1-Fight

758 52 55
                                    

"Şu an ki puan tablosuna göre sonucu tahmin etmek çok da zor değil."

"Ah evet ama Charlotte Bobcats bu gece maça eksik çıkıyor. Park Chanyeol bu hafta da oynamayacakmış."

"Aslında bakarsan, Min Yoongi o açığı kapatacaktır."

Hoseok televizyonu kapatıp, masada oturan stajyer öğrencilerine baktı. Hepsi merakla geçici patronlarına bakıyor, bu ilk işi kime vereceğini merak ediyordu.

Jeon Jungkook hariç.

İlk almak istediği haber kesinlikle bir spor haberi değildi. O daha gerçekçi şeylerle ilgileniyordu. Kazalar, hırsızlar, cinayetler...

Yani kısacası Charlotte Bobcats umrunda değildi.

"Biliyorum çoğunuza böyle haberler saçma ve gereksiz gibi geliyor."

Jungkook içi okunmuşçasına utançla kafasını kaşıdı. Jung Hoseok oldukça ünlü olan haber kanalının sahibiydi ve Jungkook'un ne düşündüğünü bilmesine gerek yoktu.

"Fakat siz muhabirsiniz. Ondan da önce stajyersiniz. Bu yüzden her dalda sizi illa çalıştıracağız. Bu moda ve magazin sektörü de dahil."

"Siktir."

Taehyung'un sesi sandığından daha fazla çıktığında, Jungkook utançla gözlerini kapatarak başını eğdi. Çünkü arkadaşı tam da dibindeydi ve Jung Hoseok'un dikkatini çekmişti.

"Sen Taehyung olmalısın, değil mi?" Elinde ki kağıda baktı Hoseok. Jungkook kağıda bakmaması için yalvarıyordu. Taehyung'la beraber yanmaktan korkuyordu. Çünkü bu çocuk yüzünden ayağı boktan çıkmıyordu.

"Seul Ulusal Üniversitesi'nden gelen iki öğrenciden birisin." Kafasını kağıttan kaldırıp, utançla gülümseyen gence baktı. "Kim Taehyung."

"Evet efendim." Dedi Taehyung kısık sesiyle.

"Taehyung, sana ilk işini verelim o zaman."

Jungkook onu nasıl bir felaktin beklediğini öğrenebilmek için kafasını kaldırdı.

Gözlerini stajyerlerde gezdirdi yakışıklı adam."Charlotte Bobcats maçına Park Jimin de geliyor. Biliyorsunuz ki kendisi Min Yoongi ile yakın arkadaş ve asla hiçbir maçını kaçırmıyor." Tekrar Taehyung'a baktı.

"Park Jimin ile röportaj yapacaksın. Güzel çekimler ve güzel bir röportaj istiyorum."

Taehyung yanağının içini ısırdı sinirle. "Peki efendim."

Hoseok tekrar kağıtlara döndü. Jungkook ise gözlerini kapatıp sessizce o kişinin kendisi olmaması için dua ediyordu.

"Jeon Jungkook, sen de arkadaşını yalnız bırakma o halde." Jungkook gözlerini açarak Hoseok ile göz göze geldi.

"Min Yoongi dosyası senin."













"Amına koduğum!"

Taehyung poposuna yediği darbeyle inleyerek uzaklaştı arkadaşından. Jungkook elinde ki dosyayla Taehyung'u öldürmeye kararlıydı.

"Ya oğlum vurup durmasana!"

"Öldürmediğime dua et!" Dedi genç dişlerinin arasından. Oldukça sinirliydi ve Taehyung'un bu umursamaz tavırları onu daha çok sinirlendiriyordu.

"Daha beter durumda olan benim tamam mı?" Dedi Taehyung işaret parmağıyla kendini gösterirken.

"Resmen bir idolün peşinde köpek olacağım."

"Ulan gerizekalı," elinde ki dosyayla çocuğun kafasına bir kere daha vurdu Jungkook.

"Ulan beyinsiz," bir kere daha.

Chase Love || YoonKook (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin