•
Bazı kalışlar en zor olanıydı. İstenmediğin bir ortamda olmana rağmen mecburiyet bir mengene gibi sarınırdı bileklerine. Seni olduğun yere saplar ne kadar kaçmak için uğraşsan da en sonunda boyun eğerdin istemedin her şeye.Programda edindiğimiz başarılardan sonra şimdilerde grup olarak çok defa adımızı haber sitelerinde görmüştük. Bunun getirisi ise birçok yorum olmuştu ama yorum ne kadar normalse hakaret boyutuna ulaşan eleştiriler birer ok gibi batıyordu.
[+765] Şaka olmalı bu! Jüri üyeleri de artık ceplerine para doldurma peşinde anlaşılan. Çok daha yetenekli gruplar varken nasıl olur da bu aptal grup ikinci sırada olabilir?
[+648] Kendi şarkılarını yapmaları takdir edilesi ama kabul etmekte fayda var Haun olmasaydı hepsi çoktan elenmiş olurdu.
[+569] Ji Haun YG'nin yeni kız grubunu çıkışını aksattıktan sonra pişman olmuş mudur acaba hâlâ program program sürünmekten? Yazık yaşlanmasına rağmen hala idol olma peşinde.
[+456] SunMin'nin kazanacağı çok açık. Sektörün uzun bir zamandır bu kadar yetenekli kişilere ihtiyacı vardı. Yeni nesil gruplar arasında Po6'e rakip olabilecek tek grup.
[+324] Ji Haun iyi ki de YG'den ayrılmış. Bu kadar burnu havada birisini sevdiğim bir grubun üyesi olarak görmeye tahammül edemezdim. Kızlarım için en iyisi olmuş. 6 güçtür!
"Şu yorumlara bak ya!" diye homurdandı JaeHwa yüzünü ekşiterek. "O kadar emek verip ikinci sıraya geçtik ama hâlâ hile döndüğünü iddia ediyorlar. Çok bir halt biliyorlarsa gelip kendileri yarışsın!"
HyeSun "Neden takılıyorsun ki söylediklerine?" dedi telefonunu kenara bırakarak. "Ağzımızla havada kuş tutsak yine eleştirecek bir şeyler bulurlar." Diye konuştu.
"SunMin'in grubunu tek başına övmek nelerine yetmiyor acaba? Hayır anlamıyorum ta gidip Po6 grubunu bile araya katmışlar." Diye söylenmeye devam ederken HoSook, "Çok açık değil mi?" diye sordu köşedeki rahat koltukta otururken. "Onlarla adımızın anılmasının tek sebebi Ji Haun." Derken çenesinin ucuyla beni göstermişti. Tüm bakışlar bana dönerken gözlerimi ona diktim. "Bazı fotoğraflar yayılmış fansiteler arasında. Dün stüdyodan çıkarken Po6 üyeleri ile görüntülenmişsin. Gündemden nasıl düşmeyeceğini biliyorsun cidden. Eski grubunu terk ettikten sonra hâlâ onlarla adının anılmasını sağlıyorsun."
"Aynı yerde çekim yapıyorduk." Dedi EunMin sert gözlerle HoSook'a dönerken. "Karşılaşmış olmaları çok normal."
"Sen de birilerinin avukatlığını yapmaya dünden meraklıysan neden idol olmak için uğraşıyorsun ki?" diye konuştu HoSook kayıtsız bir sesle EunMin'nin kızaran suratına bakarak.
Yavaş bir hareketle ayağa kalktım. "Böyle sözler kurman için kendi aklını kullanamıyorsun anlaşılan." Dedim kaşlarımı kaldırıp ona doğru adımlayarak. Sırtını dikleştirip öne doğru eğilirken artık yüzü daha ciddiydi. "Bugünkü yazarlığını kim yaptı? SunMin mi yoksa ChoHee mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancing Under Red Skies
FanfictionGözlerini kapattığın her an kaçtığın korkular bir bir seni bulur; ellerinden kaçamazsın. Geçmiş bir soluk olur hemen ensende dolaşır. O, onu yok eden bir aşkın kölesiydi. Ben ise ona şarkılar yazmak isteyecek kadar kör. ... "Bir şarkı yazmıştı içi...