○ 24

287 22 2
                                    

- Poftim micul dejun, printesa.

Spune, trezindu-si iubita, Min deschizandu-si ochii, pe fata creionandu-se un zambet. 

- Nu trebuia sa faci asta.
- Pentru iubita mea trebuie. 

Ii saruta fruntea,lasand-o in tihna sa manance. Se ridica in fund, incepand sa guste din clatilele cu miere si capsuni. 

-E delicios! 

Spune,in timp ce manca cu pofta. 

Dupa ce termina,brunetul ii ia tava,punand-o pe dulapiorul de langa pat. 

- Dar tu ai mancat ceva? 

Acesta ranjeste, iesind din camera pentru o secunda. Se intoarce un un tub de frisca,uitandu-se pervers la roscata din fata sa. 

- O sa am cel mai bun mic dejun. 

Se apropie de ea, imobilizandu-i mainile deasupra capului sau. Ii saruta buzele rozalii, coborand usor spre gatul acesteia. Ii suge pielea apoi o musca, lasand o urma rosie dezmierdand-o apoi cu saruturile lui dulci. Se intoarce din nou la buzele ei,ridicandu-i usor tricoul,plimbandu-si mainile pe abdomenul acesteia. 

Ajunge cu o mana pe spatele ei, deschizandu-i incheietoarea de la sutien, apoi dandu-i jos tricoul. Deschide tubul cu frisca, punand putin pe ambii sani, si pe abodmen. 

Incepe sa-i sarute sanii flamand, jucandu-se mai apoi cu unul dintre sfarcuri. 

Isi muta buzele pe abodmen,lingand toata frisca,apoi lasandu-i mici urme rosii. Intr-o secunda pantalonii scurti de pe roscata erau undeva aruncati prin camera, Jong In luand margiea chilotului intre dinti. 

- K-kai.

Ii spune incet,oprindu-l, uitandu-se cu frica la el. 
Acesta de departeaza,zambindu-i cald.

- Am inteles. Pentru inceput e bine.

Zambeste,sarutandu-i crestetul capului si lasand-o pe Min sa se imbrace. Iese pe balcon,scotandu-si o tigara din pachet,incepand sa fumeze.

- Ce prost esti Jong In , isi spune in sine uitandu-se la cer.

**

- Kai, trebuie sa ma intalnesc cu o prietena.

Acesta isi ridica o spranceana, privind-o pe roscta din cap pana in picioare.
- Si,stai mult?

- Nu. 

Il saruta pe obraz,iesind din casa. 

Afara vantul  isi facuse prezenta in orasul mare, plimband cu el si frunzele de o culoare rosiatica. 

Mergea pe strada, luminata de felinare. Era ora 20:30, si nici ea nu intelegea de ce Kathlyn a chemat-o la aceasta ora. 

Kathlyn, o  prietena cea mai buna,dar cu care nu mai tinea legatura de cand se mutase in Seoul. Dupa cativa ani, a venit si ea in acest oras, dar Min nu stia nimic. Era fericita. Voia sa o vada si sa o imbratiseze asa cum faceau pe vremuri. Toate amintirile care s-au acumulat pe parcursul gradinitei,scolii primare,claselor v-viii , si liceu, au fost ascunse si inchise cu lacatul in cel mai sigur loc: Sufletul ei. Stia ca de acolo nimeni nu le va putea lua. 

Ajunsa la adresa data de Kathlyn,roscata bate la usa.

Aceasta se deschide, in fata aparand vechea sa prietena,schimbata mai mult ca niciodata.

- Kathlyn!

Ii sare in brate, Kathlyn zambind,acceptandu-i imbratisarea.

- De cand nu te-am mai vazut! Intra. 

Aceasta face dupa cum zice satena,asezandu-se pe o canapea. 

Incep sa-si povesteasca intamplarile pe parcursul timpului care a fost "expirat" pentru amandoua,din moment ce nu au fost impreuna. 

**

 -Sa ma suni. Poate o sa iesim zilele astea undeva.
Ii spune Kathlyn imbratisand-o. 

Se departa de locuintea fetei, ajungand in cele din urma la destinatie. Deschide usa,intalnindu-i privirea speriata a lui Kai.

-Min! Ai spus ca stai putin!

Ii saruta crestetul capului,rasufland aerul,de data aceeasta calm. 

Pierduse notiunea timpului alaturi de Kathlyn, fiind deja trecut de 12. Vorbisera mult, in acelasi timp radeau si se prosteau,cum faceau cand avea varsta frageda de 13-14 ani. 

- Imi pare rau ca te-am speriat,oppa. 
- Nu e nimic,iubito. Conteaza ca esti bine. 

O ia in brate aducand-o sus si intinzand-o pe pat. Ii saruta delicat buzele rozalii, luand-o in brate si soptindu-i un "noapte buna" calduros. 

○○

Baekhyun incerca sa-si impace iubita cat mai repede,facand si gesturi prostesti,amuzand-o pe Anastasia. Tinea mult la ea,de aceea facea tot posibiul sa-si aiba incredere din nou in el.

Pregatise o cina romantica,sau cel putin asa trebuia sa fie, dar lasase prea mult lumanarile aprinse,acestea topindu-se si curgand usor pe masuta. 

Un alt gest care a facut-o pe Anastasia sa rada, a fost atunci cand acesta a venit la ea cu un buchet de flori,dar s-a impiedicat de pragul usii si a ramas doar codita din ele. 

A treia incercare. Trebuie sa reusesc , gandeste inghitind in sec

Ceea ce nu stia Anastasia,era ca avea o influenta puternica asupra satenului. Niciodata nu se intimida in fata unei fete si nici nu se balbaia. Nu a facut niciodata gesturi prea marete pentru cineva anume,dar pentru ea ar face orice. 

Isi ia inima in dinti,apeland-o. 

-Alo?

- Buna. Vrei sa ne vedem astazi in fata blocului tau la 16:00. Stiu ca mai sunt doar zece minute..

- Bine. 

Raspunde Anastasia cu oarecare tenta de amuzament. Inchide telefonul, pregatindu-se.

**

- Ma bucur ca ai acceptat.
-Sper sa nu fie ca si celelate dati. 

Amandoi incep sa rada,indreptandu-se spre mare. 

**

Astrul ceresc si prizonierul cerului alaturi de diamantele prodate, de perdeaua cea neagra a noptii, isi fac aparitia pe intreg pamantul. Valurile cele spumante se izbeau puternic de tarm,ca si cum ar vrea sa inghita tot ce sta in calea lor. 

Cei doi intragostiti se plimbau pe plaja, lasandu-si amandoi amprentele talpilor pe nisipul cel rece.
Visa de mica o asa intalnire. I se parea romantic sa te plimbi pe plaja atunci cand luna isi face simtita prezenta,alaturi de persoana iubita. 

Se aseaza amandoi pe o stanga, privind cerul, acompaniat de sunetul valurilor.

- Te iubesc, Anastasia. 

____________________

Needitat. 

Imi cer scuze pentru intarziere,dar de cand a inceput scoala nu prea am timp de nimic. 

Sper sa va placa! ☺




Black Heart // ExoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum