ප්‍රේමයේ නාමයෙන් 🌞🌙

507 140 89
                                    

𝕽𝖆𝖇𝖇𝖎𝖙 𝕱𝖗𝖔𝖒 𝕿𝖍𝖊 𝕸𝖔𝖔𝖓.........
.
.
.
.
පාලනය නොමැති ප්‍රේමයෙන් මුසපත් වූ හදවත් දෙකක්....නමුදු දැන් එක් හදවතක්.....අවැසී ප්‍රේම නුරාවේ කිමිදීමට....ඉදින් Xiao Zhanව දෝතට ගෙන වාහනයට නැංවූ Wang Yibo ළගම ඇති Hotel එක දෙසට වාහනය ගෙන ඉගිලුණා කිව්වොත් මා නිවැරදී 😌......

හැකි ඉක්මනින් hotel එකට ගිහින් room එකක් book කරපු Wang Yibo Xiao Zhanවද රැගෙන ඔවුන්ට අදාල කාමරය වෙත පිවිසුණා...එකෙනෙහිම ඔවුන් දෙදෙනාම හැද සිටි දිගු ලෝගු ඉවත් කර දිගු හාදුවකට මුල පිරුවා...එසැනින්ම ඔවුන්ගේ සාමාන්‍ය මිනිස් ස්වරූපයන් ඉවත් වී නැවත් යථා තත්වයට පත් වුණේ දෙදෙනාගේම ආලෝක ධාරා එක් වී රන්වන් පැහැයක් හට ගනිද්දීයි....( සූර්යගේ තැඹිලි ආලෝකය චන්ද්‍රගේ කහ ආලෝකය )

"මගේ සද.......මා හට නුඹව ඇවැසී...."

හාදුව මදකට නවතා සූර්ය චන්ද්‍රව යහන මතට දමා නැවතත් සිප ගන්නට පටන් ගත්තා....දෙදෙනාගෙම සලු එකින් එක ඉවත්ව යද්දී එකිනෙකාට නොදෙවනි අයුරින් ඔවුන් සිපගන්නට වුණා...

" ආහ් සද....."

එක්වරම සූර්යව පෙරලාගෙන ඔහු මතට පැමිණි චන්ද්‍ර ඔහුව දැඩිව සිපගනිමින් අවසානයේ සූර්යගේ යටි කය චන්ද්‍ර මුව තුළ හොවා ගත්තේ සූර්යට මිහිපිට සුරලොව පෙන්වන ගමන්...සූර්යට එම හැගීම උමතුමක් වුණා....කෙමෙන් කෙමෙන් චන්ද්‍ර සිය වේගය වැඩි කරද්දී දීර්ඝ කෙදිරියක් සමගින් සූර්ය චන්ද්‍රගේ මුව තුළ නිදහස් වුණා...එසැනින්ම චන්ද්‍රව යහනට පෙරළා ගත් සූර්ය චන්ද්‍රව සිප ගනිමින් ඔහුගේ දැඩිව ඇති යටි කය තම මුව තුළට ගත්තා....

" ආහ් හිරු......"

කෙදිරිලි කෑගැසීම් බවට පත් වෙද්දී චන්ද්‍ර සූර්යගේ මුව මත නිදහස් වුණා....මේ වන විට සූර්ය නැවතත් ප්‍රාණවත් වී සිටි බව දුටු චන්ද්‍ර ඔහුගේ සාමාජිකයාව සූර්යගේ සාමාජිකයා මත තෙරපුවා.....

" ආහ්හ්හ්........."

දෙදෙනාටම එය මහත් වින්දනයක් වුණා.....හැකි ඉක්මනින් චන්ද්‍ර නැවත ඇද මත පෙරලා ගත් සූර්ය තම දැඩි වෙමින් පැවතුන සාමාජිකයා අතින් තෙරපවමින් චන්ද්‍රව එයට සූදානම් කර එක්වරම ඔහුට ඇතුලු වුණා......

𝕽𝖆𝖇𝖇𝖎𝖙 𝕱𝖗𝖔𝖒 𝕿𝖍𝖊 𝕸𝖔𝖔𝖓❤️💚( Completed )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora