Jak zapewne wszyscy już wiedzą, bo tej informacji nie dało się uniknąć.
Dziś około godziny 3 w nocy Armia Federacji Rosyjskiej zaatakowała terytorium niepodległego państwa Ukraińskiego.
To co się tam dzieje niestety w moim odczuciu można już nazwać wojną.
Jeśli również tak jak ja zastanawiacie się co możecie zrobić żeby pomóc, lub nawet nieumyślnie nie szkodzić o co jest bardzo łatwo, bardzo gorąco zachęcam, a może nawet proszę o obejrzenie tego materiału który tutaj podeślę.
To jest tylko niecałe 10 minut, a informację tam zawarte uważam za bardzo istotne i ważne w kontekście tego co obecnie się dzieję:
Mając konto na tej platformie i widząc że obserwuje mnie dość sporo osób co do tej pory było dla mnie powodem do dumy i radości, tym razem chce tych zasięgów użyć żeby zrobić cokolwiek w sprawię konfliktu który niedawno wybuchł.
Tu już nie chodzi o pisanie jakiś głupotek większych i mniejszych o fikcyjnych postaciach, chodzi o rzetelność, o pomoc i przede wszystkim nie szkodzenie.
Dlatego proszę obejrzyjcie ten materiał który tutaj podam, bo uważam że warto, zastanówcie się nad nim i jeśli macie taką możliwość prześlijcie go dalej do znajomych czy udostępnijcie na jakiś swoich stronach.
CZYTASZ
Debaty Międzynarodowe - Hetalia Talks
Hayran KurguLudzie pragną żeby ich personifikacje były normalne. Talksy są znalezione, przetłumaczone lub wymyślone. Uwaga Shipy : Germancest, RusPol