Kahverengi postacı çantasını ve kamerasının çantasını boynuna taktıktan sonra evden çıkmaya hazırdı. Anahtarını cebine atıp kapıyı açtığında karşısında gördüğü basketbolcu ile dumura uğramıştı."Yoongi?"
Elleri cebinde orda öylece dikilen Yoongi de açılan kapıyla şaşırmıştı. Yaklaşık yarım saattir kapıyı çalmak için cesaretini toplamaya çalışıyordu çünkü.
"Günaydın,şey," boğazını temizledi. "Kahvaltı yapalım mı?"
Jungkook gözlerini birkaç saniye etrafta gezdirdi. "Pek kahvaltı insanı değilim. En azından bu saatte." Dedi gülerek. Daha sonra karşısında ki adama çevirdi gözlerini. Saçları epey uzamıştı ve onun da üstünde bir utangaçlık vardı.
Yoongi iç çekti. "Hazırsın madem, hadi gel beraber geçelim çekime."
Jungkook bir şey demeden kapıyı çekti ve dışarı adımladı. Bu arada yerinden asla kımıldamayan Yoongi ile burun buruna gelmişti.
İkisinin de gözleri bir anlığına dudaklara kayarken Jungkook kenara çekilmişti. Fakat yine de o yakınlıkları ve bakışları bozulmamıştı. Yoongi sessizce küfrederek uzaklaştı oğlandan.
Günlük şeylerden bahsederken apartmandan çıktılar ve Yoongi'nin arabasına bindiler.
"Sen kahvaltı yapmadın o zaman değil mi?" Dedi Jungkook kemerini bağlarken. "Tüm gün yoğun olacaksın zaten. Hadi bir yere gir de kahvaltı yapalım."
"Ben de kahvaltı yapmam. Senin için söylemiştim." Dedi Yoongi ve bunu söylerken gündelik bir şey söylüyormuş gibiydi.
Jungkook ona bir kaç saniye bakakaldı ve tekrar önüne döndü.
"Seokjin hyung, Taehyung'un istifasını kabul etmemiş...Ona o kadar minnettarım ki."
"Seokjin Chae doğduktan sonra gereğinden fazla duyarlı olmaya başladı." Yoongi tek eliyle direksiyonu döndürerek sola saptı. "Bunu Tae için demiyorum ama genel olarak çevresini çok önemser."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chase Love || YoonKook (Askıda)
FanfictionProfosyonel basketbol oyuncusu Min Yoongi, gireceği en önemli maçlardan birinde onunla röportaj yapmak isteyen gazateci Jeon Jungkook'un yüzüne maç sırasında topu yanlışlıkla fırlatır. •MPREG•