6- Sleep Together

414 38 46
                                    


Wonho Jungkook ve Taehyung'un kapısını kırdıktan iki saat sonra

Sarhoş adımlarla ağır ağır yürüyen adamı acımadan bir kere daha itti ve nerdeyse üçüncü kere -bir kere merdivenlerden, bir kere de kanepeden- yuvarladı. Zil zurna sarhoştu ve acısını bile hissetmiyordu. Yoongi iğrenerek baktı ona. Yüzüstü düşen adamı tişörtünden tutarak çevirdi. Yukarıda dövdüğü için, ağzı burnu kan içindeydi.

"Bana bak abaza herif, duyuyor musun beni?"

Ses yoktu. Yoongi onun elbette ağzına sıçacaktı. Fakat şu an zaten algılamıyordu. Bu yüzden yarın yapmaya karar verdi.

Çağırdığı taksinin farları sokağı aydınlattığında doğruldu. Taksiye bindirecek ve evine gönderecekti. Gerçi evini bilmediğinden, belki spor salonunun önüne attırırdı.

Zor bela kas yığınını kaldırdı ve resmen patates çuvalı misali adamı arka koltuğa fırlattı.

Taksiciye spor salonun adresini verdi ve daha sonra, yukarda ki daireye geri döndü.

Wonho'nun geldiği sıralar.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun?!" Dedi Jungkook. İrileşmiş gözlerini yerde ki kapıdan çekti ve eski sevgilisine yöneltti. Taehyung ise transa geçmiş gibi sadece kırılan kapılarına bakıyordu.

"Beni dinleyeceksin." Dedi Wonho hıçkırırken. Alkol kokusu burnuna gelmişti. Yüzünü buruşturup uzaklaştı ondan.

"Dinlemeyeceğim. Siktir git evimden."

O sırada yabancı bir ses duyuldu ikilinin arasında. "Kapıyı kırdın amına koyim."

İkisi de umursamamıştı.

"Ne o, o basketbolcuya mı yamadın kendini?"

Çenesini sıktı. "Kes sesini!"

"Neden? Utanıyor musun Jeon!"

"Aramızda ki her şey bitmişken sen ne yapmaya çalışıyorsun Wonho? İstersem o basketbolcuya sevgili olurum, sana ne?"

"Olamazsın!"

Nefretle baktı karşısında ki adama. Ne diyebilirdi ki? Ya da ne yapabilirdi? Wonho hep böyle bir insandı. Sadece Jungkook kabul etmek istememişti.

"Git, polis çağıracağım yoksa."

Adam güldü. "Hiçbi bokum yapamazsın."

"Ne sikim dönüyor burda?"

Kafasını çevirdiğinde, hiç görmeyi beklemediği birisiyle göz göze geldi. Kafasını eğdi suçlulukla. Sanki Wonho ile basılmış gibi hissetmişti.

"Kapımız kırıldı." Dedi Taehyung.

Yoongi ona dönmüştü. Çünkü şu an ona cevap verebilecek tek kişi oydu sanki.

"Bu mu kırdı kapıyı?"

"Evet."

Yoongi buz gibi bakışlarını, iri yarı olan fakat yaprak gibi sallanan adama çevirdi.

"Buna haneye tecavüz derler, aptal herif."

"Maganda mısın ayrıca, kapı kırmak nedir?" Dedi Jimin. Bir yandan evin yıkık döküklüğünden dolayı, üstü bir yere değmesin diye olabildiğince toplu durmaya çalışıyordu.

Wonho Yoongi ile göz göze geldiğinde daha da sinirlenmişti.

"Sana güveniyor."

"Güvenir ya da güvenmez," dedi ellerini beline yaslarken. "Sana ne? Bak, tek hücreli amiplerin bile anlayabileceği bir soru bu; sana ne dalyarak?"

Chase Love || YoonKook (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin