seoul? Pleaca si Mark. As vrea sa mai petrec timp cu el.

- La dracu',Min! De cand a aparut tipul ala nu ma mai bagi deloc in seama. Sunteti impreuna si nu stiu eu? Acum vrei sa ne intoarcem inapoi in Seoul? Stii ceva? Intoarce-te tu cu el. Eu vreau sa-mi termin vacanta. Sper sa fii fericita alaturi de Mark!

      Se ridica nervos de pe scaun, indreptandu-se catre camera unde erau cazati. Ajuns acolo, intra in baie intrand in dus lasand picaturile de apa rece sa-i alinte corpul. Da cu pumnul in perete,incercand sa se calmeze. Simtea cum o pierde incetul cu incetul daca nu face nimic. 
       Isi imbraca alte haine intrand in dormitor gasind-o pe Min plangand. Cand ii simte prezenta in camera,isi ridica capul privindu-l. Alearga spre el luandu-l in brate.

- Imi pare rau,iubitule. Doar ca mi-a fost dor sa-mi petrec timpul cu el. De aceea am reactionat asa. Nu vreau sa plecam...

        Incepe sa o sarute, plimbandu-si mainile usor pe spatele ei. O impinge catre pat,aceasta cazand, brunetul punandu-se deasupra ei. Sarutul devenise din ce in ce mai pasional,plimbandu-si mainile pe corpul ei. Ii da jos tricoul,coborand cu saruturile pe gat, muscand-o usor. Aceasta icneste punandu-si mainile dupa gatul lui. Ii saruta abdomenul,facand cerculete imaginare. 
        Se concetreaza din nou asupra buzelor ei, muscand cea inferioara.

- Te iubesc,ingeras.

___________________________

#Needitat.






Black Heart // ExoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum