İçten içe emin olduğumuz ama bunu eyleme geçirdiğimizde pişman olduğumuz olaylar vardır. Keşke yapmasaydım dediğimiz, kafamızda ki gibi bir sonuç almayacağımızı fark ettiğimiz o iğrenç his karmaşası hepimizi mahveder.Biz bir yaptıklarımız için pişman oluruz, bir de yapmadıklarımız.
Yoongi Jungkook'u öptüğü için pişman olacaktı.
Jungkook ise her şeyi mahvettiği için.
Tüm Kore'de gündem tek kişiydi.
Park Jimin.
Yarattığı kaostan sonra gazeteler ve internet haberleri sürekli yeni bir haber giriyordu. Seokjin Hoseok'la konuşarak bu meseleyi çözememiş ve sadece arkadaşını alarak ordan çıkmaktan başka bir çözüm bulamamıştı.
Şimdi dört kişi, etrafı gazetecilerle dolu arabada sessizce Namjoon'u bekliyorlardı.
Jimin göz ucuyla yanında asla konuşmayan ve kafasını kaldırmayan Jungkook'a baktı. Bu suskun halleri ve kimseyle göz göze gelmeyişi ona tuhaf gelmişti çünkü bu oğlan genelde ona laf sokardı.
Bir ilgisi var mı diye bu sefer sürücü koltuğunda ki Yoongi'e baktı. İfadesiz yüzü onu şaşırtmamıştı.
Çünkü Yoongi hep ifadesizdi.
Jimin fark ettiği detayla gözlerini kıstı. Yoongi'nin yanakları neden pespembeydi?
"Burdan çıkmamız mümkün değil." Dedi Seokjin koltuğuna biraz daha gömülerek. "Hayatımın geri kalanını senden nefret ederek geçireceğim Park Jimin." Fakat bu Jimin'in umrunda değildi. Gözlerini kısmış bir şekilde hala kendi içinde analiz yapıyordu.
"Namjoon nerde kaldı?" Dedi Yoongi telefona bakarak.
Jungkook iç çekerek muhabirlere baktı. "Trafiğe takılmış olmalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chase Love || YoonKook (Askıda)
FanfictionProfosyonel basketbol oyuncusu Min Yoongi, gireceği en önemli maçlardan birinde onunla röportaj yapmak isteyen gazateci Jeon Jungkook'un yüzüne maç sırasında topu yanlışlıkla fırlatır. •MPREG•