මා නුඹව සොයාගත්තා 🌞🌙

513 146 74
                                    

𝕽𝖆𝖇𝖇𝖎𝖙 𝕱𝖗𝖔𝖒 𝕿𝖍𝖊 𝕸𝖔𝖔𝖓.........
.
.
.
Wang Yibo සහ Xiao Zhan දෙදෙනා ආයාසයෙන් සියල්ල මැඩ ගන්නට වූයේ මුලු රාත්‍රියම නිදි වර්ජිතව barth tub එකේ බැස උෂ්ණත්වය පාලනය කර ගැනීමෙනි....අලුයම හතර පමණ වන විට දෙදෙනාගේ උෂ්ණත්වය මදක් පාලනය වුවත් අද දින කෙසේ ගත කිරීමට සිදු වේ දැයි දෙදෙනාටම තේරුමක් තිබුණේ නම් නැහැ......
.
.
.
නිදිවර්ජිතව රාත්‍රිය ගත කළ බැවින් දෙදෙනාම නැවත නිදා ගැනීමට තැත් නොකළේ අද දින කෙසේ හෝ තම සහයකයා සොයාගැනීමේ අරමුණින්.....නමුත් ඔහුව සොයා ගැනීමට නොහැකි වුවහොත් කිසිවෙකු නොමැති ස්ථානයක රාත්‍රිය ගත කිරීමටයි දෙදෙනාම සැලසුම් කළේ....( තාමත් හැමදේම එකටම දැනෙනවා...)

ඉතින් නින්දක් නොලබාම අද දිනට නියමිත වැඩ කටයුතු ඉක්මනින් අවසන් කර ගැනීමයි දෙදෙනාගේම අරමුණ වූයේ......Xiao Zhanට මෙන්ම Wang Yiboටද නොදැනුවත්වම හෝ සිදුවන ඔවුන්ගේ හමුව හැර අද දිනට කිසිදු වැඩක් යෙදී තිබුණේ නැහැ.....ඉතින් ආයාසයෙන් සිරුරු වල උෂ්ණත්වය පාලනය කරගෙන සිටින ඔවුන් හමුව සදහා නියමිත වේලාව වන තෙක් හැකිතරම් සංසුන්ව සිටීමට උත්සාහ කළා....

උදෑසන ආහාරය ලබා ගත් Wang Yibo සිය අවධානය වෙනතකට යොමු කරනු වස් සිය දුරකතනය රැගෙන එහි තමන්ගේ සද කුමරු යැයි සිතිය හැකි අය කිහිප දෙනෙකුගේම Weibo ගිණුම් පරීක්ෂා කළා.....නමුදු ඔහුට කිසිවක් සොයා ගත නොහැකි වුණා....

මේ අතර Xiao Zhanද තම හිමියන් වූ සූර්ය සෙවීමට අන්තර්ජාලය පීරුවා..නමුත් ඔහු යැයි සිතිය හැකි කිසිදු අයෙක් Xiao Zhanටද සොයාගත නොහැකි වුණා......

මේ වන විට දෙදෙනාම සිටියේ බලාපොරොත්තු කඩ වූ අයුරකිනුයි....මන්ද යත් අද දින ඔවුන්ගේ සහකරු නොමැතිව ගත කරන අයුරක් ඔවුන් දැන සිටියේ නැහැ....වැදගත්ම කාරණය නම් පූර්ණ චන්ද්‍රගහණය දිනකදී එක්වන යුවලවල් වලට සිතාගත නොහැකි තරම් බලයක් මෙන්ම කිසි දිනෙක කිසිදු ආත්මයක වෙන් නොවීමේ වාසනාවක්ද හිමි වනවා....නමුත් පූර්ණ චන්ද්‍රග්‍රහණයක් එලැඹෙන්නේ වසර 4කට වරක් පමණයි...ඉදින් Xiao Zhan සහ Wang Yibo යන නම් වලින් පෙනී සිටින චන්ද්‍ර සහ සූර්ය යුවල මෙම අගනා අවස්ථාව අහිමි වීම සහ තම ප්‍රේමවන්තයාගේ අඩුව දරා සිටියේ බොහොම අමාරුවකිනුයි.....
.
.
.
.
කාලය සෙමෙන් ගතවී යද්දී Xiao Zhan අපහසුවෙන් වුවද සිය ඇදුම් ඇගලාගෙන මුලු ශරීරයම වැසෙන ලෙස දිගු ලෝගුවක් දමා...... මන්ද යත් ඔහුගේ අනවශ්‍ය ලෙස ප්‍රාණවත් වී තිබෙන අවයව තමා අද හමුවන Wang Yiboට පෙන්වීමට සලස්වා ඔහුව අපහසුතාවයට පත් කිරීමට Xiao Zhanට අවශ්‍ය නොවූ නිසා Director Wang Yibo හමුවීමට අදාල ස්ථානයට ටැක්සියක නැගී පිටත් වුණා....

𝕽𝖆𝖇𝖇𝖎𝖙 𝕱𝖗𝖔𝖒 𝕿𝖍𝖊 𝕸𝖔𝖔𝖓❤️💚( Completed )Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ