2- Sorry

485 53 27
                                    

Küçük ailesinin tek çocuğuydu Jungkook. Babasının küçük bir balık lokantası vardı. Çok yoğun bir lokanta olmasa da onlara yetecek kadar para kazanıyorlardı. Babası dükkanında mutluydu. Annesi ise ev hanımıydı. Tam teşekküllü bir ev hanımıydı aslında. Her gün evi temizler, kocasına ve oğluna en güzel yemekleri yapardı. Jungkook yaramazlık yapmadığı sürece huzurlu bir evleri vardı.

Kendileri ne kadar küçüklerse de, akrabaları bi o kadar fazlaydı. Jungkook bundan nefret ediyordu. Annesi her zaman onların ne dediklerini çok fazla önemserdi. Kuzenlerin çoğu doktor, avukat ya da öğretmen olmuştu. Bu yüzden her fırsatta Jungkook'un gazeteci olmasıyla ilgili laf sokuyorlardı.

Onlar için, Jungkook bir baltaya sap olamamış birisiydi.

Jungkook yine öyle hissediyordu.

Yaşanan kavga tabiki Bay Jung'un kulağına gitmiş, onu bir hayli sinirlendirmişti. Yarısı gün, kendini onun ofisinde ki koltuklarda azarlanırken bulmuştu.

"Okuduğunuz üniversite gereğince, aklı başında insanlar olduğunuzu düşünmüştüm." Dedi Hoseok ciddi surat ifadesiyle. Yaşanan rezilliği kaldıramıyordu.

"Nefsii müdafaa var efendim." Dedi Taehyung yeterince haksız değilmiş gibi. "Bay Min, Bay Kim ve Bay Park da bize şiddet uyguladılar."

"Onların statüsünün farkında mısın peki?"

Bu gerçek, bir tokat gibi çarptı suratlarına. Hoseok ellerini masaya koyarak eğildi.

"Birisi dünyanın en iyi takımında basketbolcu. Bir yeri zarar görse, bir hafta oynayamasa dava açar. Götünü satsan ödeyemezsin."

Jungkook 'göt' kelimesi ile bakışlarını kaldırdı. "Yani efendim-"

"Kes sesini ve beni dinle." Jungkook hızla tekrar başını eğdi.

"Diğeri o basketbol takımının sahibinin kocası. Elinin uzanmadığı yer yok. Aynı şekilde o da dava eder sizi. Park Jimin ise," inleyerek doğruldu. "Tanrım, sırf onun hakkında yalan haberler çıkardı diye kaç kişiden tonlarca para aldı haberiniz var mı? Siz gerçekten salaksınız."

Jungkook öfkesinin kurbanı olduğunun farkındaydı. Şimdi bunları duyduktan sonra, daha da pişman olmuştu

"Özür dileriz." Dedi bakışlarını kaldırmadan. "Sizi mahcup ettiğimiz için de özür dileriz."

Hoseok iki toy gence baktı. Nedense içinden bir ses onlara bir şans daha vermesi gerektiğini söylüyordu.

"Yani şimdi, kovulduk mu?" Dedi Taehyung kafasını kaldırarak. Hoseok iç çekerek sandalyesine oturdu. Kırmızı dosyayı eline alarak içini karıştırdı.

"Üçünden de özür dileyeceksiniz."

"Asla." Dedi ikili aynı anda. Fakat Hoseok'un bakışlarını gördükten sonra tekrar kafalarını eğdiler.

"Jungkook, Yoongi'nin belgeselini çekeceksin."

Çocuk inledi. "Yine mi ben?"

"Stajını tamamlamak istediğini sanıyordum?" Dedi Hoseok tehditkar bir şekilde. Jungkok iç çekerek önüne döndü.

"Taehyung sen de Park Jimin'in moda defilesine git. Güzel pozlar yakala ve biraz sohbet et."

"Peki efendim." Dedi Taehyung boşluğa bakarak. Kaçacak yolunun olmadığını az önce anlamıştı.

"Bugün başlayın." Dosyayı kapatıp bacak bacak üstüne attı. "Özürden."








Bardaklara doldurduğu kahveleri küçük tepsiye koyarak salonda hala tartışan arkadaşlarının yanına gitti.

Chase Love || YoonKook (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin