epey uzun bir ayrılıktan sonra tekrar beraberiz!
Dark Paradise final yaptığı ve güncel iki kitabım kaldığı için aşırı rahatım. Ama taslaklarda ki ficler de beni dürtmüyor değil:(
Chase Love askıdayken bizi beklediğiniz için teşekkür ederim. Çok bekletmeden sizi de bölümle başbaşa bırakayım❤️Jungkook bu işi gerçekten biliyordu.
Belgesel yayınlandığı andan itibaren rekorlar kırmış, internette ise en çok tıklanan videolar arasına girmişti. Twitter ve instagram sadece bu belgesel hakkında konuşuyordu. Videolardan kesilen yerleri atıp uzun uzun yorumluyorlar ve oldukça da övüyorlardı.
Bu işten kârlı çıkan kişi ise Hoseok'tu.
Şirketinin gittikçe değer kazanması, idollerin, grupların ve daha birçok ünlülerin menajerleri onlara ulaşıp bu belgeselden istemeleri adam için elbette top noktaydı.
Her ne kadar Hoseok bunun devamını istese de Jungkook bir stajyerdi ve burda kalıcı değildi. Bu yüzden gelen her teklifi ilgileneceğiz, diyerek rafa kaldırıyordu.
"Beğendiğinize sevindim efendim." Jungkook saygıyla patronunun karşısına eğildi. Adamın odasında ki televizyonda belgesel açıktı ve izlerken bir yandan da Gazeteci çocuğu övüyordu.
"Bu kadar iyi bir iş çıkmasını açıkçası beklemiyordum. Beni şaşırttın Jeon."
Jungkook gururla gülümsedi. "Teşekkürler efendim."
"Çok iyi. Emeğine sağlık. Umarım devamı da güzel gelir."
"Gelecek efendim. Şüpheniz olmasın."
Hoseok gencin gözlerine bakarak kafasını salladı. "Güzel. İşine dönebilirsin."
x
Terden sırılsıklam olan saçlarını eliyle geriye yatırdı ve kendini yorgunca zemine bıraktı. Kafasını boşaltana kadar antrenman yapmak iyi bi seçenek değildi anlaşılan. Çünkü şu an nefes bile alamayacak kadar yorgun hissediyordu.
Geriye doğru bıraktı kendini ve sırtını zemine yasladı. Son olanlar kafasında dönüp duruyor, gazeteci çocuk bir türlü çıkış kapısını bulamıyordu.
Ya da Yoongi kapatıyordu.
Uyanıkken aklında olduğu yetmiyormuş gibi, artık rüyasında da görmeye başlamıştı. Jungkook sürekli ona arkadaşım temalı cümleler kuruyor, üzerine doğru bıçakla koşuyordu. Yoongi ise onu engellemek için sağlam bi yumruk atıp daha sonra uyandığında da kendine kızıyordu.
"Deli gibi bi şey oldum ben ya." Dedi kendi kendine.
"Zaten öyleydin."
Yoongi duyduğu sesle beraber doğruldu geleni görmek için. Namjoon simsiyah takımıyla sahaya girmişti.
"Öyle olmasam sizle işim ne."
Namjoon göz devirerek seyirci kısmına oturdu. "Sadece Jimin ile. "
"Hafta sonu burda ne işin var cidden?"
"Chae'yi kursa getirdim. Senin de burda olduğunu söylediler. Üç saattir hem de." Dedi adam kaşlarını kaldırarak. Yoongi onun imasını anlayınca gözlerini kaçırdı.
"Antrenman da mı yapmayalım? Nasıl patronsun sen?"
"Yoongi, patronundan önce yakın arkadaşın olduğumu biliyorsun değil mi?" Dedi şakayı kenara atarak. Onu bu şekilde görmek çok alıştığı bir şey değildi Namjoon'un. Jungkook için yapılan doğum gününden de kıl payı kaçması gözünden kaçmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chase Love || YoonKook (Askıda)
FanfictionProfosyonel basketbol oyuncusu Min Yoongi, gireceği en önemli maçlardan birinde onunla röportaj yapmak isteyen gazateci Jeon Jungkook'un yüzüne maç sırasında topu yanlışlıkla fırlatır. •MPREG•