අමුතු හැගුමක් 🌞🌙

492 141 118
                                    

𝕽𝖆𝖇𝖇𝖎𝖙 𝕱𝖗𝖔𝖒 𝕿𝖍𝖊 𝕸𝖔𝖔𝖓........
.
.
.
.
" Mr.Xaio Zhan ඔයාගෙ චිත්‍ර ගොඩාක් ලස්සනයි ....ඔයා කැමතිද මට චිත්‍රයක් ඇදලා දෙන්න film එකක poster එකකට.......?"

විස්තර විචාරය අවසානයේ කලා කුටිය වසා දමා නැවත තම නිවසට යාමට සූදානම් වූ Xiao Zhan හමුවූ මැදි වියේ පුද්ගලයෙක් එසේ විමසා සිටියා....
.
.
.
.
තමන් දෙස කල්පනාකාරීව බැල්මක් හෙළි Xiao Zhan දුටු එම පුද්ගලයාගේ එකම බලාපොරොත්තුවත් බිඳී යන සෙයකුයි ඔහුට හැගී ගියේ......මන්ද යත් Xiao Zhan යනු තමාගේ ඒක පුද්ගල නිර්මාණ ප්‍රදර්ශන හැර වෙනත් නිර්මාණයන් භාරගන්නා අයෙකු නොවන බව ප්‍රදේශයේ ඔහුව හඳුනන සෑම අයෙක්ම දන්නා කරුණක්.....මද වේලාවකට පසු Xiao Zhan ඔහුගේ කතාව ඇරඹුවා....

" Mr......?"

" මම Harren Buglew...."

"Ok Mr.Harren Buglew .....ඔයා දැනටමත් දන්නවා ඇති නේද මම ඔය වගේ දේවල් භාරගන්න කැමති නෑ කියලා...."

" ඔව් Mr.Xiao Zhan .....but මේ ප්‍රදර්ශනය බැලුවට පස්සෙ මට හිතුණා ඔයාගෙ චිත්‍රයක් අපේ film එකේ poster එකට ගන්න......"

Xiao Zhan නැවත කල්පනාවක......

" මොකද්ද ඔය film එක.......?"

අවසානයේ ඔහු විමසුවා......

" Love With Destiny ....ඒක ලබන මාසෙ release කරන්නයි අපි බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ......"

"ඕහ්....Love With Destiny ......"

නැවතත් කල්පනාවට වැටුණු Xiao Zhan ,Harren  දෙසට හැරුණා.......

" මම ඔය film එක ගැන අහලා තියනවා.....ඒකෙ director වුණත් ගොඩාක් දක්ෂයිලු නේද.....?"

" ඔව්....."

" හොදයි මම කවදාවත්ම මේ වගේ දෙයක් භාරගෙන නම් නැහැ...ඒත් මොකක්දෝ හේතුවකට මට හිතෙනවා මේකට join වෙන්න....."

" බොහොම ස්තූතී Mr.Xiao Zhan ......"

ඔහු බොහොම තෘප්තිමත් සිනාවකින් Xiao Zhanට සංග්‍රහ කළා.....

" poster එකට අදින්න ඕන Picture එක,Colour එක ගැන details මගේ mail එකට දාන්න..."

"Ok Mr.Xiao Zhan .....මම details ටික ඉක්මනටම දාන්නම්.....Thank you so much ...."

" It's ok....."

" Mr.Zhanගෙ payments කොහොමද .....?"

" මම සල්ලි බලාගෙන භාරගනිපු වැඩක් නෙමෙයි මේක.......Film plot එක ගොඩාක් interesting කියලා දැනුන නිසයි මම මේකට කැමති වුණේ.........So ඔයාලට කැමති ගානක් දෙන්න....මට ප්‍රශ්නයක් නෑ...."

𝕽𝖆𝖇𝖇𝖎𝖙 𝕱𝖗𝖔𝖒 𝕿𝖍𝖊 𝕸𝖔𝖔𝖓❤️💚( Completed )Where stories live. Discover now