Olumsuz örnek oluşturabilecek düşünce ve davranışlar mevcuttur.
Etkilenenlere duyurulur.•
Kelimelerle aram çok iyi olmamıştı. Buna gerek de duymamıştım bir zamana kadar. Çünkü bana kendimi anlatma fırsatı hiç verilmemişti. Şarkıları keşfettiğim zaman sözlerin bir neşterden daha keskin olabileceğini görmüştüm. Eşsiz bir melodiye saklanan mısralar kan akıtıyordu duyulduğu yerlerde. İçimde oluşan o anlatılşmamış tarafım ete kemiğe bürünmüş kelimelerin gücüne tutunmuştu.
Bunların dışında bazen kelimelere ihtiyaç olmazdı. Orada olman da yeterdi benim için, varlığına razıydım. Benimle tek bir çift söz konuşmasan da sorun değildi ama dönüp tamamen gitmek; çarptığın o kapının ardında kalan benim için bir yıkımı başlatmıştı. Görmedin.
Hiç beklemedim benimle aynı duyguları paylaşmanı. Gördüm Jaemin, gözlerinde. Benim orada da bir yerim yoktu.
Şimdi ise en başa dönüyorum. Söyledikleri hâlâ aklımdaydı. Sevilmeyi hiç hak etmediğim kısmı belli ki doğruydu.
Korkularımı düşündüm, kaçtıklarımı. Yalnız kalmaktan korkmuştum ama ben hep yalnızdım. İstenmemiştim hiç, karanlıktan kaçtım ama kimseler incindiğimi görmesin diye karanlığa sığındın. Dar alanlardan çekindim bir zaman önce onun gittiği yeri anımsattığı için. Kendimden nefret ettim, en çok kendimden ama yine en çok kendimi seviyor gibi davrandım. Siyahtan hiç hoşlanmazdım ama siyahı kendimden bir parça haline getirdim o günden sonra.
Bir beden içine sıkışmış iki ayrı kişiydim ben.
Hiç ortasını bulamadım ama o korkak ve aciz tarafımı tamamen ortadan kaldırmam gerektiğini artık biliyorum.
Kırmızının bana çağrıştırdıklarından nefret ederdim ama o olmasa ben devam edemezdim.
Ellerim titriyor, ellerim. Benim ellerim bir o gün titredi bir de sana dokunduğumda. Ama şimdi bileğimin içinde nabzımın vuruşlarını hissederken ne kadar korkak olduğumu bir kez daha görüyorum. Ellerim titriyor. Benim ellerim hiç titremezdim oysaki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancing Under Red Skies
أدب الهواةGözlerini kapattığın her an kaçtığın korkular bir bir seni bulur; ellerinden kaçamazsın. Geçmiş bir soluk olur hemen ensende dolaşır. O, onu yok eden bir aşkın kölesiydi. Ben ise ona şarkılar yazmak isteyecek kadar kör. ... "Bir şarkı yazmıştı içi...