four

310 29 10
                                    

Yazarın anlatımından

Jongin korumanın kullandığı araçta hızla arkalarından gidiyordu. Yolunda olmayan şeyleri fark etmişti ama eli kolu bağlıydı.

Motor ile aralarına giremiyorlardı. Motor onlardan çok daha hızlıydı.

"Kahretsin! Bay Byun'un bize ihtiyacı var ve yardım bile edemiyoruz!" Bir anda ters şerite giren araç ile gözleri büyüdü. Duraksayan korumayı fark ettiğinde bağırdı hızla "takibe devam et! Sakın durma!"

Arkalarından hızlarını arttırarak devam ettiler. "Ne yapıyor bu manyak?" Diye sordu kendi kendine Jongin. Baekhyun'a bir şey olur diye aklı çıkıyordu.

Korkudan kalbi titriyordu. Hızla ilerleyen arabanın duvara yaklaştığını ama hala duramadığını fark ettiğinde hızla döndü arkaya. "Hemen ambulansı arayın. Duramayacaklar. Bay Byun'u kurtarmamız lazım."

Koruma ambulansı ararken hızla önüne döndü Jongin o sırada yankılandı geniş alanda kazanın yıkıcı sesi.

Kullanan arabayı durduracakken Jongin bağırdı "ez şunları!" Duran motorun üzerinden hızla geçtiklerinde hasar almış arabayla hızla durdular.

Etraf, dağılmış haldeydi. Mahvolmuştu araba. Hızla yaklaşmak istedi Jongin. O sırada bir hareketlilik oldu.

Sürücü kapısı açıldı ve içeriden kanlar içinde Chanyeol çıktı. Jongin nefesini tuttu. Bay Byun, iyi miydi?

Chanyeol ağır adımlarla ilerledi diğer tarafa. Kapıyı zorlukla açtığında uzakta olan Jongin içerdeki baygın olan Baekhyun'u gördü.

Chanyeol yaralı hali ile onu kucağına aldığında bakışları büyümüştü. Tam o sırada gördü arabanın tutuşan ön tarafını. Gözleri korkuyla büyürken arkasındaki korumaların uzaklaştığını fark etti.

Chanyeol ağır adımlarla onlara doğru ilerlemeye başlamıştı. Jongin korkuyordu, arabadan yükselen alev seslerini duymaya başlamıştı.

Kaputun alev aldığını fark ettiğinde kulaklarını kapattı refleksle. Büyük patlama geniş sokakta yankılanırken Chanyeol bedenini Baekhyun'un bedenine siper etmişti.

Kopan araba parçası Chaneyol'un sırtına sertçe çarparken dizlerinin üzerine düşmüştü. Şoktan çıkan Jongin hızla koştu onlara.

Baekhyun'u Chanyeol'un kucağından çekip alırken Chanyeol'un yere yığılması, umurunda bile değildi. "Yardım edin!" Diye bağırdı korumalara.

Koşar adım ilerledi ve kaldırıma bıraktı Baekhyun'u. Verdikleri suyu yüzüne ve saçlarına sürerken "uyanın efendim. İyi misiniz?" Diye fısıldıyordu.

Baekhyun gözlerini araladığında hala kulaklarının çınladığını hissetmişti. Bakışları ilk önce Jongin'in korku dolu bakışlarıyla buluştu. Ardından ise yerde baygın halde yatan Chanyeol'u buldu.

Bilinci tam olarak yerinde olmasa da görmüş, hissetmişti. Onu o yanan arabanın içinden çıkaran kişi Chanyeol'du.

Yıllarıdır yanında olan Jongin bile yanına yardıma gelmezken yaralı olmasına rağmen yardım etmişti Baekhyun'a.

Zorlukla konuştu. "Ambulansı aradınız mı?" Jongin başını olumluca salladı. "Birazdan burada olurlar efendim. İyi misiniz?"

Yutkundu Baekhyun. "Onu bizim şirketin revirine götürün." Bakışları yerde yaralı yatan Chanyeol'daydı. "Yaşayacak Jongin. Tamam mı?"

Jongin şaşırdı ama belli etmemeye çalışarak döndü korumalara. "Duydunuz bay Byun'u! Hemen onu şirketin revirine götürün."

Korumalar harekete geçerken ambulansın siren sesi duyuldu. Baekhyun gözlerini başındaki ağrı ile kapatırken arabanın hareket ettiğini duydu.

Mirror/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin